Bosch WNAT323471 - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

Ton 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak

We zijn vertrouwt en zeer tevreden met Bosch. Een wasmachine die zijn geld dubbel en dwars waard is. Is stiller dan de vorige Bosch (16 jaar) en wast (na 1x gebruik) zeer schoon. Centifuge op 1600 toeren geeft goede droogresultaten.
De wasmachine heeft een goede prijs/prestatie verhouding.

Pluspunten

• Grote deur
  • Simpel in gebruik

Martijn 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Erg zuinig

Deze wasmachine wast gewoon goed schoon en is daarnaast ook erg zuinig. Als beste getest volgens de consumentenbond, mede door zijn zuinigheid. Ik geef het een dikke 10, ik ben erg tevreden

Pluspunten

• zuinig
  • wast goed schoon

Tevreden klant 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Energie zuinig A+++

Goede prijs kwaliteit verhouding. De wasmachine wordt meerdere malen als beste koop geadviseerd. Je kan heel lang gaan zoeken maar voor dit prijs is dit toch de beste en meest energie zuinige wasmachine. Ik had eerder ook een Bosch wat ik ruim 12 jaar tevreden heb gebruikt. Na de bosch heb ik een veel goedkopere wasmachine aangeschaft die maar 5 jaar uithield bij mij met mijn wasgedrag. Ik draai ong 15 wasjes p/w voor mij is de Bosch WNAT323471 een goede match met mijn wasgedrag. Ik heb nu dr wasmachine ruim een week en al 15 wasjes gedraaid met grote tevredenheid. Was komt bijna droog uit de wasmachine, superschoon, superstil.

Pluspunten

• Enerzuinig A+++ -30%
  • Luxe bediening
  • Grote vulopening
  • 1600 toeren
  • Korte programma's Als je minder tijd hebt

Cora 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fluister stille wasmachine

Super blij met deze nieuwe wasmachine, super stil en makkelijk te bedienen.Ook de eco knop is handig, en een kort/ snel programma om even een klein wasje op te frissen.

Martine 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

Hele beperkte instelmogelijkheden en GEEN VOORWAS mogelijk!

Ik ben erg teleurgesteld in deze wasmachine, niet omdat hij niet goed wast, maar omdat de mogelijkheden om iets in te stellen ontbreken. Je kunt niet op 30 graden katoen wassen, het instellen van het centrifugeertoerental is niet uitgebreid; je kunt per programma kiezen uit het hardste voor dat programma en de helft ervan (dat is dan gelijk weer onzin). Mijn oude wasmachine kon van 600 tot 1600 met stappen van 100 worden ingesteld en ik vond 1200 meestal wel genoeg. Dat kan nu dus niet meer. De grootste teleurstelling is wel, dat er GEEN VOORWAS mogelijkheid op zit. Er is wel een zeepbakje voor voorwas aanwezig maar geen programmamogelijkheid. Daarvoor moet je het duurdere model kopen. Ik vind dit heel misleidend, ook omdat ik nog nooit een wasmachine heb gehad waarbij dit niet kon. Met 2 zoons en sokken waar je soep van kunt koken moet je dus 2 keer achter elkaar wassen, heel goed voor het stroom en waterverbruik waar ik deze machine juist voor gekocht heb. Jammer joh!

Pluspunten

• energiezuinig
  • stil

Minpunten

• geen voorwas mogelijkheid
  • katoen op 30 graden kan niet
  • centrifugetoerental niet echt instelbaar
  • user interface niet intuitief

famvelzen 01-10-2016 Product paar weken in bezit

grote opening relatief stil

prima product maar bediening kan eenvoudiger. Was verder goed schoon. Standaard programma katoen duurt wel lang

Pluspunten

• relatief stil
  • centrifugeren
  • wast schoon

Minpunten

• bediening kan eenvoudiger

Veerle 13-09-2016 Product paar weken in bezit

Stil en eenvoudig in het gebruik

De wasmachine is makkelijk te bedienen en is erg stil. Veel extra opties zoals snelle wasjes, eco stand, allergie en sportwas. Extra hoge toeren waardoor de was niet meer zo nat uit de machine komt.

Pluspunten

• erg stil
  • veel wasprogramma's
  • uitgestelde start

wasmacht 13-09-2016 Product paar weken in bezit

grote inlaatruimte, slim gemaakt

ruim, eenvoudig, geluidsarm, energiebewust, was is heel goed schoon. Zal deze machine zeker van harte aanbevelen, omdat ie het gewoon erg goed doet.

Pluspunten

• energiearm
  • geluid

Minpunten

• duurt wat langer

Proefkonijn 13-09-2016 Product paar weken in bezit

geluidloos, overzichtelijke bediening

Fijne wasmachine, makkelijk te bedienen, bijna geluidloos, grote trommelinhoud, mooi overzichtelijk display.

Pluspunten

• geluidloos
  • makkelijk te bedienen
  • duidelijk display

Minpunten

• (nog) geen

robert/monique 09-09-2016 Product paar weken in bezit

Toch maar een Bosch

Onze vorige machine was ( helaas ) een Whirlpool. Na drie jaar lagen de lagers eruit en Whirlpool deed hier niets aan. Nu weer een vertrouwde Bosch sinds 1 week. Wast heel. Degelijk materiaal ( whirlpool roestte al na twee en een half jaar) Zuinig in gebruik en je hoort de machine amper. Kortom een aanrader. Zeker gezien de service van Bosch. Kopen nu nog een nieuwe Bosch droger. Oude Bosch droger is na 13 jaar echt op zijn eind!!!

Inky 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede koop!

Prima wasmachine. Zuinig gebruiksvriendelijk en degelijk. De wasprogramma's duren wat lang, maar dat is aan het water en energie verbruik niet te merken.
Kortom een fijn product.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Zuinig in waterverbruik
  • Zuinig in stroomverbruik
  • Kind proof

Minpunten

• Meer herrie dan verwacht

Geen Gestuiter 23-08-2016 Product paar weken in bezit

Zeer stil, geen gestuiter meer

Na onze vorige wasmachine is deze Bosch een verademing. Geen gestuiter meer over zolder en het centrifugeren horen we niet meer beneden. Verder kun je heel makkelijk was toevoegen als je iets vergeten bent.

Pluspunten

• zeer stil
  • add wash

Femke 22-08-2016 Product paar weken in bezit

mijn vriendje!

Heerlijk stil, gemakkelijke bediening, wast mooi schoon! Komt praktisch droog uit centrifuge. Alles wat we wilden, mijn vriendje voorlopig ;-)

Pluspunten

• heel stil
  • gemakkelijke bediening
  • droog uit centrifuge

Nijmegen 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede keus

Wederom een Bosch wasmachine gekocht aangezien we tevreden waren over de vorige en dit model een goede score kreeg van de consumentenbond. De eerste ervaringen zijn goed. Ruime vulopening, lekker stil en makkelijk te bedienen. Het eindsignaal kan ingesteld worden qua volume ne zelfs worden uitgezet.

• ruime vulopening
  • makkelijk te bedienen

PW 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

Erg stil

Net mijn nieuwe wasmachine binnen, wederom een Bosch. Je merkt dat zij niet stil staan in de ontwikkeling en continue verbeteren. Deze wasautomaat is echt erg stil, duidelijke bediening.

Sylvia 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Top Machine!

Makkelijk bedienbaar, tijdsduur goed af te lezen, stil, wast goed schoon, veel programma's, kortom:TOPMACHINE!

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • stil
  • veel programma's

LeJoke 15-08-2016 Product paar dagen in bezit

bíjna geruisloos

een stille harde werker, die zich goed laat programmeren. hij wast schoon, centrifugeert zo goed als droog.

Pluspunten

• geluid
  • wasperfectie

judit 15-08-2016 Product paar dagen in bezit

amazing quick, efficient and calm

I am really happy with the product as it cleans properly, it is quick and has many different options, programs. It protects my clothes while it is cleaning them. I am satisfied.

Marco 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidsarm, intuitive bediening

Na de machine te hebben geïnstalleerd een paar proefwasjes gedraaid. Resultaat was uitstekend. De machine is makkelijk te bedienen en voldoet ruim aan onze verwachtingen!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Simpele bediening

Minpunten

• Prijzig

PJ vdr Weel 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Combinatie van geruisloos, gemak en kwaliteit

Precies wat ik ervan mag verwachten n.a.v. de beschrijving. Het display is duidelijk, wast schoon en centrifugeert geruisloos.