Bosch WVG30441NL - Reviews

8 kg
A
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Fleur Oude Voshaar 17-08-2016 Product paar weken in bezit

Veel minder dan zijn voorganger

Ik ben helemaal niet zo tevreden met dit apparaat. De vorige ging na 6 jaar kapot, maar werkte goed. Ondanks het feit dat het apparaat 2 jaar korter mee ging, toch besloten om een nieuwe Bosch wasdroogcombi te nemen. Het nieuwe apparaat ziet er prachtig uit maar vooral de droogfunctie vind zeer teleurstellend. Het programma duurt bijna anderhalf uur langer en de was is helemaal niet droog, maar klammig. Ook komt er veel meer stof vrij en vind ik de programmasamenstelling veel minder prettig. Als ik op nieuw zou moeten kiezen zou ik hem niet nemen.

Pluspunten

• mooi design
  • digitale display
  • 90 graden functie

Minpunten

• droogt niet goed
  • programmasamenstelling
  • veel stof bij drogen
  • lange programma's
  • duur

Boudewijn 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Gemakkelijk te bedienen. Keuze in droogduur en energieverbruik.
Bij standaardinstellingen duurt drogen wel lang. Maar ik heb geen referentie, nooit een droger gehad. Was komt er in ieder geval wel droog uit.
Apparaat maakt geen storende geluiden.
Aanrader!

Ivan 21-06-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Onze machine had het na 15 jaar een vervanging nodig. Ik ben zeer tevreden over mijn eerste paar wasbeurten. Het enige wat een beetje jammer is de tijd voor het was en droogprogramma. voor een standaard programma is het gemiddeld 3 uur.

Pluspunten

• Uitgebreid keuzes
  • wassen en drogen

Minpunten

• duur van het programma

Mr FBR 22-05-2017

Genieten van de was doen !

Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Het enige wat je moet doen is je was op een iets andere manier uitsplitsen (bijvoorbeeld dun en dik apart), eventueel je eigen voorkeuren voor temperatuur, toerental centrifugeren, en strijkdroog of kastdroog kiezen : start !
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

was-droogcombinatie 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

duidelijk bedieningsconsole. zeer gebruiksvriendelijk.

Na de installatie direkt in gebruik genomen. Met plezier de eerste wasbeurt gedaan. Wat een duidelijke machine. Zeer goede centrifuge. Wel 24 uur van te voren in te stellen. Handige tiptoetsen.

Nelly 26-04-2017 Product paar dagen in bezit

Geluidsarm

Ik was al in het bezit van een Bosch wasmachine, is na 7 jaar stuk gegaan aan de lager van de trommel, maken was voor mij geen optie, vanwege de hoge reparatie prijs.
de combinatie wassen en drogen in een apparaat is mij goed bevallen van het merk Bosch.

Pluspunten

• weinig geluid
  • grote vulopening

Minpunten

• lange was duur bij 60 graden

evarglas 24-11-2016

Geweldige aankoop

Nu twee maanden in gebruik, van alle gemakken voorzien.
Weinig geluid, veel functies en gemakkelijk in gebruik.

Leonoor 24-10-2016

Geweldige machine

Het is ontzettend fijn om je vieze was er in te doen en die er een paar uur later heerlijk schoon en droog uit te halen. Het enige jammere is dat je het zelf nog moet opvouwen ;)

Wendy Ouwehand 22-02-2016

Goede verhouding kwaliteit en prijs

Zuinig in gebruik. Geruisloos. Overzichtelijke display. Goede garantievoorwaarden. Uit ervaring weet ik: Bosch is eigenlijk altijd een goed product.

Herman 24-11-2015 Product kwartaal in bezit

Instructie boekje vond ik niet zo goed, kan aan mijn intelligentie liggen. Hoe vaker in gebruik hoe makkelijker.

Andre 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze maschine is een groot verschil wat geluid betreft met de oude. Soms moet ik nog even kijken of het apparaat wel aanstaat want je hoort amper dat er gewassen wordt....

Kornelisse 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

makkelijk in gebruik Hebben de wasmachine/droger pas enkele weken werkt voorlopig perfect en is geruisloos eenvoudig display

Toos Bax 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Ik heb al een paar keer gewassen en hij draait bijna geruisloos en is makkelijk te bedienen.
Wast goed schoon en komt er goed gecentrifugeerd uit.