Bosch WAW32672NL - Reviews

Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

9,1

Gerrit 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Eenvoudige bediening en zeer stil

Na het lezen van vele reviews kon ik niet meer om deze Bosch heen. Het belangrijkste voor mij was het geluid en de 10 jaar garantie op de motor. Dit zegt al genoeg over de kwaliteit. Moest wel even nadenken over de prijs maar hij is het zeker waard. Heb hem nu 'n paar weken in gebruik en ben dik tevreden. Hij is zo stil dat ik af en toe ga kijken of hij het nog doet. Grote trommel en gebruiks gemak is geweldig duidelijk. Hij doseert zelf de wasmiddelen. Hoe zuinig wil je het hebben. Wij doen er altijd te veel in. Ook water en energie verbruik is een stuk minder. Ik ben heel blij met deze machine.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Gebruiksgemak

Rowan 08-01-2017 Product paar maanden in bezit

Bosch WAW 32672

Heerlijk apparaat, draait geluidloos en een pluspunt is dat hij zelf wasmiddel toevoegd. We zijn zo blij dat onze AEG machine veelste snel gesneuveld is.

Pluspunten

• Zeep systeem
  • Grote trommel

Minpunten

• Nog niet ontdekt
  • Nog niet ontdekt

Coby Saly 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

wasmachine

Nog slechts kort in gebruik maar nu al zeer tevreden.
Ben al zeer tevreden over de Bosch wasdroger vandaar ons besluit tot aankoop van de wasmachine.
Zeer geruisloos, duidelijke display, schoon wasresultaat.

mekenkamp 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Intuitief, mooi en snel

Werkt direct na een kleine opleiding door de installateur. Fijne stille machine en het gaat eigenlijk maar om 1 ding: wast prima!

Sylvester 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Minder wasmiddel.

Gemakkelijk in gebruik. Minder wasmiddel nodig door gedoseerd gebruik.
Makkelijk in te stellen. Goede wasresultaten.

Gert 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine met veel handige besparende opties

Het allerbelangrijkste: de was wordt keurig schoon! Deze machine blinkt uit in gebruiksgemak. Door de juiste instellingen te kiezen kun je stroom, water en wasmiddel besparen. En hij mag gezien worden. Kortom, helemaal tevreden!

Pluspunten

• Wast schoon
  • Besparend
  • Gebruiksgemak
  • Vormgeving

Josephine 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine gemakkelijk te bedienen met nieuwe snufjes

Deze machine een week in huis. Wat meteen opvalt: hij is mooi! Dmv draaien van knoppen licht het programma op. In het display verschijnt temperatuur, toeren en tijdsduur. Met i-dos kan je evengoed zelf wasmiddel en wasverzachter aanpassen dmv tiptoetsen. Uitzetten kan je i-dos ook. Wasmiddel maar ook voor wasverzachter, dus helemaal onder controle. I-dos is wel heel erg lekker in gebruik. Een kind kan de was doen. Letterlijk!
En je kan ook nog met een wasbolletje of poeder wassen wannneer je dat voor bepaald wasgoed wil.
Verder kan met speedperfect een katoenwas in een uur perfect schoon ipv 2 uur 20 minuten.Bij kortere programma's scheelt het zeer weinig tijd.
Wat voor mij ook doorslaggevend was bij deze machine is het programma voor trommelreiniging. Dit is tegen vetluis. Geweldige uitvinding! Maar dat ga ik nog ondervinden.

Pluspunten

• I-dos
  • Trommelreiniging programma
  • Stillemachine
  • Wasbolletje kan ook
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Geen klok, wel programmaduur
  • Piepjes uitzetten is even een dingetje

Thuinte 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote trommel, idos systeem

Hele fijne machine met grote trommel, er zit idos op maar je kunt zelf kiezen of je deze wilt gebruiken. Bij alle programma's kiest ie zelf het toerental en graden maar kun je ook weer zelf aanpassen. Super handig, van alle gemakken voorzien.

Pluspunten

• kan was toevoegen na start
  • maakt weinig geluid
  • idos
  • makkelijk in gebruik

Anja 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime trommel

Ruime trommel. Ideaal dat je het programma kunt verkorten, ook het programma van 15 minuten is ideaal om je kleding op te frissen. Automatische wasmiddel/verzachter is ook ideaal!! Altijd weer even wennen een nieuwe wasmachine maar deze went snel!! TOP!

Pluspunten

• ruime trommel
  • korte programma's
  • automatische dosering

Minpunten

• geen rechtsdraaiende deur.

Ingrid 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Simpel en duidelijk bedieningspaneel.

We zochten een geluidarme wasmachine. Deze Bosch voldoet aan onze eisen. Ook heel handig is het wasmiddel reservaat van ruim 1 liter.
We hebben de machine nu 2 weken en zijn we zeer tevreden mee.

Pluspunten

• geluidsarm
  • groot wasmiddel reservaat

Alibert 23-12-2016 Product paar weken in bezit

Zuinig, stil en makkelijk in de bediening

De bediening is makkelijk en logisch maar biedt toch veel mogelijkheden.
Apparaat is stil en biedt keuzemogelijkheid voor snel of zuinig.

Pluspunten

• stil
  • bediening
  • mogelijkheden

gvp 21-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

volautomatische wasmachine

Super ik ben erg blij met deze aankoop! 2 jaar geleden voor onze dochter gekocht en nu voor onze zoon. Super stille machine en gebruiksvriendelijk zeer zeker een aanrader!

Pluspunten

• altijd gedoseerde wasmiddel
  • lamp in de trommel

V Wagemakers 17-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede verlichting in trommel

Was is zeer schoon en de machine maakt weinig geluid en verbruikt weinig stroom daardoor zeker de moeite om deze wasmachine aan te schaffen

Leon B 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige 1e indruk!

Machine nu een kleine week in huis en eerste ervaring is heel erg goed. Goed wasresultaat, laag geluidniveau en centrifuge maakt wasgoed mooi droog, waardoor droger minder tijd nodig heeft en daarmee minder energie verbruikt. Als deze machine net zo goed blijft functioneren als onze vorige Bosch (bijna 20 jaar zonder problemen of storingen) dan worden we daar heel erg blij van.

Pluspunten

• wasresultaat
  • geluidniveau
  • energieverbruik
  • vooruit programmeren

G Rauw 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Stil..superzuinig...gemak en snelllllll??

Nu na 2 weken al flink bezuinigd op mijn wasmiddel. 1x bijvullen en je hoeft niets meer te doen. En dan dat snelle programma van 15 minuten😃 in 1 dag alle gordijnen plaids en het knufje van mijn kleinkind gewassen..klaar terwijl je wacht. En met een toerental van 1600 is de was zo droog! De machine is super stil en heeft alle functies die je maar wilt....ohhh zo blij mee!

Pluspunten

• Snel
  • Zuinig in wasmiddel
  • Droog

Jaap 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Bisch waachine i-dos serie 8

Fijne stille wasmachine met goede wasresultaten. Het doseersysteem werkt goed en de wasmachine is makkelijk te bedienen.
De vorige Bosch wasmachine ging ook lang mee zonder onderhoud. Na meer dan tien jaar tijd voor wat nieuws.

Pluspunten

• Schoon wasresultaat
  • Fijn wasmiddel doseersysteem
  • Stille wasmachine
  • Snel wasprogramma mogelijk

jaco 11-12-2016 Product paar weken in bezit

mooie wasmachine, gemakkelijk bedienen

voor het eerst een wasmachine met automatische dosering; bevalt uitstekend. Machine is zeer gemakkelijk en intuitief te bedienen, was komt erg droog de machine uit. Zeer tevreden!

Johan 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine

Degelijke wasmachine die energiezuinig is en goed aanvoelt. Het gebruik is intuitief en scherm is duidelijk en overzichtelijk.

R van den Anker 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Na 14 jaar toe aan een nieuwe wasmachine

We hadden al 14 jaar een hele fijne Siemens wasmachine, maar deze begaf het woensmiddag 7 december. Direct contact gezocht met Van Ommeren in Lienden. Reparatie, na 14 jaar, dat lijkt niet meer zinvol. Een vervangende machine die een beetje lijkt op wat u heeft: dat wordt dan een Bosch. Donderdagochtend direct naar de winkel gegaan en na een half uur stond ik buiten. Op basis van de handleiding van de oude machine, kreeg ik een goed advies en uitleg over alles wat een nieuwe machine te bieden zou hebben. Vrijdagochtend om half 9 in de ochtend werd de nieuwe Bosch gebracht en de oude machine meegenomen. Na een korte instructie is ie direct aangezet en daarna nog een paar keer. Standaard keuze voor een wasprogramma, maar ook maatwerk voor iets kleins of speciaals. Een goede aankoop.

Pluspunten

• energie- en waterzuinig
  • maatwerkkeuze te zien op heldere display
  • wasmiddel dosering
  • geluidsarme motor
  • 10 jaar motorgarantie

Minpunten

• op dit moment nog niks te noemen

Een man. 08-12-2016 Product paar weken in bezit

WAW32672NL

Mooi apparaat, met mooi helder display. Fijne grote trommel en energie zuinig. i-Dos systeem lijkt me echt heerlijk,zijn nu nog de waspoeder aan het op maken. Mogelijkheid tot een kort wasje van 15 min! De trommelverlichting vind ik buiten het gebruikersgemak ook erg chique.
Een echte aanrader!