Panasonic NA-148VB6 - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
76 dB

Joke 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige en degelijke wasmachine

Deze wasmachine aangeschaft nadat de oude Zanussi begon te bonken. Mijn keuze is uiteindelijk bepaald door 3 dingen namelijk de A+++ energieklasse, 1400 toeren, nette geluidsniveau en het merk Panasonic wat een goede reputatie geniet. Verder is deze ook veel stiller als mijn oude Zanussi en over de het wasresultaat kan ik ook niet klagen deze is gewoon prima schoon. Heb wel even de handleiding door moeten nemen gezien de vele mogelijkheden en digitale werking waarin ik nog zo thuis in was, maar na een paar te de machine hebben gebruikt ben ik al stukken handiger in geworden. Wat betreft duurzaamheid dat is nog te vroeg om uitspraak over te doen, maar ga er van uit dat dat wel goed zit. Tot heden in ieder geval dik tevreden!

A. de Vries 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Panasonic Wasautomaat! Gewoon goed!

Deze wasautomaat is gewoon een goede automaat in deze prijsklasse! Het waterverbruik heeft de doorslag gegeven om deze machine aan te schaffen. Ook voor deze tripple A klassering is dit een zeer goede keus.

Biba 28-03-2016 Product paar weken in bezit

Mariëlle

Jarenlang een bovenlader gehad, nu voor het eerst een voorlader en heb er geen spijt van.
Dus even wennen in het begin maar daarna makelijk te bedienen. Fijn een 8kg trommel voor je dekbed of grote deken.
Heb hem nu een paar weken en ben erg tevreden wast mooi schoon is dankzij de eco stand ook zuinig.
Veel verschillende was programma's o.a. het anti alergie programma, en hij is stil bij het centrifugeren.
Echt een aanrader.

mevrouw 28-03-2016 Product paar weken in bezit

Mening over de Panasonic NA-148VB6

Het is een mooie wasmachine. Hij heeft veel mogelijkheden en het wasresultaat is fenomenaal. Ik heb hem nu al een paar weken en ik heb nog geen problemen gehad.