Whirlpool FSCR70410 - Reviews

76 dB

8,9

Jeannette 05-10-2016 Product paar dagen in bezit

Whirlpool wasmachine FSCR70410

heb de whirpool wasmachine gekocht die door de consumentenbond als beste koop was voorrgesteld. nou inderdaad wat een heerlijke machine ik kijk soms of hij het wel doet want je hoort hem nauwlijks de kinderen slapen naast het washok maar kan nu rustig savons een was draaien ze horen hem niet. de wasmachine is makkelijk te begrijpen en werkt uitstekend topproduct

Pluspunten

• superstil
  • veel progammas
  • energiezuinig
  • mooi disign

Marijke 08-09-2016 Product paar maanden in bezit

Prima wasmachine

Gebruiksvriendelijk, makkelijk in gebruik, zeer tevreden. Aantal mogelijkheden mocht iets minder uitgebreid, maar dat is persoonlijk

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Timer

Minpunten

• Teveel opties

josevh 04-09-2016 Product paar maanden in bezit

gebruiken vriendelijk apparaat

Het is een fijne wasmachine met een lekkere grote vulopening. Het paneel is makkelijk te bedienen met de draaiknop en de aanvulling via de tiptoetsen.
De wasmachine is zuinig in gebruik en geluid en was bovendien goed schoon. Daar draait het allemaal om, niet waar?

Pluspunten

• het bedienings paneel
  • de vulopening
  • stil
  • vormgeving

Joselim 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Superwasmachine !

Supermachine, stil , zuinig in wasmiddel en stroom. Bovendien veel inhoud, 'ruime keuze uit programma's, en dat alles tegen betaalbare prijs!

Pluspunten

• Zuinig: stroom, water!
  • Heel goed wasresultaat
  • Veel instelmogelijkheden

Minpunten

• Sokjes tussen rubber soms

Marriebarrie 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Super blij

Mooie machine makkelijk te bedienen als je door hebt hoe hij werkt.Zuinig in wasmiddel dankzij de doseerhulp.De was ruikt fris en is schoon.Programma's zijn te verkorten en er zitten veel extra mogelijkheden op .Ook geschikt voor kleinere wasjes. 7 kg is top mijn was is nog nooit zo snel weg gewerkt.De was komt er aardig droog uit beter dan bij mijn oude.uitgestelde start is ideaal. s'avonds klaar zetten klok vooruit draaien en s'morgen start hij vanzelf.Er zit een refresh programma op dus als je je wasje nog niet uit kan halen schud hij hem steeds tot 6 uur lang om zodat je was fris blijft ruiken. Wasmachine is stil !Mooie machine voor een mooie prijs.enige minpunt is idd dat je op moet letten dat er niet iets tussen de deur en rubbere rand blijft zitten.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Zuinig met wasmiddel
  • Meerdere programmas

Minpunten

• Was tussen deur en rubber

Monique 25-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Gebruiksvriendelijke machine

Heel veel keuze's en makkelijk te bedienen. Goed overzicht en heel fijn dat er staat hoelang programma gaat duren ( bij minder was,eerder klaar!!)

Pluspunten

• duidelijk
  • gebruiksvriendelijk

Barbara 25-08-2016 Product paar maanden in bezit

Top wasmachine

Doet wat hij moet doen en weer. Veel keus in wasprogramma's en kan veel lading hebben. Doseert zelfs mijn wasmiddel ideaal!

Pluspunten

• Doseert wasmiddel
  • Kan veel lading verdragen
  • Veel keus in programma's
  • Ziet er mooi uit

Anita 24-08-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldig!

Geweldig, voor zover je een wasmachine natuurlijk geweldig kunt noemen. Mooi duidelijk display. Na een paar keer met de Duitse handleiding erbij nu makkelijk zonder uitleg te bedienen. De wasmachine heeft veel voorkeuren en wast goed schoon. Bovenal blij met de 7 kg inhoud die er in kan.meindelijk past mijn dekbed er ook in!
Al met al zeer tevreden over deze wasmachine.

Pluspunten

• Maakt geen herrie
  • Grote trommel ( inhoud)

Dennis1109 24-08-2016 Product paar maanden in bezit

Budget topper!

Nadat onze vorige wasmachine er mee op hield moesten we snel een vervanger hebben. Na wat speurwerk op internet kwamen we bij deze Whirlpool uit. We hebben nu al behoorlijk was wassen gedraaid in de machine, en we zijn echt super tevreden!

Verrassing 1:
Stil! Superstil zelfs in vergelijking met onze vorige wasmachine! In het begin hebben we meerdere keren gekeken of deze echt wel aan stond!
Verrassing 2:
Doseerhulp! We gooien al jaren teveel wasmiddel in de machine. Behalve dat het scheelt in wasmiddel, schijnt het ook beter te zijn voor de machine.
Verrassing 3:
10 jaar garantie op de motor, en na registeren ook extra lange garantie op de rest van de machine!
Verrassing 4:
7KG, dat is meer als onze oude :)
Verrassing 5:
Bediengemak is goed. Zowel ik als mijn vrouw konden meteen uit de voeten met de machine zonder de handleiding te hoeven door spitten.
Verrassing 6:
Deze machine is (mijn inziens) niet duur!

Minpunt(je)
Er zit wel eens een sok tussen de trommeldeur en het rubber. Deze is dan niet mee gecentrifugeerd.

Pluspunten

• Doseerhulp
  • Stil!
  • Makkelijk bediening

Minpunten

• Zie beoordeling (te lang)

Richelle 24-08-2016 Product paar weken in bezit

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding

Fijne machine, omdat er geen koolborstels in zitten is de machine veel stiller. De bediening is makkelijk. Ook de grotere trommel (7 kg) is zeer prettig.

Pluspunten

• Geen koolborstels
  • Meer inhoud

TonB 19-07-2016 Product maand in bezit

2e Whirlpool

Een fraaie wasmachine met vele programmamogelijkheden en dankzij de draaiknop en de duidelijke display al gauw vertrouwd in het bedienen. De machine is bovendien erg stil en maakt een betrouwbare indruk.

Christan 19-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prima wasmachine!

Wast prima, voldoende programma's die duidelijk te kiezen zijn, weinig lawaai, redelijk makkelijk te bedienen, niet duur.
De eerste lekte bij het filter, maar die werd de volgende dag direct omgeruild.

Kim 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijne wasmachine

Sinds 28juni in gebruik maar nu al helemaal happy ermee.
Makkelijk in gebruik
Geeft alles zeer goed aan op het display Veel keuze in wasprogramma
Zeer stil ook bij centrifugeren
Mooie wasmachine voor 1mooie prijs