Bosch Serie | 6 WAT28640NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
72 dB

Pauwke 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine

Een hele fijne, stille wasmachine. Handige bediening.
Het Idos systeem is handig, maar wanneer je afwisselend wasmiddel nodig hebt voor witte was en gekleurde was moet je een keuze maken. Ik heb gekozen voor wasmiddel voor gekleurde was en bij de witte was doseer ik handmatig. Het Idos zet je gemakkelijk uit.

Pluspunten

• stil
  • handig te bedienen

Minpunten

• Idos kan voor één soort wasmiddel

Bosch wasmachine 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine

De wasmachine is echt super!
Makkelijk in gebruik. Een zeer handig overzichtelijk touch sreen display. Het automatische doseer systeem voor het wasmidel en de wasverzachter is echt uniek. Ik gebruikte echt altijd te veel wasmiddel, dit kan nu dus nooit meer gebeuren
De wasmachine wijst zich bijna vanzelf!

JONKERS 20-11-2016 Product paar weken in bezit

wasmachine

een energiezuinige grote stille wasmachine welke na 2 weken gebruik zeer goed aanslaat omdat er meer wasgoed in kan dan in onze vorige wasmachine ,en dus minder vaak per week ( gem 4 wasbeurten ) hoeft te draaien in een gezin van 5 personen

Pluspunten

• veel wasinhoud 8 kg
  • grote vulopening

Hans Richter 16-11-2016 Product paar weken in bezit

Weet niet wat hier bedoeld wordt

Eindelijk een instruktie/instel-tekst die leesbaar en begrijpelijk is .Ook voor ouderen!Proficiat.
De gebruiksmogelijkheden zijn ,inklusief onderbrekingen onbegrenst.

Mister S 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

BOSCH WAT28640NL-hEWLETT PACKARD 15-AC121ND

ben sinds kort achtergekomen dat er voor me huis een elektro-speciaalzaak zit en dat na 2,5jaar...wilde met me vrouw een bezoekje doen door er even een kijkje te nemen,wat ervoor zorgde dat ik die moment meteen een nieuwe wasmachine en een laptop met printer aanschafde,ben nu ook van plan om een grote beeldscherm van sony aan te schaffen...alleen ben even druk bezig met sparen etc,maar moet er wel bij voegen dat de medewerkers zeer klantvriendelijk zijn en je de juiste uitleg en informatie geven etc!!!

Paulus 08-11-2016 Product paar weken in bezit

Een wasmachine, die uitstekend functioneert!

Vanaf dat er een wasmachine moest worden aangeschaft zijn wij fan van het merk Bosch. Dit is dan de derde wasmachine in 36 jaar! En altijd zeer tevreden. Zo eerst de wasdroger uit deze serie 6 en nu de wasmachine, die weer geavanceerder is dan de oude Bosch wasmachine. Met de extra functies zoals 'SpeedPerfect', 'EcoPerfect', 'I-dos voor wasmiddel en I-dos voor wasverzachter'. Het gebruik van de functies I-dos is zo geweldig, omdat er op het display van de wasmachine wordt aangegeven wanneer er teveel wasmiddel of wasverzachter bij de vuile was is gedaan. Bij de functie 'SpeedPerfect' wordt de was in kortere tijd gewassen met een vergelijkbaar wasresultaat, maar wel met hoger energieverbruik. Bij de functie 'EcoPerfect' wordt energiezuinig gewassen door temperatuurreductie bij vergelijkbaar wasresultaat bij het gekozen programma zonder EcoPerfect. En de was wordt steeds perfect schoon! Dan is er ook nog de functie 'Anti-kreuk', 'Water&Spoelen+' en zelfs een 'Memory programma' om je favoriete instellingen voor een geselecteerd programma op te slaan. En nog 10 jaar garantie op de motor. Kortom in een woord 'GEWELDIGE' wasmachine! Bosch bedankt voor dit mooie apparaat.

Pluspunten

• bijna geruisloos
  • wast zeer goed en effectief schoon

chantal naberman-verhoef 02-11-2016 Product paar maanden in bezit

groot scherm, makkelijk bedienbaar

het is een fijne machine, goed bedienbaar en een mooi groot scherm.
het dos sysyteem is makkelijk en je gebruikt veel minder wasmiddel

Pluspunten

• dos systeem
  • eco silence

Bontko Drenth 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Modern, veel mogelijkheden en toch eenvoudig te bedienen

Moderne machine. uitgepakt en werkelijk waar in 10 minuten gebruiksklaar.
Wasmiddel gevuld en een programma keuze gemaakt en wassen. Machine doet de rest. Lekker stil. echt een aanrader, waar voor je geld.

casper de wasser 01-11-2016 Product paar maanden in bezit

hij draait en draait en draait

ik heb dit deze wasmachine uit gekozen omdat er een automatisch doseersysteem op zit voor een heel schappelijke prijs.
altijd maar aan het pielen met die dopjes daar ben ik nu van af.
de programma's zij erg makkelijk en alles is ook los van elkaar in te stellen.
fijne machine met kwaliteit en bijna geruisloos

Pluspunten

• autm. dosering
  • bijna niet hoorbaar
  • alles los in te stellen

Minpunten

• past niet op mijn was machine verhoging

Winkel 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en makkelijk te bedienen!

Stille en mooie wasmachine die makkelijk te bedienen is. Grote deuropening en een automatische wasmiddel en wasverzachter reservoir.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te bedienen

JK 30-10-2016 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk, schoon, zuinig: i-DOS is onmisbaar geworden

Ik vindt de Bosch-wasmachine met intelligent doseersysteem (i-DOS) een prachtige machine. Nooit meer wasmiddel én wasverzachter doseren. Als we een keer een klein wasje doen, hebben we niet het gevoel dat we water en wasmiddel verspillen. De machine past de dosering precies aan aan de hoeveelheid wasgoed. Daarnaast is de timerklok ook ideaal. We worden 's ochtends ook niet wakker van de machine, want de koolborstelloze motor is erg stil. Bij de eerste wasbeurt hoorden we water klotsen, en dat was wat we hoorden. Superstil!

Pluspunten

• i-DOS: snel was aan zetten en geen verspilling
  • Zuinig: in wasmiddel, water en stroomverbruik
  • Superstil
  • Timerklok
  • Digitale display

G. Witteman 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige zuinige en stille wasmachine

Net één week in gebruik maar het is een prachtige machine. Dit apparaat wordt dagelijks gebruikt en dan is het héél fijn als je niet eens merkt dat deze draait.
Daarbij ziet het ernaar uit dat we hiermee ook nog eens wasmiddel én een hoge waterrekening gaan indammen. Super blij met de aankoop

Pluspunten

• dosering water
  • dosering wasmiddel
  • stil
  • tov oude apparaat schonere was
  • energiezuinig én gebruiksvriendelijk

Minpunten

• nog net kunnen bedenken

Tonlida 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Toch weer Bosch wasmachine

Obv 20 jaar !!! goede ervaring met Bosch wasmachine natuurlijk weer voor Bosch gekozen. Dit keer de WAT28640NL met I DOS wasmachine ontvangen via Coolblue. Vol vertrouwen zijn we ermee aan de slag gegaan. Bosch staat voor ons gelijk aan betrouwbaarheid.

Rob Geers 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening

Na veel wikken en wegen en in diverse winkels ons laten voorlichten, besloten wij een idos Bosch wasmachine aan te schaffen, het nieuwste type op dit moment. Deze machine gaat tot acht kilo en heeft een toerental van 1400 bij het centrifugeren. Hij is meer dan royaal voor een twee persoons-huishouden. Wij hebben hem nu een dikke week en een aantal wassen gedraaid. Het gebruiksgemak is verbluffend en het complete beddengoed, een tweepersoons dekbedovertrek Slopen 4 x. een hoeslaken en twee moltons, kregen we met gemak in de machine, er had nog wel meer bij gekund. Het wassen met de idos aan ging super. Ook hebben we een was gedraaid op de snelle stand, die draait in een uur een katoenen was op 40 graden. Alles schoon. Dus voor alsnog een goede machine.

Jellie 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

oude Bosch wasmach. na 15 jr vervangen

Toen onze oude Bosch de geest had gegeven zijn we direct op zoek gegaan naar een nieuwe Bosch. De afgelopen periode gaf veel vertrouwen en de nieuwe ziet er niet alleen fraai uit hij doet zijn werk uitstekend. Hopelijk gaan we weer een lang genieten van deze nieuwe machine

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • mooi ontwerp
  • prima resultaten

Minpunten

• nog niets gevonden

A. de Jong 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Erg stil

Mooie fijne wasmachine, heel erg stil en met een perfect resultaat.
Wij deden de vorige wasmachine nooit s nachts aan vanwege de herrie, maar deze hoor je echt helemaal niet.

Pluspunten

• erg stil
  • idos systeem is echt geweldig

Dunya 20-10-2016 Product paar maanden in bezit

mooie wasmachine, maar wast vlekken minder goed uit.

Ik was onder de indruk van de idos dossering systeem, daarom gekozen omdat ik zelf vaak veel wasmiddel in gooi. dat gaat ook wel goed, maar verschillende soorten vlekken krijg ik er niet uit terwijl met oude wasmachine wel lukte. Jammer dat er geen weg functie op zit.

Alexander K. 17-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zuinige wasmachine

Sinds kort hebben wij deze wasmachine in ons bezit en wat zijn wij er blij mee. Er kan tot 8 kilo wasgoed in en dat hebben wij wel nodig met een gezin wat bestaat uit 4 personen. Hij is stil en zeer zuinig in het gebruik van water, wasmiddel en wasverzachter. Door de grote draaiknop en touch paneel is het simpel in gebruik. Wij hebben er geen spijt van!

Pluspunten

• Zuinig
  • Grote trommel

brigitte 16-10-2016 Product paar weken in bezit

grote deur

super stille en mooie wasmachine, makkelijk in gebruik en was heerlijk schoon, duidelijke indicaties op het scherm en voorzien van kinderslot, top!

Pluspunten

• grote deur
  • stil

Minpunten

• nog niet gevonden

Rene 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik

i-Dos systeem is erg handig! Het display van de machine duidelijk en makkelijk in gebruik. De eerste paar wassen zijn meer dan goed!

Pluspunten

• I-Dos
  • Display