Bosch WAW32672NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 194 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

mekenkamp 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Intuitief, mooi en snel

Werkt direct na een kleine opleiding door de installateur. Fijne stille machine en het gaat eigenlijk maar om 1 ding: wast prima!

anja van voorst 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

super wasmachine zeer gebruiksvriendelijk zuinig en superstil leuke snufjes lampje in de trommel.
wasmiddel en wasverzachter in de dispenser die in het zeepbakje zit ingebouwd gemakkelijk te doseren met de tiptoets.
natuurlijk kun je ook met poeder wassen dat vakje zit naast de dispenser.
bediening met de tiptoetsen werkt supergoed heb niet hoeven wennen aan de moderne techniek bij deze machine.
echt een aanrader.

Nienke 123 07-07-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Mooi apparaat met veel opties en zeer zuinig. Zeker aan te bevelen aan een gezin met kinderen. Wasmachine is erg stil, wat erg prettig is als ie regelmatig s'nachts wast.

Robert 24-07-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekende wasmachine

Werkt super: stil, snel en doet exact waar deze voor verkocht is! Prachtig apparaat: het scherm is overzichtelijk en zorgt voor snelle actie.

Pluspunten

• Snelheid
  • Stilte
  • Beeldscherm scherp

Petra 06-07-2017 Product paar dagen in bezit

Goede degelijke machine

Mooi machine, makkelijk te bedienen. Fijn dat er een doseerbak inzit en dat je zelf de temperaturen kan bepalen!

Mook 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Zeer mooi en stil apparaat, bijzonder goed in te stellen naar wens met bv. temp. of auto. dosering.
Trommelverlichting is erg handig.

Mario van Dongen 19-06-2017 Product paar weken in bezit

Bosch wasmachine

Ik ben voor Bosch gegaan omdat de machine totaal aansluit op mijn behoefte van gebruik.
Een 9 kg trommel terwijl je alleen woont?!
Ja... En laat je uitleggen waarom in de winkel.
Zeker de dosering van wasmiddels, alsmede wasverzachter deed me bewustworden van het veelste veel gebruik van dergelijke middelen!
Zeker een aanrader deze machine!
Ik heb tevens de droger uit de serie aangeschaft en de combi is echt top!

Pluspunten

• Wasmiddel en verzachter automatisch
  • Aanpassen tijdsduur ed gedurende progamma
  • Geluidsarm

Minpunten

• Nog niet gevonden hihi

B. de Kruijf 09-06-2017 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijk en makkelijke manual

Wij hebben gekozen voor deze wasmachine vanwege de goede recensies. Werkt goed en makkelijk. Geluidloos en zeer zuinig!

Pluspunten

• Zuinig
  • Geluidloos
  • Gebruiksvriendelijk

Maaike 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine BOSCH (WAW32672NL) seri 8

We hadden al een Bosch wasmachine, deze beviel goed maar kreeg wat kuren. Met een nieuwe wasmachine kwamen we weer op Bosch uit omdat ik elke dag wel 1 of 2 wassen draai wilde ik wel een goede wasmachine. Deze heeft het I-dos systeem dat bepaald zelf hoeveel wasmiddel/wasverzachter in de was moet, je kan je eigen wasmiddel/wasverzachter in de la gieten en op het display aangeven hoe vies de was is en dan gebruikt de machine zelf de goede hoeveelheid. Heb je een keer een fijn wasje met ander wasmiddel dan kun je die nog op de normale manier toevoegen en het i-dos uitzetten
Nu al een aantal wasjes gedraaid en hij doet het perfect! een kind kan de was doen.

Pluspunten

• I-dos systeem
  • kinderslot kan erop

Minpunten

• nog geen gevonden :)

bert 05-06-2017 Product paar weken in bezit

mooi en was goed

ziet er mooi uit en veel mogelijkheden en natuurlijk het aller belangrijkste hij was goed. alles komt er schoon en fris uit

Jan en Wieneke 05-06-2017 Product paar dagen in bezit

Rustige wasmachine, zijn er tot nu toe erg blij mee

We hebben nu 4 keer een was gedraaid en hij werkt perfect, jammer dat je niet kunt kiezen welke kant de deur opendraait maar opening is voldoende groot en de deur zwaait ver genoeg open, de was komt er goed droog uit met 1600 toeren.

Donkers 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit verhouding met Strak design

Wanneer je een Goede betrouwbare betaalbare machine wil kopen die net wat meer doet als "de was" is deze Bosch was en droog combinatie een perfect match. Naast een goede prijs kwaliteitsverhouding zijn deze machines door hun strakke design ook nog eens een lust voor het oog.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Een maal wasmiddel vullen voor 20 wasbeurten
  • Zeer stil
  • Energie zuining
  • Strak design

Minpunten

• Droogtijd

Sjoukje Kloosterman--Vellema 04-05-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine met zelfdoserend wasmiddel systeem

Ik heb voor deze machine gekozen om mijn Miele die elf jaar trouwe dienst heeft gedaan te vervangen. Deze machine doseert zelf het wasmiddel en heeft een goede centrifuge, 1600 toeren. De was komt er fris en lekker ruikend uit. De droger heeft minder werk om het wasgoed te drogen, omdat de was goed gecentrifugeerd uit de wasmachine komt. Nu maar hopen dat deze ook elf jaar meegaat, zonder reparaties.

Pluspunten

• Frisse, schone was
  • Droog uit de machine
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Grote trommel

sonja 29-04-2017

geweldig

na 18 jaar onze bosch wff160 wasmachine vervangen naar bosch wasmachine WAW32890NL.
De oude was nog niet kapot maar deze heeft zoveel mogelijkheden, energiezuinig en waterzuinig en je hoort hem echt niet met wassen, niet gelogen de ActiveOxygen Refresch werkt goed de tabak en frituur reuk zijn zo weg, alsof het zi van de stomerij af komt.
Wassennberg Witgoed bedankt voor de instalatie en goede uitleg.
Familie van der Velden uit Roermond
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

buis 12-04-2017 Product paar dagen in bezit

goede machine

goede prijs kwaliteitverhouding, wat de machiene belooft gebeurt ook.
goed geadviseerd .
idos werkt ook perfect.

Koert 25-03-2017 Product paar weken in bezit

Prima wasmachine

Wasmachine heeft een ruime inhoud en is makkelijk in gebruik. I-dos is handig al vind ik het jammer dat je de instelling voor wasverzachter niet kan worden gewijzigd naar een 2e wasmiddel.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Verlichting
  • Regelt zichzelf

Minpunten

• Er blijft soms water-zeep voor het venster staan

Petra Bruinsma 19-03-2017 Product paar maanden in bezit

duidelijk display

Ik heb voor deze wasmachine gekozen omdat er zeer veel programma's op staan en omdat je er een voorraad wasmiddel en wasverzachter in kunt schenken , super handig !!!

Pluspunten

• duidelijk display
  • licht in de trommel
  • veel programma's
  • voorraad wasmiddel en wasverzachter

Wilco 24-02-2017 Product paar weken in bezit

Topmachine

Onze dure miele wasmachine begon na 12 jaar steeds meer mankementen te vertonen. Nu dus overgestapt naar een luxe Bosch machine. Apparaat is luxe, stil en het Idos systeem werkt goed en eenvoudig. Wat kleine minpuntjes: Bij einde programma piept de machine en zet automatisch de deur open. Vinden wij erg vervelend. Machine maakt vreemde 'robot' geluidjes, overdag geen probleem, 's nachts wel. Gekozen materialen lijken iets minder luxe dan bij miele. De miele was wel erg duur overigens.

• Luxe
  • Idos

Minpunten

• Automatisch open bij einde programma
  • Maakt rare geluidjes

Wilco1973 23-02-2017

Topmachine

Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

ilse 31-01-2017 Product paar weken in bezit

fijne machine

Erg simpel te bedienen machine, geen handleiding voor nodig. Nu merk ik pas hoe slecht mijn vorige op laatst nog waste. Met deze machine gaat alles stukken beter schoon. Ook onverwacht blij met de verlichting, toch wel eens handig. Ook de 9 kg trommel is genieten met de sportende kinderen.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • grote trommel