Siemens WM14W461NL - Reviews

A+++-30%
Geluidsniveau centrifugeren
72 dB

AatjeB 05-04-2016 Product maand in bezit

Mooi, eenvoudig in gebruik maar vooral stil!

Omdat we de machine nog maar kort in bezit hebben kunnen we over de duurzaamheid nog niet veel zeggen. Maar de machine is modern vorm gegeven, is gemakkelijk in gebruik en (zoals anderen ook in hun review hebben vermeld) zeer stil. We hebben ook nog niet goed kunnen testen wat het resultaatverschil is tussen de programma's ecoPerfect, speedPerfect en het standaard programma (behalve dat er een groot tijdsverschil in zit). Het enige minpuntje dat we zouden kunnen verzinnen is dat na een wasbeurt bij het openen van de deur een klein plasje water op de rubber manchet ligt. Dit zou verholpen kunnen worden door de manchet ter plaatse iets schuin naar beneden te laten lopen zodat het water in de manchet weg kan lopen.

pieter 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

Heel fijne machine zowel in gebruik als wasresultaat. Lekker stil en superfijn dat er een kort wasprogramma van nog geen half uur op zit. prettig als je nog even snel een broek uitgewassen wil hebben.

ed 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid kan ik niet beoordelen bij een nieuwe product. Vraag dat nog is over 5 a 10 jaar.
Maar wat mij vooral bevalt is dat ik bij kort programma een temperatuur kan kiezen. En dat dit heel eenvoudig gaat via de touchpad instellingen. De Vormgeving vind ik een beetje raar gedaan aan de zijkant. Maar aangezien je die kant toch bijna niet ziet is dat niet heel erg. Voor de rest ziet hij er prima uit en bedient erg makkelijk en is overzichtelijk qua bediening.

Eefje 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak scoort laag, omdat er water lekt bij de deur. Ik moet hiervoor gaan bellen. IK had dit niet verwacht bij zo'n apparaat met deze prijs.
Daarbij ben ik niet geattendeerd op de actie: een maand gratis wasmiddel. Ik heb dit alsnog aangevraagd, aankoopdatum 29-08-2015.

rvdsteen 15-09-2015 Product paar dagen in bezit

Vorige machine was ook een Siemens. e mogelijkheden zijn functioneel en de tijdklok zeker handig. Duurzaamheid zal moeten blijken maar de vorige ging 13 jaar probleemloos mee.

emeijer 07-06-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne machine, geluid stil en wast goed.
Wel vervelend dat je de aanvoer slang van het water niet kunt veranderen / vernieuwen. Die zit in het apparaat afgemonteerd.
Slang nu verlengd met een pantserslang.

Carla166 11-04-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer makkelijk in het gebruik en erg veel mogelijkheden. Daarbij ook nog zuinig en super stil.
Kortom we zijn zeer blij met de aankoop. Aanbeveling.

Myranda1967 01-04-2015 Product paar weken in bezit

Ontzettend blij met deze machine. Vooral het eco daar ben ik enorme voorstander van. En heel makkelijk in gebruik.

Lady cath 26-03-2015 Product paar dagen in bezit

Doet wat het moet doen, goed en zorgvuldig wassen. Zeker voor een gebruiker op leeftijd een prettige wasmachine. Topproduct. Zijn geld zeker waard! Ik zou deze machine zeker aanraden.

M-MOONEN 22-03-2015 Product paar dagen in bezit

EERSTE SIEMENS,HOPELIJK VOLGEN ER NOG VELE.MOGELIJKHEDEN ZIJNZEER UITGEBREID. GEBRUIKSGEMAK KRIJGT EEN DIKKE VOLDOENDE. DUURZAAMHEID MOET ONS NOG VERRASSEN.

jonggoud 15-03-2015 Product paar weken in bezit

Nadat onze vorige Siemens wasmachine het na bijna 10 jaar begaf, hebben wij weer een Siemens gekocht. Een paar maanden terug ook een IQ droger aangeschaft, dus deze twee staan mooi naast elkaar.

Het wasresultaat is prima, ik heb nog geen achtergebleven vlekken kunnen ontdekken. Wij wassen zo'n 7 - 10x per week (grote familie), dus er is al van alles langs gekomen. Instellen gaat simpel, standaard instellingen zorgen wel voor wassen van 2 1/2 uur ongeveer (lang!), als je met minder kilos (5 ipv 8) genoegen neemt, dan kan je het ook in een uurtje wassen (snel dus).

Het enige dat ik mis is een lampje in de trommel, waarom heeft de IQ droger dit wel, maar de IQ wasmachine (van 800 euro bijna) niet... Lijkt mij anno 2015 wel een standaard optie (en geloof het of niet; het is ook echt gemakkelijk om achtergebleven sokjes etc. te vinden die tegen de bovenkant kleven).

Kleding komt er op 1400 toeren ook vrij droog uit al, dus de droger heeft zo wat minder werk!

Rene Plugge 10-03-2015 Product paar weken in bezit

Ik moest een nieuwe wasautomaat aanschaffen en werd door de witgoesspecialist op deze nieuwe machine gewezen. een geheel nieuw systeem waardoor de machine minder energie verbruikt en zeer schoon wast. Ook de keuze mogelijkheden op deze machine zijn legio. het meest belangrijke voor mij is dat de automaat zelf het wasmiddel doseert.Prima omdat ik soms weleens te veel waspoeder in de automaat deed.Ik ben hier blij mee.

MadelondeJong 10-03-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
De wasmachine is intuïtief te bedienen (geen gedoe met een instructieboekje) en is van alle programma's en gemakken voorzien. Alle programma's kun je regulier, versneld (speed perfect) of in de zuinige variant (eco) draaien. Heel handig als je een druk leven leidt. De tijdsindicator bespaart je onnodig wachten. Wasresultaat is prima, kortom: tevreden met mijn aankoop!

Wouter-gr 09-03-2015 Product paar weken in bezit

Super apparaat!

Sinds een paar weken heb ik deze wasautomaat in gebruik en ben helemaal verkocht.
Erg makkelijke programma's die een super resultaat leveren zonder dat je ook maar iets geluidsoverlast hebt van het centrifugeren.

Ik zou dit product zeker aanraden.

E. van Hasselt 04-03-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Onze oude wasmachine was defect. We hebben snel op advies van een vriendin, zij is kraamverzorgster en is bekend met vele soorten wasmachines, een keus kunnen maken. Het werd de Siemens iSensoric die dezelfde dag nog werd afgeleverd ( plug en play) De wasmachine werd direct op de proef gesteld voor een aantal wasbeurten achter elkaar. We zijn erg tevreden over het resultaat en blij met de wetenschap dat we een energiezuinige wasmachine hebben aangeschaft (A+++).

Abu1975 04-03-2015 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine.
Er kan zoveel was erin. Dat hadden we bij de vorige wasmachine niet.
De enige nadeel is het alarm wat afgaat bij de korte programma.

Manolo70 18-02-2015 Product maand in bezit

Vergeleken met onze vorige Siemens van 16 jaar oud gaat er een wereld open. Grote wastrommel, bijzonder veel keuze aan standaard wasprogramma's die ieder op zich weer naar eigen voorkeur ingesteld kunnen worden.
Erg handig is ook de 'Pauze' knop en verder werkelijk fluisterstil.
Tot nu toe zeer tevreden. Over duurzaamheid valt na 1 maand nog niet veel te zeggen, maar na 16 jaar met onze vorige Siemens wasautomaat gedaan te hebben, denk ik dat dit wel goed komt.

pollekeskisses 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

Vormgeving: prachtige machine
Gebruiksgemak: enorm vooral voor iemand die totaal niet "technisch" is. Met een paar drukken op de knop doet hij de was voor je. Vooral de mogelijkheid om je was meer "eco" te doen, vind ik geweldig.
Wasresultaat: Zeer goed.

tiny 1938 05-02-2015 Product paar weken in bezit

Na jaren lang een eigen wassalon gehad te hebben heb ik nu op mijn 76 mijn eerste wasmachine gekocht.Deze is geruisloos en wast goed schoon.De bediening is eenvoudig.Ik ben er blij mee!

R. Klaassen1961 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Toch gekozen voor de Duitse degelijkheid en al na enkele wasbeurten is het bewijs geleverd, heerlijk schone was uit een mooie stille Siemens!!