Siemens WM14W592NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
71 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 244 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Denise 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte wasmachine

Hele fijne wasmachine, gebruiksvriendelijk, prima instelbaar en goede programma's. Het outdoor programma is een toevoeging waar ik heel blij mee ben met mijn man die buiten werkt en ons zoontje die graag door de tuin kruipt. Top resultaten.

Jos Wagemakers 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop op basis van prijs kwaliteit

Wij hebben bij de firma Lunenburg in Nuland een nieuwe Siemens wasmachine gekocht. Aanvankelijk kwamen we eigenlijk voor een duurdere Miele wasmachine. Dankzij een goede voorlichting en een luisterend oor van de verkoopadviseur aangaande onze productwensen en dagelijkse gebruik kwamen we tot deze passende keuze. Een fijne, stille -en gebruiksvriendelijke machine met een grote wascapaciteit en bevalt tot op heden uitstekend.

Moonen 04-03-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale wasmachine voor een gezin met twee kinderen. De wasmachine beschikt over fijne wasprogramma-s en heeft een grote trommel.

Astrid Coenen 27-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een kind kan de was doen! Simpel en zéer gebruiksvriendelijk; zelfs mijn 2 zonen die nu moeten leren hoe de was te doen, kunnen dit!Het digitale display geeft duidelijk aan wat ze hebben gekozen dmv de draaiknop en de wasmachine doet de rest.. nu nog leren wit van bont te scheiden!!

jan 07-10-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik en goed resultaat en energie zuinig.
Niet al te veel toeters en bellen zo dat je niet meer weet wat je in moet stellen. het is ook goed dat de machine uit gaat als die klaar is vooral als je niet thuis bent bleef de oude wasmachine de hele dag aanstaan

Maike 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

Top!

Goed en degelijk product. Wasmachine heeft een mooi design en is daarnaast erg praktisch in gebruik. Gewoonweg top product!

Simone vd L. 20-07-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige wasmachine

We hadden een 1600 toeren wasmachine van Miele die al 16 jaar oud was. Ondanks dat hij nog prima waste, werd het tijd voor een nieuwe. Het advies van meerdere winkels was: ga voor een 1400 toeren en niet 1600. Bij een 1600 toeren haal je maar weinig de 1600 toeren tijdens wassen en ze gaan eerder kapot ivm de ophanging van het systeem. Een Miele vonden we te duur en kwa prijs/kwaliteit werd ons aangeraden om voor een Siemens of Bosch te kiezen. Het werd een Siemens WM14W592NL, extra klasse. Deze zijn degelijker dan de andere uitvoeringen. Bij de eerste wasjes die ik draaide werd ik al heel blij. De wasmachine was nagenoeg geluidloosen de was komt er nog droger uit als bij de Miele die we hadden. De bediening is heel overzichtelijk; een kind kan de was doen. Trommelverlichting, extra water toevoegen, apart programma voor gordijnen, hemden en outdoor is ideaal. Ook het speed programma is fijn. Er zit zelfs een trommelreiniging op die 1x per maand aangeraden wordt. Kortom een fijne machine waar we nog lang -denk ik- plezier van zullen hebben.

Pluspunten

• Bijna geluidloos
  • Gordijnen programma
  • Antivlekken systeem
  • Speed programma
  • Trommelverlichting

C.paardekooper 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi uiterlijk en makkelijk te bedienen

Het is een mooi wasmachine en makkelijk te bedienen. Het is ook makkelijk dat je de eerste 10 minuten nog was kan toevoegen als je wat vergeten bent

FamVanE 25-06-2017 Product paar weken in bezit

Grote vulopening, stil en makkelijk bedienbaar

Grote vulopening, stil en makkelijk bedienbaar.
Produkt aanbevolen door dienstverlener, gecombineerd met goed resultaat in tests van Stiftung Warentest (test.de).

Pluspunten

• grote vulopening
  • stil
  • makkelijk bedienbaar

Henny 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine, wast geweldig!

Mijn Miele wasmachine liet het na 15 jaar afweten . Dat was een grote tegenvaller toen bleek dat de reparatie ervan me 500 euro zou gaan kosten. Bij de firma Lunenburg in Rosmalen kreeg ik een goed advies en dat leidde tot mijn aankoop bij hen van de Siemens WM 14W592NL. Nu al een paar wassen gedraaid en de machine is heerlijk stil en de was komt er stralend schoon uit. Ik ben een blij mens!!

Bas 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine en goede prijs/kwaliteit verhouding

Na lang zoeken en vergelijken op internet toch al gauw terecht gekomen bij het merk Siemens.
Na een bezoek aan een elektronicawinkel EP heb ik mij prima verder kunnennlaten adviseren (middels deskundig advies)
Grote trommel, stille motor met 10 jaar garantie, cashback aktie, en geen poespas! Duidelijke knoppen, makkelijk menu en qua techniek helemaal van deze tijd!
Een kind kan de was doen zullen we maar zeggen!

• Zuinig
  • 10 jaar garantie op motor
  • Modern
  • Gebruiksvriendelijk

pietderidder 11-06-2017 Product paar weken in bezit

grote inhoud en binnenverlichting en duidelijk display

de machine is een prettige opvolger van onze vorige siemens wasmachine en is gemakkelijk, overzichtelijk en geluidsarm in gebruik, wij zijn er blij mee

F Berens 24-05-2017

Kind kan de was doen!

Wasmachine ziet er degelijk uit. met 10 jaar garantie op de motor zien wij de toekomst schoon tegemoet!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

F.B 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

degelijk uitziende wasmachine

diplay duidelijk. lichte in de trommel en veel keuzes voor de wasprogramma's en vlekken.
zoals men zegt "het kind kan de was doen"

net gekocht waarbij opviel dat hij fluister stil is!

Pluspunten

• Stil qua geluid
  • lichte in de trommel
  • duidelijk display
  • 10 jaar siemens garatie op motor
  • koolborstel vrij

Minpunten

• nog niet bekent

corne 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

goede prijs kwaliteitsverhouding

geluidsarme machine en gemakkelijk te bedienen, en past zijn programma zelf aan de hoeveelheid was aan. voor ons een grote vooruitgang

Pluspunten

• geluid
  • bediening

Feetje 04-05-2017

Zeer stil en erg fijne programmakeuze

Alleen maar lof voor deze machine. Hij wast / centrifugeert zeer stil en zelfs de lastigste vlekken gaan uit de kleding mbv. het speciale vlekkenprogramma.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Annie 03-05-2017 Product paar weken in bezit

Bijna geruisloos

Goede degelijke wasmachine, met veel opties, energiezuinig en bijna geruisloos, makkelijk in gebruik.
Prijs-kwaliteit verhouding is voldoende. Leuke actie van Siemens met 50 euro korting op aankoopprijs.

Pluspunten

• energiezuinig
  • gebruiksvriendelijk
  • weinig geluid

Minpunten

• 1400 toeren centrifugeren, geen 1600

Feetje 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

Super machine

De machine is gemakkelijk in gebruik, heeft veel opties, een grote trommel (ideaal voor een gezin) en is heel stil!

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Gemakkelijk in gebruik

n.van.lieshout 26-04-2017 Product paar dagen in bezit

stille wasmachine met grote trommelinhoud

We hebben gekozen voor deze wasmachine vanwege de vele wasprogramma`s, stille wasmachine, grote trommelinhoud.
Onze vorige wasmachine was ook een siemens extra klasse. Deze heeft echt overuren gedraaid en in de 12 jaar dat we hem hadden nooit geen mankementen vertoond. Vandaar weer gekozen voor een siemens extra klasse. Ook mede door de overtuiging van de firma lunenburg in rosmalen.

Pluspunten

• stille wasmachine
  • vele mogelijkheden
  • grote trommelinhoud
  • tijdinstelling om je wasprogramma later te starten

Schellings 03-02-2017 Product paar weken in bezit

Stille machine

Mooie wasmachine welke stil is (in het begin dacht ik steeds dat ie gestopt was, maar hij maakt gewoon bijna geen geluid ;-) )
Veel programma's die makkelijk te kiezen zijn met de draaiknop.

Pluspunten

• stil