Bosch WAE28448NL - Reviews

Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

SebNie 30-06-2015 Product paar weken in bezit

Veel opties. Lekker veel ruimte voor wasgoed, 2 persoon dekbed past er zelfs in. Wassen op 1400 toeren werkt goed. De machine maakt niet veel geluid. De was komt er schoon en fris uit.

Anita 11-07-2016

Wasmachine

Mijn aankoop van de wasmachine nog geen minuut spijt van gehad en zooo stil met centrifugeren en wast heel schoon en veel opties helemaal top

Leny Waage 19-04-2016

Zeer prettige wasmachine

Een zeer gebruiksvriendelijke wasmachine. Veel mogelijkheden. En uiterst stil, ook bij centrifugeren. De was komt er zeer schoon uit, een absolute aanrader.

ton jose 11-04-2016

Stil en uitstekende mogelijkheden

In vergelijking met onze vorige Bosch wasmachine is deze een heel stuk stiller zowel tijdens wassen als centrifugeren. Signaal als de was klaar is en een zeer duidelijk LED scherm waarop precies staat aangegeven de resterende tijd en waar de machine mee bezig is. Makkelijke bediening via tiptoets en meerdere keuzes (o.a. temp) binnen een programma. We hebben de machine pas in gebruik dus kunnen nog niets zeggen over de duurzaamheid, maar.......onze vorige Bosch machine heeft het 17 jaar probleemloos gedaan!!

Elly 30-12-2015

geweldige wasautomaat

heerlijke wasautomaat wast zeer schoon heeft een grote trommel en met centrifugeren is de was zeer droog.
ook geluid bij centrifugeren is minder als bij mijn vorige wasautomaat

trikers 17-11-2015

Geweldige machine

Ik vind dat de machine het boven verwachting goed doet. Heerlijke grote deur. Veel laadvermogen. Startuitstel. Veel programma's om te kiezen. Ben er erg blij mee.

glorys6 19-10-2015

redelijk stille wasmachine

een goede compacte wasmachine maar de trommel lijkt wat klein in eerste instantie is redelijk stil tijdens gebruik

Nenadski 04-10-2015

Grote trommel & veel programma's

Uitstekende machine met veel mogelijkheden. Programma's zijn duidelijk en simpel aan eigen voorkeur aan te passen.