Siemens WM14W592NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
71 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 253 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jos Wagemakers 24-03-2016

Goede aankoop op basis van prijs kwaliteit

Wij hebben bij de firma Lunenburg in Nuland een nieuwe Siemens wasmachine gekocht. Aanvankelijk kwamen we eigenlijk voor een duurdere Miele wasmachine. Dankzij een goede voorlichting en een luisterend oor van de verkoopadviseur aangaande onze productwensen en dagelijkse gebruik kwamen we tot deze passende keuze. Een fijne, stille -en gebruiksvriendelijke machine met een grote wascapaciteit en bevalt tot op heden uitstekend.

Denise 19-04-2016

Perfecte wasmachine

Hele fijne wasmachine, gebruiksvriendelijk, prima instelbaar en goede programma's. Het outdoor programma is een toevoeging waar ik heel blij mee ben met mijn man die buiten werkt en ons zoontje die graag door de tuin kruipt. Top resultaten.

Moonen 04-03-2016

Ideale wasmachine voor een gezin met twee kinderen. De wasmachine beschikt over fijne wasprogramma-s en heeft een grote trommel.

Astrid Coenen 27-02-2016

Een kind kan de was doen! Simpel en zéer gebruiksvriendelijk; zelfs mijn 2 zonen die nu moeten leren hoe de was te doen, kunnen dit!Het digitale display geeft duidelijk aan wat ze hebben gekozen dmv de draaiknop en de wasmachine doet de rest.. nu nog leren wit van bont te scheiden!!

jan 07-10-2015

Makkelijk in gebruik en goed resultaat en energie zuinig.
Niet al te veel toeters en bellen zo dat je niet meer weet wat je in moet stellen. het is ook goed dat de machine uit gaat als die klaar is vooral als je niet thuis bent bleef de oude wasmachine de hele dag aanstaan

Annie 14-11-2017

Fijne wasmachine

Makkelijk te bedienen wasmachine. Fijne programma's en redelijk stil is hij! Mijn dochter had deze ook en was er blij mee, vandaar dat ik nu gekozen heb voor een siemens na jaren een Aeg gehad te hebben. Hoop hier net zo lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Fijne grote trommel
  • Trommel reiniger programma
  • Redelijk stil
  • 15 min programma

Gebruiker met groot gezin 05-11-2017

Geruisloze degelijke en makkelijk bedienbare wasmachine

De reden is de zeer goede ervaring met Siemens producten en het advies en service van de dealer om de hoek. Het is een superstille echt geruisloze machine die zich heel erg makkelijk laat bedienen en ook nog een bijzonder laag water en energieverbruik heeft. Een hele goede aankoop met een heel mooi design.
Wij zijn een gezin met 6 personen waar de machine dagelijks meerdere keren draait (meiden) Wij moeten gewoon een hele goede machine hebben met schoon resultaat. Dit levert de Siemens. Wij zijn trots op onze aankoop.

Pluspunten

• heel erg stil
  • energiezuinig/duurzaam
  • prijs/kwaliteit
  • strakke mooie machine
  • grote trommel en deur

Minpunten

• Er zouden wieltjes onder moeten zitten.
  • Om eenv. schoon te maken onder/achter de machine.

gruppenes 31-10-2017

ongelooflijk goed

op afstand moeten kopen, Passe in Sliedrecht adviseerde dit apparaat. Echt een super super super apparaat, ben er zo ontzettend blij mee

guppiees 18-09-2017

GEWELDIGGGGGGGGGGG

super, goede keuze aan programma's... even je dekbed wassen, hup 15 minuten... of schoenen, hup 15 min op koud... donkere lichte alles kan erin, er brandt licht als het water doorloopt, licht gaat aan in de trommel met de was uithalen, en je hoort m niet centrifugeren, echt een topper

netjecob 01-09-2017

geweldige machine

heb hem net binnen en belangrijk is dat hij heel stil is super en veel programma mogelijk heden en makkelijk in gebruik

Addy Slaats 31-08-2017

Degelijke machine

Pas gekocht en bevalt prima. Geruisloos en prima wasresultaten. Mate van droogheid is groter dan van mijn vorige 1400 toerenmachine (ander merk)

Dorien 21-08-2017

Wasmachine 9 kg trommel

De wasmachine heeft grote trommel van 9 kg, is stil in gebruik en heeft veel keuze in wasprogramma's.

Pluspunten

• grote trommel
  • stil
  • veel programma's

Jan 19-08-2017

Zeer geluidsarm!

Degelijke machine met heel veel functionaliteiten, zelfs een vlekkenprogramma ( wijn, gras, etc). 10 jaar garantie op de motor. Eenvoudige digitale bediening . Eerste wasresultaten zijn prima.

Pluspunten

• uitgebreid programma
  • geluidsarm
  • eenvoudige bediening

Jozien 29-07-2017

Mooie wasmachine

Mooie machine, kan 1-9 kg was in. Veel keuze uit verschillende programma's, je kunt alles zelf instellen zonder al te veel moeite. Alles klopt gewoon, ben er erg blij mee. Ik heb hem nu een maand.

Pluspunten

• veel programma's
  • water en tijd passen zich aan hoeveelheid was aan

Minpunten

• eco programma's duren lang

Maike 21-07-2017

Top!

Goed en degelijk product. Wasmachine heeft een mooi design en is daarnaast erg praktisch in gebruik. Gewoonweg top product!

Simone vd L. 20-07-2017

Geweldige wasmachine

We hadden een 1600 toeren wasmachine van Miele die al 16 jaar oud was. Ondanks dat hij nog prima waste, werd het tijd voor een nieuwe. Het advies van meerdere winkels was: ga voor een 1400 toeren en niet 1600. Bij een 1600 toeren haal je maar weinig de 1600 toeren tijdens wassen en ze gaan eerder kapot ivm de ophanging van het systeem. Een Miele vonden we te duur en kwa prijs/kwaliteit werd ons aangeraden om voor een Siemens of Bosch te kiezen. Het werd een Siemens WM14W592NL, extra klasse. Deze zijn degelijker dan de andere uitvoeringen. Bij de eerste wasjes die ik draaide werd ik al heel blij. De wasmachine was nagenoeg geluidloosen de was komt er nog droger uit als bij de Miele die we hadden. De bediening is heel overzichtelijk; een kind kan de was doen. Trommelverlichting, extra water toevoegen, apart programma voor gordijnen, hemden en outdoor is ideaal. Ook het speed programma is fijn. Er zit zelfs een trommelreiniging op die 1x per maand aangeraden wordt. Kortom een fijne machine waar we nog lang -denk ik- plezier van zullen hebben.

Pluspunten

• Bijna geluidloos
  • Gordijnen programma
  • Antivlekken systeem
  • Speed programma
  • Trommelverlichting

C.paardekooper 28-06-2017

Mooi uiterlijk en makkelijk te bedienen

Het is een mooi wasmachine en makkelijk te bedienen. Het is ook makkelijk dat je de eerste 10 minuten nog was kan toevoegen als je wat vergeten bent

FamVanE 25-06-2017

Grote vulopening, stil en makkelijk bedienbaar

Grote vulopening, stil en makkelijk bedienbaar.
Produkt aanbevolen door dienstverlener, gecombineerd met goed resultaat in tests van Stiftung Warentest (test.de).

Pluspunten

• grote vulopening
  • stil
  • makkelijk bedienbaar

Henny 15-06-2017

Fijne wasmachine, wast geweldig!

Mijn Miele wasmachine liet het na 15 jaar afweten . Dat was een grote tegenvaller toen bleek dat de reparatie ervan me 500 euro zou gaan kosten. Bij de firma Lunenburg in Rosmalen kreeg ik een goed advies en dat leidde tot mijn aankoop bij hen van de Siemens WM 14W592NL. Nu al een paar wassen gedraaid en de machine is heerlijk stil en de was komt er stralend schoon uit. Ik ben een blij mens!!

Bas 14-06-2017

Mooie machine en goede prijs/kwaliteit verhouding

Na lang zoeken en vergelijken op internet toch al gauw terecht gekomen bij het merk Siemens.
Na een bezoek aan een elektronicawinkel EP heb ik mij prima verder kunnennlaten adviseren (middels deskundig advies)
Grote trommel, stille motor met 10 jaar garantie, cashback aktie, en geen poespas! Duidelijke knoppen, makkelijk menu en qua techniek helemaal van deze tijd!
Een kind kan de was doen zullen we maar zeggen!

• Zuinig
  • 10 jaar garantie op motor