Beko WMY 81483LMB2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WMY 81483LMB2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

A. Trapman-Brouwer 14-01-2019

Geruisloze en zuinige wasmachine!

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Zeer geruisloze wasmachine met grote vulopening. De machine is zeer zuinig in gebruik en doet alles wat in de informatie is beloofd. Ben heel tevreden!

Leo Kok 27-10-2018

Goede keus voor budgetprijs

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Mooie machine met eenvoudige bediening. Grote deur en 8kg capaciteit is lekker als je met 5 mensen bent. Veel sporten en gewone kleding van 3 tieners en 2 volwassene. Past nu in 1 lading per dag. Schijnt heel zuinig te zijn maar dat zal nog moeten blijken. Is wel lekker stil.

Pluspunten

• Stil
  • Groot met 8 kg

Minpunten

• onbekend merk

Maura 10-06-2018

Verschrikkelijke verbrand rubber geur!

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

4 mei besteld, volgende dag geleverd. Helemaal blij met mijn aankoop. Echter een week later haal ik mijn was eruit en deze stinkt enorm! naar verbrand rubber. AO gebeld, kon wel eens voorkomen. De wasjes erna nog steeds de verbrand rubber stank. Beko gebeld, en kon een monteur komen. Alleen als deze monteur niks vind, moet je betalen. Dit geld heb ik niet.
In afwachting of ze een nieuwe sturen. Verder is de wasmachine perfect.

Pluspunten

• Stil
  • Veel opties

Minpunten

• Verbrand rubber geur
  • Monteur kost geld

Maura 13-07-2018

Even een kleine update. De monteur is 2x geweest, en vannochtend hebben ze de wasmachine omgewisseld. Helaas haal ik net mijn was eruit met een enorme rookwolk en weer een enorme verbrandrubber geur.. Dit was een compleet nieuwe wasmachine, zelfde als die ik de 1e keer had, en helaas weer het zelfde probleem!! Volgens beko kwam dit wel vaker voor, maar blijkbaar doen ze er niks aan en word er weer een wasmachine gestuurd met hetzelfde probleem. Weer mijn was verpest, en ik kan weer niet wassen. Je zou toch haast denken dat je voor een goed apparaat betaald. Morgen AO maar even bellen of ik een ander merk kan kiezen. Voor mij geen beko wasmachine meer! Wat ook nog zo was, toen ik Beko vroeg of ze m konden omruilen, kon dit niet, het zal wel aan de manier liggen hoe ik was of teveel wasmiddel. Ik doe toch geen gekke dingen ermee en was hoe het hoort. Erg slecht dit.

Familie L. 08-06-2018

Wat een enorme aanwinst!

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Deze low budget wasmachine moet onze peperdure Samsung Ecobubble wasmachine met alles er op en er aan vervangen. De vorige wasmachine bleek een echt maandagochtend apparaat te zijn. Na nog net geen 5 jaar intensief gebruik stapelde de ene ergernis zich bovenop de andere ergernis. Programma's werden niet altijd afgemaakt en het centrifuge lawaai werd erger en erger. Reparatie was vast nog wel mogelijk geweest maar we waren het meer dan zat. We hebben op de website van BCC en hier bij Kieskeurig een waardig opvolger gevonden. Onze keuze was vanwege een zeer beperkt budget wel wat beperkt. We hebben al een Beko No Frost koelvriezer die een Samsung No Frost koelvriezer met ijsvorming (zelfs een tijdje na reparatie opnieuw ijsvorming) moest vervangen. Dat bleek een zeer gelukkige keuze. Vandaar Beko. Het materiaal oogt en voelt wat budget maar de mogelijkheden zijn meer dan prima in orde. Energie gebruik ook subliem. Blij met Beko!

Pluspunten

• heel veel programma mogelijkheden
  • daily express voor korte alledaagse wasjes
  • ziet er fraai uit
  • zeer eenvoudig te bedienen
  • energie zuinig en redelijk stil

Minpunten

• veel knopjes nodig voor het instellen
  • materiaal oogt en voelt wel wat budget

S Scheltens 29-05-2018

na drie jaar total los printplaat en pomp

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Na drie jaar en een paar maanden de printplaat stuk en de pomp ,monteur gaf het advies koop een andere ,..leverancier de internetshop in Harderwijk is failliet

Wilfred 14-01-2018

Beko WMY 81483LMB2

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

De machine nu een half jaar in bezit, maar het centrifugeren valt echt tegen. We heb de wasmachine beneden staan, het geluid bij het wassen is goed, maar bij het centrifugeren op 1400 toeren is het geluid verschrikkelijk. Als je op de bank zit voel je die trillen. Voor ons geen Beko meer. Centrifugeren nu alleen nog maar op 800 toeren, dat is nog acceptabel en gebruiken een losse centrifuge voor de witte was.

Minpunten

• Lawaai bij centriguge

leow 12-03-2017

Wast niet schoon, vaak kapot en reparaties duren lang

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Deze Beko is nu 2 keer kapot gegaan. Een keer het klepje van het deurtje. Zogenaamd onze schuld dus 75 euro. Tweede keer kapot zou het slot zijn maar was toen toch de elektronika. Doordat de onderdelen traag geleverd werden duurde de reparatie 13 dagen.
Die zogenaamde 5 jaar garantie stelt ook niets voor. Beide reparaties waren volgens Beko onze eigen schuld (slot).
Gelukkig door de goede service van onze winkel werd de tweede reparatie door hun vergoed.

Minpunten

• Toeren iedere keer op 1400 zetten.

Elsa 24-10-2016

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Heb hem nu ongeveer een half jaar en de machine bevalt uitstekend. Zacht geluid, wast schoon, genoeg mogelijkheden voor een korte of lange was. Met verstelbare temperaturen.

Pluspunten

• Zacht geluid
  • Veel mogelijkheden

Katip 28-09-2016

nog steeds prima toestel

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Ik ben nog steeds zeer tevreden. Groot inhoud, stil, zuinig en stevig gebouwd. Top toestel. Elektriciteit snoer moet wel iets langer. Als je het wil sluiten aan de schakelaar is de kabel iets te kort. Dat is wel snel op te lossen maar toch. Beko moet daar opletten.

Pluspunten

• stil
  • stevig
  • energiezuinig
  • groot inhoud

Minpunten

• elektriciteitsnoer mag nog iets langer zijn.

erikgalien 27-09-2016

verrassend

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

weinig wasmiddel gebruiken anders komt t schuim er aan de bovenkant uitzetten ( dus zuinig)
trommel is kleiner dan mijn vorige ( samsung ookk 7kg) valt dus erg tegen moet meer wassen omdat er dus minder inkan terwijl hij hetzelfde aan zou moeten kunnen

Pluspunten

• zuinig

Minpunten

• geen 7kg trommel

Yet 03-09-2016

Nog steeds super blij met mijn Beko Wmy81483Lmb2

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Ik heb deze wasmachine nu een aantal maanden en ik ben er nog steeds super blij mee.Degelijke wasmachine,lekker groot dus ook je beddengoed kan er makkelijk in.
Veel keuze uit verschillende programma's en de was is altijd schoon.
Een uitkomst vind ik het Daily express programma in 28 minuten even snel een wasje draaien en je kunt de temperatuur of centrifuge snelheid bij ieder programma ook nog aanpassen. ik vind het een top product.

Pluspunten

• Grote trommel 8 kg
  • Daily express programma
  • Keuze programma's
  • Aanpassen programma's

AV 10-07-2016

Fijne stille gebruikersvriendelijke machine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Machine werkt tot op heden naar behoren. Is erg stil en zuinig in gebruik. Moest wennen aan de hoeveelheid wasmiddel die moet worden gebruikt, heel erg weinig anders gaat machine schuimen. Anders dan bij mijn vorige machine.
Korte programma's bevallen ook goed. Voor delicate wasjes (gordijnen bijvoorbeeld) is machine ook geschikte. Veel ruimte met laadruimte voor 8 kg was.
Tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop.

Grietje 07-07-2016

Mooie en makkelijk bedienbare wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Mooie en makkelijk bedienbare wasmachine.
Handige wasprogramma's
Ideaal die korte programma's.
weinig geluid
blij met deze aankoop.

Antonette 27-06-2016

Top wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Super fijne wasmachine ik moest met spoed een nieuwe hebben en had niet veel te besteden en ben super blij met mijn nieuwe aanwinst heb nog nooit zo een schone was gehad en er kan lekker veel in en veel mogelijkheden

Jose 27-06-2016

Super machine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Mooie wasmachine met veel mogelijkheden. Grote vulopening en veel programma's. Kortom heel blij met mijn nieuwe wasmachine!

Dominique 27-06-2016

Beko een prima wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Na jaren lang een wasmachine te hebben gehad met weinig opties, werkt dit echt ideaal! Zeer tevreden over alle korte programma's in verschillende graden en alles binnen een uur klaar! Blij met het advies dat ik heb gekregen en met de wasmachine!

Jopie 27-06-2016

Beko WMY 81483 LMB2

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Heb de wasmachine nu circa een maand in bezit. De wasmachine is eenvoudig te bedienen; je kunt makkelijk zelf een programma instellen, maar er zijn ook meer dan voldoende (en handige) voorgeprogrammeerde wasprogramma's
De machine wast heel stil. Het geluidsniveau bij centrifugeren valt me echter tegen op de hoogste stand. Dat had ik stiller verwacht. Bij 800 toeren vind ik de machine wel een stuk stiller dan de oude wasmachine (een Zanussi uit 2007), dus die stand gebruik ik het vaakst. De was is naar mijn idee bij 800 toeren ook droog genoeg.
Wat wasresultaat betreft, ben ik nog niet helemaal overtuigd. Over het algemeen is het wasresultaat prima, maar de machine heeft volgens mij wat meer moeite met moeilijkere vlekken dan de oude.

niek 26-06-2016

beko wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Super blij met mijn beko wasmachine. Gekregen van mijn ouders voor in ons nieuwe huisje.
Machine wast prima en is heerlijk rustig.
mijn zus geeft er ook 1.
zij vindt m ook super

Review 26-06-2016

8 KG ruimte

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Mijn oude was-droogcombinatie ingeruild voor een Beko 8 Kilo wasmachine en wasdroger, nu meer ruimte in de wasmachine en de hele was kan in een keer in de droger wat een ruimte!
De wasmachine is handig in te stellen en heeft daar naast ook een mooi strak ontwerp met een zeer makkelijk toegankelijke kuip en een mooie grote degelijke deur. De vijf jaar garantie en 10 jaar garantie op de motor zijn een mooie toegevoegde waarde.

stuckey 26-06-2016

handige wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

handige wasmachine, grotere trommel, dus minder wasjes in de week. wast goed, veel mogelijkheden, mooi model.

Franca 26-06-2016

Beko Wmy81483Lmb2

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Bij mijn ouders thuis de laatste jaren met een Beko wasmachine gewassen. Was er zeer tevreden over dus nu zelf ook een Beko wasmachine aangeschaft.

Heb deze wasmachine nu een paar weken en deze bevalt zeer goed.
Wasmachine maakt zeer weinig lawaai als hij aanstaat. Was komt er goed schoon uit. De wasmachine heeft veel verschillende wasprogramma's voor lange en korte wasbeurten. Wasprogramma is op tijd in te stellen wat zeer handig is.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over deze wasmachine van Beko.

marjo 25-06-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Prima wasmachine waar ik heel tevreden over ben. Voor een groot gezin is zo'n grote trommel voor 8 kg wasgoed ideaal. Maar ook een kort programma voor kleine wasjes is mogelijk. Deze wasmachine is gebruiksvriendelijk met vele mogelijkheden. Waar ik ook blij mee ben en belangrijk vind is het energiezuinige programma. De timer gebruik ik ook vaak en is erg handig. De wasmachine is heel stil en het belangrijkste, de was komt er superschoon uit! Al met al heb ik zeker geen spijt van deze aankoop.

jantje 24-06-2016

mijn beko wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Machine wast prima en is heerlijk rustig

Paul 24-06-2016

Goeie degelijke machine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Zeer gebruiksvriendelijk en erg stil. De was komt er erg schoon uit. Een paar weken in bezit en heel blij mee.

Peter 23-06-2016

Prima machine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Wast goed schoon. Maak vaak gebruik van het kort programma voor de snelle was. Voldoende ruimte voor kussen of dekbed.