Miele W 667 - Reviews

tile-Vulgewicht
6 kg vulgewicht

J.H. Vlaanderen 05-09-2018

Aankoop en levering Miele Wasautomaat W 667

Onze vorige Miele Wasautomaat Bovenlader is ons uitstekend bevallen, heeft 22 jaar prima gefunctioneerd. Vertoonde overigens nog geen enkel defect, echter uit voorzorg hebben wij besloten deze te vervangen door de Miele W 667. en denken hiermee een goede keus te hebben gemaakt.

Peter en Annemarie Harmsen 06-05-2018

Betrouwbare Duitse degelijkheid.

Wij hebben een heel kleine doucheruimte. Deze Miele bovenlader is ideaal voor ons. Gebruiksvriendelijk, zuinig in gebruik. Betrouwbare Duitse degelijkheid, die ons al 6 jaar trouw dient. De service van Miele is uitstekend. Wij hebben gekozen voor een duurdere machine zodat wij er zolang mogelijk plezier van hebben. Onze koelkast is ook een Miele.

Pluspunten

• bedieningsgemak en vier jaar garantie.
  • duidelijke beschrijving voor het gebruik
  • geschikt voor kleine ruimtes.
  • smal in vergelijking tot andere machines
  • bovenlader.

Minpunten

• het deksel moet met een klap gesloten worden.
  • niet goedkoop maar wel hoge kwaliteit.

Martijn van Beurden 01-10-2017

Slim en stil apparaat

Wij hebben de Miele W667 6 kg wasmachine nu bijna 1 jaar en hij bevalt ons prima. Gekocht bij BCC. Gemak dient de mens. Deze machine heeft een bovenlader, bijzonder praktisch met name voor mensen met rugproblemen die moeite hebben met bukken. Dit type apparaat is stil en zuinig in zijn klasse. Prijs en kwaliteitsverhouding is goed. Wij hebben een paar maanden terug een intense Clean flacon gekocht via de website van Miele, makkelijk te doen. Dit middel is niet duur, makkelijk in huis te halen via de post. Hiermee zorg je tevens dat de machine een langere levensduur behoudt. Van harte aanbevolen.

Pluspunten

• Zuinig