Siemens WM14W592NL - Reviews

Geluidsniveau
71 dB (centrifugeren)

Denise 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte wasmachine

Hele fijne wasmachine, gebruiksvriendelijk, prima instelbaar en goede programma's. Het outdoor programma is een toevoeging waar ik heel blij mee ben met mijn man die buiten werkt en ons zoontje die graag door de tuin kruipt. Top resultaten.

Jos Wagemakers 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop op basis van prijs kwaliteit

Wij hebben bij de firma Lunenburg in Nuland een nieuwe Siemens wasmachine gekocht. Aanvankelijk kwamen we eigenlijk voor een duurdere Miele wasmachine. Dankzij een goede voorlichting en een luisterend oor van de verkoopadviseur aangaande onze productwensen en dagelijkse gebruik kwamen we tot deze passende keuze. Een fijne, stille -en gebruiksvriendelijke machine met een grote wascapaciteit en bevalt tot op heden uitstekend.

Moonen 04-03-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale wasmachine voor een gezin met twee kinderen. De wasmachine beschikt over fijne wasprogramma-s en heeft een grote trommel.

Astrid Coenen 27-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een kind kan de was doen! Simpel en zéer gebruiksvriendelijk; zelfs mijn 2 zonen die nu moeten leren hoe de was te doen, kunnen dit!Het digitale display geeft duidelijk aan wat ze hebben gekozen dmv de draaiknop en de wasmachine doet de rest.. nu nog leren wit van bont te scheiden!!

jan 07-10-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik en goed resultaat en energie zuinig.
Niet al te veel toeters en bellen zo dat je niet meer weet wat je in moet stellen. het is ook goed dat de machine uit gaat als die klaar is vooral als je niet thuis bent bleef de oude wasmachine de hele dag aanstaan

Schellings 03-02-2017 Product paar weken in bezit

Stille machine

Mooie wasmachine welke stil is (in het begin dacht ik steeds dat ie gestopt was, maar hij maakt gewoon bijna geen geluid ;-) )
Veel programma's die makkelijk te kiezen zijn met de draaiknop.

Pluspunten

• stil

Danitia 30-01-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine

Ik ben heel blij met deze machine , hij is stil en snel en prima wasresultaat eenvoudig te bedienen en lekker ruim om te vullen en leeg re maken. Ideaal!

Fam. Schuurmans 23-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne bediening, weinig geluid

Deze wasmachine gebruiken we nu een week en het bevalt erg goed. De bediening spreekt voor zich en heeft volop mogelijkheden (zelfs een speciaal vlekkenprogramma en trommelreiniging). Wij maken vaak gebruik van de Eco-modus die wel 4,5 uur duurt, maar 's nachts maakt dat toch niet uit. Als je het apparaat online registreert bij Siemens, krijg je zelfs tot 10 jaar gratis garantie op de trommel, een geruststellend gevoel.

Pluspunten

• geluidsarm
  • goede eco-modus
  • vlekkenprogramma
  • trommelreiniger
  • gratis extra garantie

Minpunten

• deur lijkt wat gammeler dan vorige modellen

Loes Heerkens 23-01-2017 Product paar maanden in bezit

kwalitatief compleet

De Siemens WM14W592NL hebben wij gekocht nadat een bevriende monteur ons deze adviseerde. Hij kwam simpelweg de minste mankementen tegen bij dit type wasmachine in zijn dagelijkse praktijk. Na zelf verschillende vroegtijdig gestorven machines van hoge kwaliteit en prijs gehad te hebben, klonk ons dit als muziek in de oren. De machine voldoet aan alle eisen die je mogelijkerwijs kunt stellen aan een wasmachine. Hij heeft een gevarieerd aanbod aan programma's, gaat voorzichtig om met het materiaal, heeft veel laadruimte, een intuïtieve display die makkelijk in gebruik is én een heel handige tijdfunctie waardoor je de machine ook op een later tijdstip kunt laten beginnen. Tot nog toe zijn alle items er brandschoon uitgekomen. De juiste keuze dus, zeker als je naar de prijs-kwaliteit verhouding kijkt.

Pluspunten

• tijdfunctie
  • veel laadruimte
  • intuïtieve display
  • mooi design
  • veel keus in programma's

kaatje 22-01-2017 Product paar dagen in bezit

heerlijke trommel en makkelijke bediening

ik heb de machine net een paar dagen. ik heb het al verschillende keren gebruikt, maar het werkt heel fiijn en makkelijjk. kan ook meer wasgoed in. fijn!!!! minder keer wassen.

Pluspunten

• lamp in de trommel
  • makkelijk te vullen

Minpunten

• deurtje pomp staat wat omhoog.

Timon 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine geluifsloos

Deze machine werkt perfect geluidloos
En is supergroot qua volume.
En dat voor een scherpe prijs!
Gewoon een absolute aanrader voor elk gezin

Pluspunten

• Geluidloos
  • Grote trommel

J. Darding 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stil apparaat

De nieuwe machine is geruisloos.
De bediening is gebruiksvriendelijk.
Fijn dat je tijdens het programma nog was erbij kunt doen.

Jacqueline 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie afwerking

Ik heb gekozen voor dit produkt, omdat er een uitsteltijd mogelijk was, dat de inhoud iets groter is dan de standaard apparaten en omdat Siemens goed bekend staat bij mij.

Jacco van Nijnatten 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine en zeer stil

Top apparaat, zeer stil, voldoende functies en mooi design. Daarbij uitstekende levering en zeer goede service

Ger 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veel inhoud en stil

Prima wasmachine. Stil en diverse programma's waaronder eco of juist snel klaar. Voor ons als gezin prima.

Pluspunten

• Grote capaciteit

Anna 22-12-2016 Product paar weken in bezit

Licht in de trommel!

Mijn vorige wasmachine (Miele) dateerde uit 1985...Wat een verademing deze Siemens wasmachine: 9 kg laadvermogen, licht in de trommel, geruisloos en een eenvoudig besturingssysteem en mijn was is schoner dan voorheen...

Pluspunten

• geruisloos
  • "piept" wanneer wasprogramma is afgelopen

John van Wolfswinkel 22-12-2016 Product paar maanden in bezit

Wasmachine en wasdroger

Bij het zoeken van een nieuwe wasdroger en wasmachine werd ons geadviseerd om voor het merk Siemens te kiezen, dat blijkt tot op heden één van de betere beslissingen te zijn welke wij genomen hebben met het inrichten van onze nieuwe woning.

Pluspunten

• zuinig en economisch
  • schone was

leo 19-12-2016 Product paar dagen in bezit

eerste indruk prima

een helder display geeft aan welke stappen je moet nemen voor een schone was. veel mogelijkheden voor vlekken behandeling en een zelfdenkende machine...top

Pluspunten

• helder display
  • veel mogelijkheden

Inge 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Grote laadruimte, fijne toetsen, overzichtelijke display.

Het apparaat is mij aanbevolen door de monteur van Lunenburg nadat mijn oude machine het begeven had. Zij geven altijd prima advies!

Pluspunten

• grote laadruimte
  • overzichtelijk display

Minpunten

• ---
  • ---

Corrie Geschiere 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

high tech wasmachine

De vele mogelijkheden voor je wasprogramma's, zijn duidelijk en overzichtelijk aangegeven. Maakt weinig lawaai tijdens het wassen, ruikt heerlijk fris. Ook heel handig, het aantal KG per was wordt aangeduid, dus zit je nooit boven het maximum. De toets voor trommel reinigen is ideaal, 1x/per maand trommel reinigen is een klein kunstje en het behoud van je machine. Deze wasmachine is een echte aanrader!

Pluspunten

• aantal KG/was wordt aangegeven
  • toets voor trommel reinigen