Bosch WAW32672NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 183 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

mekenkamp 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Intuitief, mooi en snel

Werkt direct na een kleine opleiding door de installateur. Fijne stille machine en het gaat eigenlijk maar om 1 ding: wast prima!

anja van voorst 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

super wasmachine zeer gebruiksvriendelijk zuinig en superstil leuke snufjes lampje in de trommel.
wasmiddel en wasverzachter in de dispenser die in het zeepbakje zit ingebouwd gemakkelijk te doseren met de tiptoets.
natuurlijk kun je ook met poeder wassen dat vakje zit naast de dispenser.
bediening met de tiptoetsen werkt supergoed heb niet hoeven wennen aan de moderne techniek bij deze machine.
echt een aanrader.

Nienke 123 07-07-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Mooi apparaat met veel opties en zeer zuinig. Zeker aan te bevelen aan een gezin met kinderen. Wasmachine is erg stil, wat erg prettig is als ie regelmatig s'nachts wast.

buis 12-04-2017 Product paar dagen in bezit

goede machine

goede prijs kwaliteitverhouding, wat de machiene belooft gebeurt ook.
goed geadviseerd .
idos werkt ook perfect.

Koert 25-03-2017 Product paar weken in bezit

Prima wasmachine

Wasmachine heeft een ruime inhoud en is makkelijk in gebruik. I-dos is handig al vind ik het jammer dat je de instelling voor wasverzachter niet kan worden gewijzigd naar een 2e wasmiddel.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Verlichting
  • Regelt zichzelf

Minpunten

• Er blijft soms water-zeep voor het venster staan

Petra Bruinsma 19-03-2017 Product paar maanden in bezit

duidelijk display

Ik heb voor deze wasmachine gekozen omdat er zeer veel programma's op staan en omdat je er een voorraad wasmiddel en wasverzachter in kunt schenken , super handig !!!

Pluspunten

• duidelijk display
  • licht in de trommel
  • veel programma's
  • voorraad wasmiddel en wasverzachter

Wilco 24-02-2017 Product paar weken in bezit

Topmachine

Onze dure miele wasmachine begon na 12 jaar steeds meer mankementen te vertonen. Nu dus overgestapt naar een luxe Bosch machine. Apparaat is luxe, stil en het Idos systeem werkt goed en eenvoudig. Wat kleine minpuntjes: Bij einde programma piept de machine en zet automatisch de deur open. Vinden wij erg vervelend. Machine maakt vreemde 'robot' geluidjes, overdag geen probleem, 's nachts wel. Gekozen materialen lijken iets minder luxe dan bij miele. De miele was wel erg duur overigens.

• Luxe
  • Idos

Minpunten

• Automatisch open bij einde programma
  • Maakt rare geluidjes

Wilco1973 23-02-2017

Topmachine

Oorspronkelijk gepost op Bosch

ilse 31-01-2017 Product paar weken in bezit

fijne machine

Erg simpel te bedienen machine, geen handleiding voor nodig. Nu merk ik pas hoe slecht mijn vorige op laatst nog waste. Met deze machine gaat alles stukken beter schoon. Ook onverwacht blij met de verlichting, toch wel eens handig. Ook de 9 kg trommel is genieten met de sportende kinderen.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • grote trommel

Tilly 28-01-2017 Product paar weken in bezit

Duidelijk verlicht display,makkelijk machine!

Grote vulopening,duidelijk en goed verlicht,makkelijke machine!
'n kind kan de was doen is 't gezegde,is bij deze machine ook zo!
Prima aankoop gedaan!

Koert van Zee 27-01-2017 Product paar maanden in bezit

Nuttige binnenverlichting

wasmachine met een begrijpelijke bediening, grote capaciteit en mogelijkheid voor centrifugeren bij een hoog toerental

Pluspunten

• binnenverlichting
  • instelbaar toerental centrifuge

Jaap Bogaard 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi uiterlijk en bijna geluidsloos wassen

De wasmachine voldoet zeker aan onze verwachtingen, het digitale voorfront, het wasresultaat en natuurlijk de energiezuinige motor en het lage waterverbruik

Pluspunten

• energieverbruik
  • geluidsloos
  • waterverbruik

Minpunten

• zwaar gewicht om te beuren

Jongsma 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Goede wasresultaten en idos systeem is super

Goede degelijke wasmachine zoals we van Bosch gewend zijn. Uitstekende wasresultaten en met het idos systeem is geknoei met wasmiddel/wasverzachter en afmeten van de juiste hoeveelheden verleden tijd.
Er zijn veel mogelijkheden bij deze wasmachine zonder dat het bedieningsgemak er onder te lijden heeft.

Pluspunten

• I-dos systeem
  • bedieningsgemak
  • wasresultaten
  • programmamogelijkheden

Gerrit 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Eenvoudige bediening en zeer stil

Na het lezen van vele reviews kon ik niet meer om deze Bosch heen. Het belangrijkste voor mij was het geluid en de 10 jaar garantie op de motor. Dit zegt al genoeg over de kwaliteit. Moest wel even nadenken over de prijs maar hij is het zeker waard. Heb hem nu 'n paar weken in gebruik en ben dik tevreden. Hij is zo stil dat ik af en toe ga kijken of hij het nog doet. Grote trommel en gebruiks gemak is geweldig duidelijk. Hij doseert zelf de wasmiddelen. Hoe zuinig wil je het hebben. Wij doen er altijd te veel in. Ook water en energie verbruik is een stuk minder. Ik ben heel blij met deze machine.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Gebruiksgemak

Rowan 08-01-2017 Product paar maanden in bezit

Bosch WAW 32672

Heerlijk apparaat, draait geluidloos en een pluspunt is dat hij zelf wasmiddel toevoegd. We zijn zo blij dat onze AEG machine veelste snel gesneuveld is.

Pluspunten

• Zeep systeem
  • Grote trommel

Minpunten

• Nog niet ontdekt
  • Nog niet ontdekt

Coby Saly 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

wasmachine

Nog slechts kort in gebruik maar nu al zeer tevreden.
Ben al zeer tevreden over de Bosch wasdroger vandaar ons besluit tot aankoop van de wasmachine.
Zeer geruisloos, duidelijke display, schoon wasresultaat.

Sylvester 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Minder wasmiddel.

Gemakkelijk in gebruik. Minder wasmiddel nodig door gedoseerd gebruik.
Makkelijk in te stellen. Goede wasresultaten.

Gert 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine met veel handige besparende opties

Het allerbelangrijkste: de was wordt keurig schoon! Deze machine blinkt uit in gebruiksgemak. Door de juiste instellingen te kiezen kun je stroom, water en wasmiddel besparen. En hij mag gezien worden. Kortom, helemaal tevreden!

Pluspunten

• Wast schoon
  • Besparend
  • Gebruiksgemak
  • Vormgeving

Josephine 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine gemakkelijk te bedienen met nieuwe snufjes

Deze machine een week in huis. Wat meteen opvalt: hij is mooi! Dmv draaien van knoppen licht het programma op. In het display verschijnt temperatuur, toeren en tijdsduur. Met i-dos kan je evengoed zelf wasmiddel en wasverzachter aanpassen dmv tiptoetsen. Uitzetten kan je i-dos ook. Wasmiddel maar ook voor wasverzachter, dus helemaal onder controle. I-dos is wel heel erg lekker in gebruik. Een kind kan de was doen. Letterlijk!
En je kan ook nog met een wasbolletje of poeder wassen wannneer je dat voor bepaald wasgoed wil.
Verder kan met speedperfect een katoenwas in een uur perfect schoon ipv 2 uur 20 minuten.Bij kortere programma's scheelt het zeer weinig tijd.
Wat voor mij ook doorslaggevend was bij deze machine is het programma voor trommelreiniging. Dit is tegen vetluis. Geweldige uitvinding! Maar dat ga ik nog ondervinden.

Pluspunten

• I-dos
  • Trommelreiniging programma
  • Stillemachine
  • Wasbolletje kan ook
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Geen klok, wel programmaduur
  • Piepjes uitzetten is even een dingetje

Thuinte 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote trommel, idos systeem

Hele fijne machine met grote trommel, er zit idos op maar je kunt zelf kiezen of je deze wilt gebruiken. Bij alle programma's kiest ie zelf het toerental en graden maar kun je ook weer zelf aanpassen. Super handig, van alle gemakken voorzien.

Pluspunten

• kan was toevoegen na start
  • maakt weinig geluid
  • idos
  • makkelijk in gebruik