Bosch WAE28267NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
6 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

elleke1959 16-06-2015

Ik ben enorm blij met deze aanschaf, geeft veel meer mogelijkheden dan mijn vorige wasmachine. Gisteren was ik een klein stukje wasgoed vergeten, kon vlak nadat ik de machine had aangezet, dit zonder problemen nog toevoegen, zonder dat ik eerst weer moest "afspoelen"etc. top!

Zeer TEVREDEN 21-07-2017

MEER DAN GOEDE WASMACHINE

De verrassing is dat je ieder programma kunt wassen met je gewenste temperatuur! Ook dat je het programma kunt onderbreken wanneer het je uitkomt. En weinig geluid. Ideaal !! Voor die prijs krijg je écht kwaliteit. Na mijn vaatwasser ben ik opnieuw blij met Bosch. Kan ik iedereen aanraden!

Janwilleke 01-10-2016

Fijne machine

Heb er nu een paar maal mee gewassen. De witte was was goed schoon en goed droog gecentrifugeerd.
De fijne was was ook goed schoon en dank zij het antikreuk progr. droogde het kreukvrij op buiten aan de lijn!
Kortom ik ben er blij en tevreden mee!

Roel 19-09-2016

Veel waar voor je geld

Perfect voor een werkend stel, met tweeën is de trommel groot genoeg. Voor ons drukke leven is de startuitstel tot 24uur is ideaal. Ook het snel was programma van 15min werkt perfect voor onze sportkleding of voor de logees, kunnen we de lakens nog snel even opfrissen voor ze.

Pluspunten

• Start-Uitstel
  • 15min wasprogramma

Minpunten

• Nog niet ontdekt

vivian 30-07-2016

Prima wasmachine!

Dit is mijn 3e Bosch wasmachine en voldoet weer helemaal aan mijn verwachting!
Simpele bediening,prima wasresultaat en nog wat sterkere centrifuge. Ook de kortere programmas zijn erg prettig bij een niet zo vuile was.
Kortom prima,no nonsens wasmachine!

Gonny1954 27-07-2016

Betrouwbaar en solide

We zijn al meer dan 45 jaar getrouwd en dit is de 4e Bosch wasmachine en dat zegt wel wat. Al die jaren hebben de wasmachines ons niet in de steek gelaten

AvHV 19-07-2016

Gemakkelijk in gebruik

Geen handleiding nodig en hartstikke fijn dat temperatuur & toeren (centrifugeren) zelf zijn te wijzigen; ook de timer erop is super.

Loes 25-05-2016

Makkelijke bediening, duidelijk display,

Vertrouwd merk, goede service, maakt weinig geluid met centrifugeren, veel mogelijkheden erop, geen minpunten

jansenhelga 05-11-2015

Superfijne wasmachine voor ècht schone was!!

Fijne en makkelijke bedienbare wasmachine die met tàl van keuze-programma's de was ècht schoon wast!!

Omawasmasjien 06-10-2015

Echt fijne machine!

Na 19 jaar begaf onze wasmachine het. En dat hij al wat langer niet helemaal zijn best meer deed, merken we nu des te meer!
Deze machine wast heerlijk schoon, heeft uitstekend bedachte programma's , zodat je was schoon, fris is maar bovendien goed " nadenkt " over het milieu, dat geeft mij in elk geval een nóg beter gevoel!

Jeanne Otto 11-11-2014

Wasmachine wast goed schoon, ook op een kort programma.
Geen overbodige programma's. Eenvoudig en duidelijk in gebruik.
Zeer tevreden.