Beko WMY 81483LMB2 - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 224 reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WMY 81483LMB2 op Kieskeurig.nl.

Dominique 27-06-2016

Beko een prima wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Na jaren lang een wasmachine te hebben gehad met weinig opties, werkt dit echt ideaal! Zeer tevreden over alle korte programma's in verschillende graden en alles binnen een uur klaar! Blij met het advies dat ik heb gekregen en met de wasmachine!

leow 12-03-2017

Wast niet schoon, vaak kapot en reparaties duren lang

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Deze Beko is nu 2 keer kapot gegaan. Een keer het klepje van het deurtje. Zogenaamd onze schuld dus 75 euro. Tweede keer kapot zou het slot zijn maar was toen toch de elektronika. Doordat de onderdelen traag geleverd werden duurde de reparatie 13 dagen.
Die zogenaamde 5 jaar garantie stelt ook niets voor. Beide reparaties waren volgens Beko onze eigen schuld (slot).
Gelukkig door de goede service van onze winkel werd de tweede reparatie door hun vergoed.

Minpunten

• Toeren iedere keer op 1400 zetten.

Yet 03-09-2016

Nog steeds super blij met mijn Beko Wmy81483Lmb2

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Ik heb deze wasmachine nu een aantal maanden en ik ben er nog steeds super blij mee.Degelijke wasmachine,lekker groot dus ook je beddengoed kan er makkelijk in.
Veel keuze uit verschillende programma's en de was is altijd schoon.
Een uitkomst vind ik het Daily express programma in 28 minuten even snel een wasje draaien en je kunt de temperatuur of centrifuge snelheid bij ieder programma ook nog aanpassen. ik vind het een top product.

Pluspunten

• Grote trommel 8 kg
  • Daily express programma
  • Keuze programma's
  • Aanpassen programma's

Jopie 27-06-2016

Beko WMY 81483 LMB2

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Heb de wasmachine nu circa een maand in bezit. De wasmachine is eenvoudig te bedienen; je kunt makkelijk zelf een programma instellen, maar er zijn ook meer dan voldoende (en handige) voorgeprogrammeerde wasprogramma's
De machine wast heel stil. Het geluidsniveau bij centrifugeren valt me echter tegen op de hoogste stand. Dat had ik stiller verwacht. Bij 800 toeren vind ik de machine wel een stuk stiller dan de oude wasmachine (een Zanussi uit 2007), dus die stand gebruik ik het vaakst. De was is naar mijn idee bij 800 toeren ook droog genoeg.
Wat wasresultaat betreft, ben ik nog niet helemaal overtuigd. Over het algemeen is het wasresultaat prima, maar de machine heeft volgens mij wat meer moeite met moeilijkere vlekken dan de oude.

Review 26-06-2016

8 KG ruimte

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Mijn oude was-droogcombinatie ingeruild voor een Beko 8 Kilo wasmachine en wasdroger, nu meer ruimte in de wasmachine en de hele was kan in een keer in de droger wat een ruimte!
De wasmachine is handig in te stellen en heeft daar naast ook een mooi strak ontwerp met een zeer makkelijk toegankelijke kuip en een mooie grote degelijke deur. De vijf jaar garantie en 10 jaar garantie op de motor zijn een mooie toegevoegde waarde.

Tulay 14-06-2016

Beko wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Ik heb de wasmachine al twee weken en ben zeer tevreden. Je hebt heel veel programma's en er kan heel veel was in . Hij wast heel schoon en ik raad het anderen ook aan

Ineke 28-05-2016

Aangenaam verast

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Sinds een maand hebben wij deze machine in huis en ben aangenaam verast door het wasresultaat en hoe stil hij is. Tijdens het wassen hoor je alleen het zeepbolletje tegen de ruit tikken maar niks geen motorgeluid. De afgelopen 6 jaar hebben wij 3 machines van zanussie/nordland 2 wasmachines en 1 droger in ons huis voorbij zien komen en wat een ellende was dat. Nu hebben wij dus de overstap gemaakt naar het voor ons nog onbekende Beko maar zijn tot dit moment tevreden over de machine. Via een kennis er op gewezen dat er nog een cashback actie is via Beko en gratis verlengde garantie tot 5 jaar. Het s dat mijn huidige wasdroger nog niet kapot is want ik ben eindelijk al aan het kijken voor de bijpassende warmtepomp droger van Beko uit te zoeken.

Het wasbolletje gebruik ik ondertussen.

Tonnie 28-05-2016

Gebruiksvriendelijke wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Makkelijk te bedienen machine, de was komt er schoon en droog uit. Machine maakt weinig geluid ook tijdens centrifugeren. Kortom een aanrader met een goede prijs / kwaliteit verhouding.

prisje-lady 28-05-2016

Super handig

9,6
Super handige wasmachine die makkelijk te bedienen is. mooie uiterlijk. Programma's zijn makkelijk te bedienen en duidelijk aangegeven hoeveel minuten een wasje duurt.

Zeyno 26-05-2016

Beko wasmachine Pro Smart Wmy81483Lmb2

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Het is een hele fijne wasmachine en zeer zuinig.
Ben heel erg blij dat ik deze wasmachine heb gekozen. Is heel ideaal voor alles omdat je zelf keuze kunt maken uit verschillende programma's en op welke keuze je wilt gaan wassen. ik raad aan iedereen en maakt niet zoveel lawaai. Hierbij raad ik aan iedereen aan.

Bentje 22-04-2016
  • Product half jaar in bezit

Mooi uiterlijk maar niet tevreden

5,8
Bij aankoop afgegaan op de verkoper en het mooie uiterlijk. Voor deze wasmachine hadden we een siemens. Deze wast veel minder schoon en hij maakt behoorlijk wat herrie bij het centrifugeren. Pompt het water niet goed af wat heel irritant is. De bediening werkt niet lekker. Nee we zouden niet meer snel gaan voor een beko

aninhe14 21-08-2014

Erg prettig dat de machine een 8kg trommel heeft, met groter wordende kinderen is dit ideaal. Is stil, je merkt nauwelijks dat de machine centrifugeert en komt er erg droog uit. Wel even wennen dat je de aan/uit knop stevig moet indrukken. Mooie grote display en het is handig dat je kunt zien hoe lang het nog duurt voordat de was klaar is. Na deze paar dagen al erg tevreden!

Familie L. 08-06-2018

Wat een enorme aanwinst!

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Deze low budget wasmachine moet onze peperdure Samsung Ecobubble wasmachine met alles er op en er aan vervangen. De vorige wasmachine bleek een echt maandagochtend apparaat te zijn. Na nog net geen 5 jaar intensief gebruik stapelde de ene ergernis zich bovenop de andere ergernis. Programma's werden niet altijd afgemaakt en het centrifuge lawaai werd erger en erger. Reparatie was vast nog wel mogelijk geweest maar we waren het meer dan zat. We hebben op de website van BCC en hier bij Kieskeurig een waardig opvolger gevonden. Onze keuze was vanwege een zeer beperkt budget wel wat beperkt. We hebben al een Beko No Frost koelvriezer die een Samsung No Frost koelvriezer met ijsvorming (zelfs een tijdje na reparatie opnieuw ijsvorming) moest vervangen. Dat bleek een zeer gelukkige keuze. Vandaar Beko. Het materiaal oogt en voelt wat budget maar de mogelijkheden zijn meer dan prima in orde. Energie gebruik ook subliem. Blij met Beko!

Pluspunten

• heel veel programma mogelijkheden
  • daily express voor korte alledaagse wasjes
  • ziet er fraai uit
  • zeer eenvoudig te bedienen
  • energie zuinig en redelijk stil

Minpunten

• veel knopjes nodig voor het instellen
  • materiaal oogt en voelt wel wat budget

Elsa 24-10-2016

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Heb hem nu ongeveer een half jaar en de machine bevalt uitstekend. Zacht geluid, wast schoon, genoeg mogelijkheden voor een korte of lange was. Met verstelbare temperaturen.

Pluspunten

• Zacht geluid
  • Veel mogelijkheden

Katip 28-09-2016

nog steeds prima toestel

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Ik ben nog steeds zeer tevreden. Groot inhoud, stil, zuinig en stevig gebouwd. Top toestel. Elektriciteit snoer moet wel iets langer. Als je het wil sluiten aan de schakelaar is de kabel iets te kort. Dat is wel snel op te lossen maar toch. Beko moet daar opletten.

Pluspunten

• stil
  • stevig
  • energiezuinig
  • groot inhoud

Minpunten

• elektriciteitsnoer mag nog iets langer zijn.

erikgalien 27-09-2016

verrassend

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

weinig wasmiddel gebruiken anders komt t schuim er aan de bovenkant uitzetten ( dus zuinig)
trommel is kleiner dan mijn vorige ( samsung ookk 7kg) valt dus erg tegen moet meer wassen omdat er dus minder inkan terwijl hij hetzelfde aan zou moeten kunnen

Pluspunten

• zuinig

Minpunten

• geen 7kg trommel

Jose 27-06-2016

Super machine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Mooie wasmachine met veel mogelijkheden. Grote vulopening en veel programma's. Kortom heel blij met mijn nieuwe wasmachine!

niek 26-06-2016

beko wasmachine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Super blij met mijn beko wasmachine. Gekregen van mijn ouders voor in ons nieuwe huisje.
Machine wast prima en is heerlijk rustig.
mijn zus geeft er ook 1.
zij vindt m ook super

Leon 15-06-2016

Zeer Goed voor iedereen

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

Goed apparaat, zeer tevreden. zeer stil en gebruiksvriendelijk. wast goed schoon. algemeen erg tevreden. dit is zeker een aanrader voor iedereen die een goed product product wil met goede prijs kwaliteitsverhouding.

anthon 10-06-2016

super machine

Geschreven voor: Beko WMY 81483LMB2

ik heb hem nu 10 dagen maar was alles goed schoon.
hij is makkelijk in gebruik en super stil.
veel wasprogramma's.
ben er erg blij mee hoop dat die nog jaren mee gaat.