Siemens WM14W592NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
71 dB

toos 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Bediening is eenvoudig

Veel mogelijk heden en de bediening is kinderspel. Voor elke was is er wel een programma. Maakt zeer weinig geluid en de was komt er weer schoon uit zoals het hoort.

Pluspunten

• duidelijke bediening

Mark Peeters 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie wasmischine en gemakkelijk in gebruik

Mooie wasmachine met grote deur en gemakkelijk bediening.
Veel verschillende programma's waaronder een programma om de trommel schoon te maken. Dit is zeker nodig met huidige korte 30 graden wasjes.

• Gebruiksgemak

En heg 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super product .Bedankt siemens

Goede ,mooie slanke, staat elegant maar belangrijk een makkelijk bedienbare ,geluidloze wasmachine Wij zijn er blij mee

Pluspunten

• Mooi slank en makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Nog geen

futuristische wasmachine 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Futuristische machine

Ik was helemaal enthousiast toen de wasmachine binnen kwam.
De winkel prees de wasmachine aan als bijna een professionele wasmachine.
En ik begrijp ook waarom.
De wasmachine beschikt over verschillende functies die ideaal zijn voor een groot gezin (zoals bij ons een kleine op komst) wat dus heet, veel vuile was en vlekken.
De wasmachine beschikt over een hygiëne programma (ideaal voor vuile luiers).
Ook heeft de wasmachine een grasvlekken, bloedvlekken, vet vlekken en wijnvlekken programma.

Wat mijn partner vooral programma vind is dat je de wasmachine kunt instellen op de tijd wanneer jij wil dat hij klaar is met wassen.

De trommel is 9kg en beschikt over een lamp als je de was erin legt of eruit haal.

Ook is de wasmachine super stil wat ik fantastisch vind.

Energieklasse is super zuinig en dan zit er ook nog eens extra eco knop op (dit zorgt wel dat de was duur langer wordt maar als je overstap van een oude machine naar een nieuw valt dit te overzien).

Nogmaals ik raak er niet over uit gesproken zo geweldig vind ik de wasmachine.

Echt futuristisch, zuinig met veel mooie functies

Ik kan er alleen maar lof over spreken.

Pluspunten

• vlekken programma's
  • hygiene programma
  • weinig geluid
  • uitgerekende wasprogramma's
  • energiezuinig

ingrid 13-11-2016 Product paar weken in bezit

Stille solide machine

Mijn oude Siemens was kapot en ondanks alle andere spelers in de markt toch weer voor Siemens gekozen. Stevige solide machine. Erg stil (staat dicht bij woonkamer) en gemakkelijk in het gebruik.

• wast super schoon
  • centrifugeert goed

Minpunten

• kan ik nog niet verzinnen

I WALHOUT 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine van Siemens

super wasmachine die siemens extra klasse ook in geluid je hoort hem amper ,hier voor een wirlpool moesten de deuren dicht doen voor het geluid
nu niet met de siemens

Claire 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische wasmachine

Nadat mijn pas 3 jaar oude wasmachine kapot ging besloot ik te investeren in een echt goede wasmachine...deze is fantastisch, mooi vormgegeven, digitale bediening maar je kunt toch zelf veel invloed op het programma, tijd en temperatuur uitoefenen. De machine is zeker degelijk, wasresultaten zijn heel erg goed!!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Mooi vormgeving
  • Zelf wasprogrammas aanpassen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Juliette 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine

Gekozen voor kwaliteit en zuinigheid. Eenvoudige bediening met veel mogelijkheden. Een goed leesbaar display

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Goede beveiliging
  • Eenvoudig programeren
  • Goed was resultaat

Minpunten

• Bij centriguren meer gekuid door laminaat vloer

fj.de.weerd 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Warmte pomp Droger

Wij zijn voor dit merk gegaan omdat wij al 30 jaar zeer tevreden over het merk Siemens zijn in al onze aan kopen die wij in al die jaren gedaan hebben
is de keuze altijd voor siemens geweest dat betreft ook de inbouw apparaten
die wij in de keuken hebben dit omdat de levens duur en het energie gebruik
lang en goed zijn. zo dat wij gemiddeld 10 jaar met een wasmachine/en droger toe kennen . dus een goed product gaat zeker langer mee is onze mening daarom siemens voor ons.

Budel 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

overzichtelijk bedieningspaneel

overzichtelijk bedieningspaneel makkelijk bedienbaar en zuinig apparaat zeer geruisloos grote trommel

Bianca 05-11-2016 Product paar weken in bezit

ideaal voor groot huishouden

het is een zeer fijne wasmachine voor ons gezin, dat is vrij groot en met de grote trommel kan ik veel beter mijn was bijhouden, de was kreukt minder en heb ik een keer een wat kleinere was past hij de wastijd aan, ideaal.
Het vlekken programma werkt perfect.
Hij is zeker zijn prijs waard

Pluspunten

• grote trommel
  • energiezuinig
  • goed vlekkenprogramma
  • makkelijke bediening

Minpunten

• nog niet gevonden

Tineke 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruiksvriendelijke wasmachine

Ik vind de siemens de perfecte machine, omdat hij zeer gebruiksvriendelijk is. Hij heeft een kort programma van 15 minuten, wat ik erg prettig vind voor snelle minder vuile wasjes. De machine gaat lang mee en is zo goed als geruisloos. Je kunt de machine ook instellen, zodat hij klaar is op het door jouw aangegeven tijdstip. In een woord Super !!

Pluspunten

• Kort programma
  • Lampje in de trommel
  • vlekkenautomaat
  • anti kreuk toets
  • zelf tijd instellen wanneer de was klaar moet zijn

nalan 02-11-2016 Product paar weken in bezit

wasmaschine

Wij hebben Siemens gekozen vanwege jaren goede ervaringen, met ons groot huishouden van 7 personen is dit de machine die met zijn groot laadvermogen en slimme programma's goed in ons huishouden past, is zijn prijs waard nu wij alle de machine gebruiken met zo 2 à 3 wassen per dag.

Wasmachinegebruiker 28-10-2016 Product paar weken in bezit

bijzonder prettige wasmachine zeer handige en intuitief menu

Menu en knoppen zeer prettig te bedienen, redelijk stil apparaat. Prettig en makkelijk om te bedienen. Vormgeving, als je daar waarde aan hecht..., is ok.

Pluspunten

• menu
  • geluid

Audrey 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

zeer gemakkelijk in gebruik

Op aanraden van diverse personen naar een echte dealer gegaan. Super goede uitleg van de verkoper, voor dit apparaat gekozen. Wij hebben een groot gezin, wat veel aan sport doen. Dus veel wassen. Met deze 9 kilo trommel scheeld me dit een wasbeurt per dag. Ongelooflijk gemakkelijk en duidelijk in gebruik. Zelfs mijn man kan nu de was doen ;)

Pluspunten

• grote trommel
  • zeer duidelijk
  • gemakkelijk te bedienen

Ilse 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ruim, stil, zeer schone was

Een makkelijk te bedienen, stil, ruim en zeer goed werkende machine. Erg blij met deze aankoop! Vele opties, toch goed te overzien, geen onnodige functies, kortom zeker een aanbeveling.

Anneke 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Grote vulopening, duidelijk, stil

Wederom gekozen voor een Siemens wasmachine, oude heeft het na 22 jaar begeven. Groot voordeel, kort programma van 15 minuten, wel op 30 of 40 graden. Ideaal voor sportkleding wasjes! Duidelijk display en lampje in de trommel is mooi meegenomen.

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Duidelijk display
  • Kort programma

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

wv02050 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende wasmachine van hoge kwaliteit

De Siemens WM14W592NL is een uitstekende wasmachine met een hoge kwaliteit van afwerking. De machine heeft een degelijk uiterlijk en er is aandacht besteed aan de uitvoering van details. Zo is bij voorbeeld de aansluitslang zeer robuust uitgevoerd.
Een groot voordeel is het laadvermogen tot 9 kg, waarbij zelfs bij volle belading de machine stabiel blijft. De machine is verder in gebruik zeer stil.
Handig is ook de verlichting van de trommel.
Bij dit alles heeft de machine ook nog een energielabel van A+++.
Al met al een zuinig apparaat met zeer goede waskwaliteit!

Pluspunten

• Inhoud tot 9 kg
  • Zeer stil
  • Goede afwerking
  • Hoge kwaliteit aansluitslang
  • Uitgebreide programmakeuze

Natascha 10-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine voor een groot gezin

Deze Siemens verkocht ter vervanging van onze LG (12kg trommel) welke ons sinds het begin enkel problemen had gegeven.

Siemens kwam het beste uit de beoordelingen. De 9kg trommel is wel nodig voor ons groot gezin (4 kinderen) waar de wasmachine zowat dagelijks aan staat.

Qua geluid werkt deze Siemens wasmachine zoals beloofd, hij is stil. Het was resultaat is prima en de 1400 toeren zorgt ervoor dat de gewassen spullen niet lang in de droger hoeven.

De enige minpunten die ons zijn opgevallen na de wasmachine een paar dagen in huis te hebben gehad zijn:
- op de deur van de wasmachine zit een plastic 'deksel' om de wasmachine een platte vorm te geven aan de voorkant. Het plastic voelt heel dus, breekbaar en geeft een beetje een 'goedkoop' gevoel. De deur is verder 100% functioneel en werkt super, dus maak je daar geen zorgen over.
- de wasmachine staat links van de droger en naast de droger staat de afvoerpijp aan de muur bevestigt. De afvoerslang vanaf de wasmachine lijkt iets korter dan normaal en kon nog maar net de relatieve korte afstand overbruggen naar de afvoerpijp aan de muur. We hebben deze met tape vast moeten zetten om zeker te zijn dat deze er niet uit valt.

Verder geen klachten. Een goede wasmachine voor een groot gezin. Betrouwbaar, stil en met goede resultaten.

We hebben voor de zekerheid wel gekozen voor de ServiceBox van Siemens om de garantie van 2 naar 8 jaar te verlengen.

Pluspunten

• Mooi display
  • Hoge toeren
  • ServiceBox 8jr garantie

Minpunten

• Deur voelt goedkoop
  • Afvoerslang voelt kort

J. Duitsman 10-08-2016 Product paar weken in bezit

Grote trommel

Prima wasmachine, er kan lekker veel in en is gemakkelijk te bedienen. Ook heel stil. Omdat er zoveel verschillende wasprogramma's opzitten, is het voor alle wassen en wasjes geschikt.

Pluspunten

• grote trommel
  • geruisloos