Bosch WVG30441NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Leki 28-11-2017

slechte wasresultaten bij een kort programma.

Ik heb Bosch gekocht 2 maand geleden omdat ik in dat merk vertrouwen heb, maar er volgde teleurstelling. In vergelijking met de eerdere wasdroogmachine een zeer lage prestatie. Te lange duur van het wassen op alle programma's, slechte wasresultaten, vooral van het korte programma, de geur van het rubber tijdens het wassen en vooral na het drogen, een screentouch die reageert (als hij niet vergrendeld is) als u langs de machine loopt, verliest van mooie geur hoewel ik hetzelfde wasmiddel gebruikt met een eerdere wasdroogmachine . Die werkt niet zoals verwacht. De prijs is te hoog voor de product kwaliteit/megelijkheiden. Jammer.

Pluspunten

• mooie design
  • garantie 10 jaar op motor

Minpunten

• De lange duur van het wassen op alle programma's
  • slechte wasresultaten
  • de geur van het rubber tijdens het wassen
  • een screentouch die reageert op allees
  • geur van schoone was

Fleur Oude Voshaar 17-08-2016

Veel minder dan zijn voorganger

Ik ben helemaal niet zo tevreden met dit apparaat. De vorige ging na 6 jaar kapot, maar werkte goed. Ondanks het feit dat het apparaat 2 jaar korter mee ging, toch besloten om een nieuwe Bosch wasdroogcombi te nemen. Het nieuwe apparaat ziet er prachtig uit maar vooral de droogfunctie vind zeer teleurstellend. Het programma duurt bijna anderhalf uur langer en de was is helemaal niet droog, maar klammig. Ook komt er veel meer stof vrij en vind ik de programmasamenstelling veel minder prettig. Als ik op nieuw zou moeten kiezen zou ik hem niet nemen.

Pluspunten

• mooi design
  • digitale display
  • 90 graden functie

Minpunten

• droogt niet goed
  • programmasamenstelling
  • veel stof bij drogen
  • lange programma's
  • duur

Boudewijn 07-11-2015

7,4
Gemakkelijk te bedienen. Keuze in droogduur en energieverbruik.
Bij standaardinstellingen duurt drogen wel lang. Maar ik heb geen referentie, nooit een droger gehad. Was komt er in ieder geval wel droog uit.
Apparaat maakt geen storende geluiden.
Aanrader!

leki 18-03-2018

mooi design, slecht prestatie

Mooi design, slecht prestatie, te duur voor die resultaten. Lange droog programma en was is niet droog en er is te veel stof . Was goed.

Pluspunten

• design
  • 2 in 1
  • Was resultaten

Minpunten

• droog programma te lang
  • Veel stof na drogen

Nabila 09-01-2018

mooi apparaat

ik ben erg tevreden met mijn bosch wasmachine, alleen moet ik nog uitzoeken hoe ik er voor kan zorgen dat de droger wat minder tijd neemt. ik weet niet eens of het kan.

WK 21-12-2017

Behoorlijk stil

Het wasprogramma is super stil. Het droogprogramma maakt is minder stil maar goed te doen. Ivm de A status duren de programma's wel lang. En de deur zit op de machine rechts en niet links zoals vermeld op de site. Als je ernaar kijkt, zit de deur wel links. (Wat is dan links/rechts?)

Ivan 21-06-2017

Zeer tevreden

Onze machine had het na 15 jaar een vervanging nodig. Ik ben zeer tevreden over mijn eerste paar wasbeurten. Het enige wat een beetje jammer is de tijd voor het was en droogprogramma. voor een standaard programma is het gemiddeld 3 uur.

Pluspunten

• Uitgebreid keuzes
  • wassen en drogen

Minpunten

• duur van het programma

Mr FBR 22-05-2017

Genieten van de was doen !

Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Het enige wat je moet doen is je was op een iets andere manier uitsplitsen (bijvoorbeeld dun en dik apart), eventueel je eigen voorkeuren voor temperatuur, toerental centrifugeren, en strijkdroog of kastdroog kiezen : start !

was-droogcombinatie 17-05-2017

duidelijk bedieningsconsole. zeer gebruiksvriendelijk.

Na de installatie direkt in gebruik genomen. Met plezier de eerste wasbeurt gedaan. Wat een duidelijke machine. Zeer goede centrifuge. Wel 24 uur van te voren in te stellen. Handige tiptoetsen.

Nelly 26-04-2017

Geluidsarm

Ik was al in het bezit van een Bosch wasmachine, is na 7 jaar stuk gegaan aan de lager van de trommel, maken was voor mij geen optie, vanwege de hoge reparatie prijs.
de combinatie wassen en drogen in een apparaat is mij goed bevallen van het merk Bosch.

Pluspunten

• weinig geluid
  • grote vulopening

Minpunten

• lange was duur bij 60 graden

evarglas 24-11-2016

Geweldige aankoop

Nu twee maanden in gebruik, van alle gemakken voorzien.
Weinig geluid, veel functies en gemakkelijk in gebruik.

Leonoor 24-10-2016

Geweldige machine

Het is ontzettend fijn om je vieze was er in te doen en die er een paar uur later heerlijk schoon en droog uit te halen. Het enige jammere is dat je het zelf nog moet opvouwen ;)

Wendy Ouwehand 22-02-2016

Goede verhouding kwaliteit en prijs

Zuinig in gebruik. Geruisloos. Overzichtelijke display. Goede garantievoorwaarden. Uit ervaring weet ik: Bosch is eigenlijk altijd een goed product.

Herman 24-11-2015
  • Product kwartaal in bezit

Instructie boekje vond ik niet zo goed, kan aan mijn intelligentie liggen. Hoe vaker in gebruik hoe makkelijker.

Andre 29-10-2015

Deze maschine is een groot verschil wat geluid betreft met de oude. Soms moet ik nog even kijken of het apparaat wel aanstaat want je hoort amper dat er gewassen wordt....

Kornelisse 13-10-2015

makkelijk in gebruik Hebben de wasmachine/droger pas enkele weken werkt voorlopig perfect en is geruisloos eenvoudig display

Toos Bax 28-06-2015

7,4
Ik heb al een paar keer gewassen en hij draait bijna geruisloos en is makkelijk te bedienen.
Wast goed schoon en komt er goed gecentrifugeerd uit.