Siemens WM14Q444NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
76 dB

8,9

Krikke 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben de machine nog maar net, de eerste indruk is prima. Geluidsniveau zeer rustig / stil. Installeren en instellen ging makkelijk. Duurzaamheid nog onbekend.

Selly 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Nog maar een dag in huis, dus 1 keer gedraaid.
Mijn oude LG maakte ongeveer hetzelfde geluid.
Centrifugeren zou ik toch voor 1600 gaan.
Wat uitvoering betreft. Plastic deur is wennen, tevens wasmiddelbakje van plastic voelt licht aan.
Verder prima machine hoop ik....

Vandenboorn 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
T.o.v. vorige wasmachine (ander merk) is deze Siemens zeer stil, af en toe moet ik luisteren of hij wel draait.
Verder zeer gebruiksvriendelijk, gemakkelijk in te stellen. Blij met deze aankoop!

Marion 22-11-2015 Product paar weken in bezit

Een goede machine, wast goed schoon en een lekkere grote trommel. Mijn vorige was ook een Siemens heb hem bijna twaalf jaar gehad

Michele 15-11-2015 Product paar weken in bezit

Omdat onze Bosch wasmachine aan het einde van zijn levensduur was zijn we na een kort onderzoek op de Siemens iQ500 uitgekomen, was is veel droger en schoner dan bij onze vorige wasmachine, geluid tijdens centrifugeren is prima en het bedieningsgemak is super. Erg nieuwsgierig ben ik naar het uiteindelijke water en stroomverbruik, gezien de opgegeven waarden gaan we rond de 20% bezuinigen op de huidige kosten.
Ik kan deze wasmachine van Siemens een ieder aanraden!

Olaf Leusink 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

mijn vrouw is supertevreden met haar nieuwe Siemens wasmachine. Hij is een stuk stiller , energiezuiniger en gebruiksvriendelijker dan onze vorige machine . We dachten altijd dat het andere Duitse merk alleen kwaliteitmachines kon bouwen. Onze leverancier heeft ons overtuigd dat deze Siemens momenteel het neusje van de zalm is. Hij heeft gelijk.

Van Wonderen 09-11-2015 Product paar weken in bezit

Machine wast ook prima schoon bij kortere wasduur; is erg gebruiksvriendelijk door de heldere knoppenstructuur en geeft aan hoe lang een wasprogramma duurt. Grote trommel; binnenwerk trommel voorkomt gaatjes in kleding. Duurzaam zowel bij water- als stroomverbruik. Strakke vormgeving.

Mary 03-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een uitstekende machine met veel mogelijkheden en toch makkelijk bedienbaar.
De was komt er goed schoon en goed gecentrifugeerd ui.

Marike 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een wasmachine die aan al mijn verwachtingen voldoet.
Simpele bediening en duidelijk.
De was komt er super schoon uit zelfs op het korte programma op een lage temperatuur.
Zeer prettig is het dat de machine de juiste hoeveelheid water doseert na de hoeveelheid lading.Dus voor een klein gezin ook prettig, zuinig in gebruik en milieuvriendelijk.
Het heeft verder voldoende keuzemogelijkheden wat programma's betreft aan alles is gedacht! Mocht je onverwachts nog een kledingstuk vergeten zijn kun je zelfs op de knop bijvullen drukken en je voegt het bij de lading.
De centrifuge mogelijkheden zijn ook voldoende en bij 1400 toeren komt de was er goed uit zonder alteveel kreukels en klaar voor de warmtepompdroger dus weer milieuvriendelijk en goed voor je beurs.De uitstraling van de machine vind ik eigentijds en zonder allerlei bombarie waar je toch niets aan hebt.De vulopening is mooi groot en handig in gebruik.
Zowel het was als centrifuge gedeelte is stil,wat erg prettig is.
Al met al ik ben blij met mijn nieuwe Siemens wasmachine.
Over de duurzaamheid kan ik helaas niets zeggen omdat ik hem pas in bezit heb,maar er zit al 10 jaar motorgarantie op... dit zegt eigenlijk al genoeg!
Ik beveel deze machine zeker aan!!

Sigrid 31-10-2015 Product paar dagen in bezit

Lekker simpele draaiknop met ruim voldoende programma keuze die je ook nog eens naar eigen wens kunt aanpassen met simpele drukknop voor toerental en temperatuur.
Enige "min" punt hij staat op zolder en hij is zoveel stiller dan onze oude wasmachine dat we niet meer beneden horen wanneer hij uit gecentrifugeerd is ? haha

MatthijsdeB 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

weloverwogen keus om deze wasmachine te kopen. Eenvoudig te bedienen, ruime keuze aan wasprogramma's. mogelijkheid om met eco-perfect te wassen op lagere temperaturen vind ik prettig. Fijne grote laadopening. Helder LCD-display dat tot op de minuut aangeeft hoeveel wastijd er is.

Saremi 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe zeer tevreden, gemakkelijk te bedienen en het uiterlijk ziet er strak uit. Zuinig zijn vind ik ook heel belangrijk.

Max 27-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Puntsgewijs:
- centrifugeren op 1200 rpm bijna geluidloos
- 1400 rpm komt zo goed als droog eruit
- Makkelijk te bedienen
- De eco stand reduceert het programma van 2,5 naar 1 uur, waarin mijn was meer dan goed schoon wordt (energie en waterbesparend)
- Ook op 40 graden wordt mijn was goed schoon
- NB: aangeschafd vanwege beste keus volgens de consumentenbond

Kaag 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Erg goede wasmachine. Maakt weinig geluid tijdens het wassen en alle was komt er schoon weer uit. De wasmachine is gemakkelijk in gebruik en er zijn verschillende wasprogramma's mogelijk, waardoor wij ook met een klein huishouden gemakkelijk even een korte was kunnen draaien.

Papa de wasman 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie, gemakkelijk te bedienen wasmachine.
Een hele verbetering ten opzichte van de oude. Deze is ook erg stil! Het valt me op dat je vrijwel geen water ziet tijdens het wassen, de machine gaat er zuinig mee om, net zoals met het wasmiddel.

Ingrid 23-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een fijne wasmachine, kan veel was gemakkelijk in door de grote trommel. Gemakkelijk te bedienen en toch ruime keus aan wasprogramma's. Wast ook prima schoon op lagere temperaturen.

Bas 19-10-2015 Product paar weken in bezit

Heb de wasmachine vooral gekocht vanwege de eindtijd van het programma dat je kunt instellen. Dat werkt perfect. Ben uiterst tevreden met de aanschaf. Geef de vormgeving een lager cijfer. Maar dat komt omdat ik wasmachines nooit mooi heb gevonden

Eric 05-10-2015 Product paar weken in bezit

Het is een mooie machine, zeer geluidsarm. over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen. goede wasresultaten.

Marjabosker200 05-10-2015 Product kwartaal in bezit

Een fijne wasmachine! Makkelijk in bediening, enige minpunt is de zogenaamde soft-touch-knoppen. Deze reageren niet altijd even snel en nauwkeurig.

F Ernest 28-09-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige wasmachine , lekker stil , zuinig en de was is super schoon . We hadden een oude wasmachine en we weten niet wat ons nu overkomt .