Beko WMY 81483LMB2 - Reviews

A+++
Geluidsniveau centrifugeren
76 dB

Elsa 24-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Heb hem nu ongeveer een half jaar en de machine bevalt uitstekend. Zacht geluid, wast schoon, genoeg mogelijkheden voor een korte of lange was. Met verstelbare temperaturen.

Pluspunten

• Zacht geluid
  • Veel mogelijkheden

Katip 28-09-2016 Product paar maanden in bezit

nog steeds prima toestel

Ik ben nog steeds zeer tevreden. Groot inhoud, stil, zuinig en stevig gebouwd. Top toestel. Elektriciteit snoer moet wel iets langer. Als je het wil sluiten aan de schakelaar is de kabel iets te kort. Dat is wel snel op te lossen maar toch. Beko moet daar opletten.

Pluspunten

• stil
  • stevig
  • energiezuinig
  • groot inhoud

Minpunten

• elektriciteitsnoer mag nog iets langer zijn.

erikgalien 27-09-2016 Product paar maanden in bezit

verrassend

weinig wasmiddel gebruiken anders komt t schuim er aan de bovenkant uitzetten ( dus zuinig)
trommel is kleiner dan mijn vorige ( samsung ookk 7kg) valt dus erg tegen moet meer wassen omdat er dus minder inkan terwijl hij hetzelfde aan zou moeten kunnen

Pluspunten

• zuinig

Minpunten

• geen 7kg trommel

Yet 03-09-2016 Product paar maanden in bezit

Nog steeds super blij met mijn Beko Wmy81483Lmb2

Ik heb deze wasmachine nu een aantal maanden en ik ben er nog steeds super blij mee.Degelijke wasmachine,lekker groot dus ook je beddengoed kan er makkelijk in.
Veel keuze uit verschillende programma's en de was is altijd schoon.
Een uitkomst vind ik het Daily express programma in 28 minuten even snel een wasje draaien en je kunt de temperatuur of centrifuge snelheid bij ieder programma ook nog aanpassen. ik vind het een top product.

Pluspunten

• Grote trommel 8 kg
  • Daily express programma
  • Keuze programma's
  • Aanpassen programma's

AV 10-07-2016 Product maand in bezit

Fijne stille gebruikersvriendelijke machine

Machine werkt tot op heden naar behoren. Is erg stil en zuinig in gebruik. Moest wennen aan de hoeveelheid wasmiddel die moet worden gebruikt, heel erg weinig anders gaat machine schuimen. Anders dan bij mijn vorige machine.
Korte programma's bevallen ook goed. Voor delicate wasjes (gordijnen bijvoorbeeld) is machine ook geschikte. Veel ruimte met laadruimte voor 8 kg was.
Tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop.

Grietje 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie en makkelijk bedienbare wasmachine

Mooie en makkelijk bedienbare wasmachine.
Handige wasprogramma's
Ideaal die korte programma's.
weinig geluid
blij met deze aankoop.

Antonette 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Top wasmachine

Super fijne wasmachine ik moest met spoed een nieuwe hebben en had niet veel te besteden en ben super blij met mijn nieuwe aanwinst heb nog nooit zo een schone was gehad en er kan lekker veel in en veel mogelijkheden

Jose 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Super machine

Mooie wasmachine met veel mogelijkheden. Grote vulopening en veel programma's. Kortom heel blij met mijn nieuwe wasmachine!

Dominique 27-06-2016 Product maand in bezit

Beko een prima wasmachine

Na jaren lang een wasmachine te hebben gehad met weinig opties, werkt dit echt ideaal! Zeer tevreden over alle korte programma's in verschillende graden en alles binnen een uur klaar! Blij met het advies dat ik heb gekregen en met de wasmachine!

Jopie 27-06-2016 Product maand in bezit

Beko WMY 81483 LMB2

Heb de wasmachine nu circa een maand in bezit. De wasmachine is eenvoudig te bedienen; je kunt makkelijk zelf een programma instellen, maar er zijn ook meer dan voldoende (en handige) voorgeprogrammeerde wasprogramma's
De machine wast heel stil. Het geluidsniveau bij centrifugeren valt me echter tegen op de hoogste stand. Dat had ik stiller verwacht. Bij 800 toeren vind ik de machine wel een stuk stiller dan de oude wasmachine (een Zanussi uit 2007), dus die stand gebruik ik het vaakst. De was is naar mijn idee bij 800 toeren ook droog genoeg.
Wat wasresultaat betreft, ben ik nog niet helemaal overtuigd. Over het algemeen is het wasresultaat prima, maar de machine heeft volgens mij wat meer moeite met moeilijkere vlekken dan de oude.

niek 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

beko wasmachine

Super blij met mijn beko wasmachine. Gekregen van mijn ouders voor in ons nieuwe huisje.
Machine wast prima en is heerlijk rustig.
mijn zus geeft er ook 1.
zij vindt m ook super

Review 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

8 KG ruimte

Mijn oude was-droogcombinatie ingeruild voor een Beko 8 Kilo wasmachine en wasdroger, nu meer ruimte in de wasmachine en de hele was kan in een keer in de droger wat een ruimte!
De wasmachine is handig in te stellen en heeft daar naast ook een mooi strak ontwerp met een zeer makkelijk toegankelijke kuip en een mooie grote degelijke deur. De vijf jaar garantie en 10 jaar garantie op de motor zijn een mooie toegevoegde waarde.

stuckey 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

handige wasmachine

handige wasmachine, grotere trommel, dus minder wasjes in de week. wast goed, veel mogelijkheden, mooi model.

Franca 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Beko Wmy81483Lmb2

Bij mijn ouders thuis de laatste jaren met een Beko wasmachine gewassen. Was er zeer tevreden over dus nu zelf ook een Beko wasmachine aangeschaft.

Heb deze wasmachine nu een paar weken en deze bevalt zeer goed.
Wasmachine maakt zeer weinig lawaai als hij aanstaat. Was komt er goed schoon uit. De wasmachine heeft veel verschillende wasprogramma's voor lange en korte wasbeurten. Wasprogramma is op tijd in te stellen wat zeer handig is.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over deze wasmachine van Beko.

marjo 25-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima wasmachine

Prima wasmachine waar ik heel tevreden over ben. Voor een groot gezin is zo'n grote trommel voor 8 kg wasgoed ideaal. Maar ook een kort programma voor kleine wasjes is mogelijk. Deze wasmachine is gebruiksvriendelijk met vele mogelijkheden. Waar ik ook blij mee ben en belangrijk vind is het energiezuinige programma. De timer gebruik ik ook vaak en is erg handig. De wasmachine is heel stil en het belangrijkste, de was komt er superschoon uit! Al met al heb ik zeker geen spijt van deze aankoop.

jantje 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

mijn beko wasmachine

Machine wast prima en is heerlijk rustig

Paul 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Goeie degelijke machine

Zeer gebruiksvriendelijk en erg stil. De was komt er erg schoon uit. Een paar weken in bezit en heel blij mee.

Peter 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine

Wast goed schoon. Maak vaak gebruik van het kort programma voor de snelle was. Voldoende ruimte voor kussen of dekbed.

H. 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Mooie degelijke wasmachine

Eeg mooie wasmachind waar we nog steeds zeer tevreden over zijn. Vooral voor deze prijs is hij erg uitgebreid, het korte programma is ideaal voor kleine wasjes tussendoor. Ook zit er een energiezuinig programma op die ik vaak gebruik. Nu aantal weken in bezit en zeker geen spijt van de aankoop!

fatih 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goed wasmachine

Gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen. Machine is zeer stil. Was komt zeer schoon uit we Zijn er blij mee