Bosch WAE28397NL - Reviews

6 kg
A+++
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

angelique 19-03-2016

goede wasmachine voor een redelijke prijs

pluspunten:
goede prijs
wast goed
handig nog was bij te voegen na start van het programma

min punten:
lange programmas
kreukt meer als mijn oude machine

Hesse 25-02-2016

Enorm zuinige machine

Prima wasmachine, heel geschikt voor ons kleine (2 personen) gezin. De was resultaten zijn goed, maar dat wisten wij al van onze vorige Bosch machine.
De tijdsduur van de was is verdubbeld, maar daar hebben wij nu ook een zuinige machine voor, goed voor het milieu! Wat enorm goed aan deze machine is is dat je de was in de nacht kunt laten beginnen zonder dat ik mijn bed uit moet. Hij is zo stil, dat ik niet wakker gemaakt word. Als ik 's morgens wakker wordt is de was klaar en nog voor nachttarief ook!

van den Hoven 18-02-2016

Zuinige wasmachine met zeer goed wasresultaat

Deze wasmachine is de zuinigste in zijn soort. Hij past de wasduur aan op de hoeveelheid was, dus er hoeft geen lang programma gedraaid te worden voor een klein wasje. Hij maakt heel weinig geluid. Gelukkig wel een signaal als hij klaar is, anders zou je hem bijna vergeten.

pzman 24-11-2015

Stil en zuinig, precies iets voor 2 senioren

Is stil en zuinig (en daarom niet zo snel), simpel te bedienen. De vorige Bosch hadden we 19 jaar, deze machine overleeft ons

anton1961 03-11-2015

Geweldige wasmachine!

Dit is een geweldige wasmachine. Ondanks zijn 1400 toeren is hij geluidsarm je hoort hem bijna niet, hij is heel gemakkelijk te bedienen, heeft een mooie vormgeving, Energieklasse A, is zeer gemakkelijk met een kleine was (kort wasprogramma),kortom een goede degelijke wasmachine waar we heel blij mee zijn en zeker een aanrader!

pvdongen 17-10-2015

Eenvoudig in gebruik

Dit is voor mij het eerste wasmachine dat ik voor mezelf gebruik en het is echt super eenvoudig in gebruik. Alles spreekt eigenlijk voor zich. Heeft meer dan voldoende wasprogramma's (waarvan ik er maar 2 of 3 gebruik). Is ook erg stil qua geluidsproductie.

HOek 25-08-2015 Product paar dagen in bezit

Voorheen ook een Bosch een heerlijke apparaat.
Eens een bosch altijd een Bosch. Altijd schoon en lekker stil. Makkelijk te bedienen.

Danielle 24-08-2015 Product paar dagen in bezit

De wasmachine doet alles wat hij moet doen, heeft veel functies en maakt goed schoon. Hij is ideaal voor gebruik en zelfs als je alleen bent is hij niet te groot. Je kan hem instellen op washoeveelheden en laat niet heel nat wasgoed achter. Kortom een tevreden klant!

Hanneke 09-07-2015

Mooie uitvoering met tiptoetsen

Veel mogelijkheden, diverse wasprogramma's, zelfs voor sportkleding en korte wasjes. Zeer geruisloos en eenvoudige en prettige in bediening

gertjanvanderplas 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Heb deze machine enkele dage geleden gekocht bij een lokale dealer in de winkel. (dus niet de gigantische media reuzen) Dacht hier goed aangedaan te hebben, wat betreft service en al dat soort dingen. 5 dagen later valt de media markt krant op de mat en wat denk je...... dezelfde machine voor 200 Euro goedkoper. Ik dacht dat kan niet, dus ik gaan vergelijken en inderdaad het typenummer verschilt 1 cijfer. Ik heb de wae28397NL (599 Euro)en de mediamarkt adverteert met wae28327NL (399 Euro). Ik dacht hier moet toch een serieus verschil inzitten, maar niet dus behalve dat deze een paar dB stiller is en wat uiterlijke futiliteiten...... Ben normaal een internet koper en bewijst maar weer eens dat je daar niet verkeert aan doet. Voel me enigsinds gepiepeld !!!!!!!!
p.s. machine wast trouwens prima