Indesit XWE 71683X W EU - Reviews

Energieverbruik per jaar
174 kWh

Ronald 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

Indesit xwe 71683 X W EU 1600 toeren

Deze uitgekozen omdat hij 1600 toeren heeft in deze prijsklasse kom je dan al gauw op deze uit. Was komt er prima uit en maakt weinig geluid. Grote trommel en makkelijk in gebruik. Wattmeter gebruikt en verbruikt inderdaad weinig zoals beloofd.

Pluspunten

• eenvoudige knoppen
  • prijs kwaliteit
  • stil
  • zuinig

Carla 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine

Geweldige wasmachine, goede prijs/kwaliteitsverhouding
Verder nog weinig over te zeggen, bezit hem pas een.paar dagen

Bartha 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een goed product

was zeer schoon geruisloos ook met fijne was voordeel vind ik dat je ook apart de centrifuge kan gebruiken.

Chris 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Indesit XWE 71683X W EU. is een wasmachine uit het goedkopere segment. Ziet er verder wel aardig uit. Heeft een mooie grote deur. Wassen gaat prima en is dan aardig stil maar met centrifugeren is het geen schoonheid. Mijn eerste machine met 5 dagen retour leverancier omdat machine liep te bonken met de trommel en over de vloer ging wandelen.De tweede machine is wel beter en rustiger maar ook geen wonder met centrifugeren. Maakt best wel veel geluid maar blijft nu wel op zijn plaats staan.

AlbertEM 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijk zo'n grote vulopening.
Veel keuze in de programma's.
Handige timer om 'snachts te wassen.
En hij wast ook nog goed.

daviss66 20-11-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
Goede wasmachine die moet doen wat er gedaan moet worden, de was schoonmaken zonder al teveel poespas. Gewoon laden, 2 seconden de Push & Wash-knop indrukken. Kind kan de was doen ;-)
Jammer dat de 1600 toeren niet bij alle programma's ingesteld kan worden waarbij dat geen schade aan kleding zou veroorzaken. Vandaar een lager cijfer bij mogelijkheden. Vormgeving vindt ik niet belangrijk, machine staat op zolder dus hoeft niet mooi te zijn. Lelijk is hij zeker niet, maar duurdere merken geven de term wasmachine ontwerp een nieuwe dimensie. Betaal je uiteraard wel voor. Duurzaamheid moet de tijd ons leren.
Kort maar krachtig: BANG voor Bucks!

dennissie90 17-11-2014 Product paar dagen in bezit

Nu enkele weken in gebruik. Mooie wasmachine om te zien. Bij het hoog centrifugeren maakt hij wel wat geluid maar is niet storend. Voor de rest zijn de programma's makkelijk in te stellen met behulp van de eenvoudige handleiding. Fijne grote laadruimte. Enigste minpuntje lijkt het doseerbakje wat vrij los zit, maar tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Aanrader!

Dennis v N 16-11-2014 Product paar dagen in bezit

Voor het eerst een indesit wasmachine aangeschafd en de eerste indrukken zijn veelbelovend.
De machine doet zijn werk zeer stil en is ook makkelijk in gebruik.
Er zitten voor ons meer dan genoeg wasprogramma's op en de was komt er schoon uit.Door de 1600 toeren komt alles behoorlijk droog uit de trommel wat ook weer minder tijd kost voor de droger.
Jammer is dat er geen elektronisch waterslot op de waterslang zit.
Ook heb ik niet kunnen ontdekken hoe je het geluidsignaal uitschakeld(is niet erg storend).

hansverhoeven 14-11-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
supermakkelijk in gebruik. veel programmas om uit te kiezen. fijne grote trommel en zo goed als stil!

LiesbethD 12-11-2014 Product paar dagen in bezit

+ grote deuropening
+ schone was
+ maakt weinig lawaai,zowel bij wassen als bij centrifugeren
+ veel keuze mogelijkheden

- voor gebruik is het lezen van de handleiding nodig

Facilitas 05-11-2014 Product paar weken in bezit

Nu een paar weken in gebruik. Zeer stille machine zelf bij centrifugeren op 1600 toeren. Wasresultaat tot nu toe zeer tevreden, aantal programma's meer dan voldoende en zeer gebruiksvriendelijk. Een aanrader!

verhoeven-lakie 30-10-2014 Product paar weken in bezit

Super stil, zuinig in gebruik a+++, schone was, makkelijk bedienbaar, grote deur.Heel erg fijn in gebruik!

janidh 26-10-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Een vrijwel stille wasmachine met duidelijke display/handleiding, heeft een nette behuizing en genoeg keuze mogelijkheden van het aantal wasprogrammas/instellingen zoals toeren, aantal graden, type kleding ect... Hij is ook vooral energiezuinig plus 2jaar garantie! Wij zijn zeer tevreden met deze machine, en ons huisdieren ook!
Groetjes, jani en samantha

Henkenator68NL 15-10-2014 Product paar weken in bezit

Onze oude wasmachine hield er na 10 jaar trouwe dienst mee op. Nieuwe machine gezocht en gekozen voor de Indesit.

Reden:
- Zuinig: energielabel a+++ (uitgerekend betekend deze machine een besparing van 30% in het aantal kWH stroom en 40% op de hoeveelheid verbruikt water. Goed voor portemonnee en milieu.
- Laadvermogen: 7 KG (oude machine 4,5 kg), met een groot gezin is er veel was. Door veel grotere laadvermogen hoeven we minder vaak te wassen.
- Toerental Centrifuge, 1600 RPM (oude 1000 RPM), dit betekend een veel drogere was als t uit de machine komt, daardoor is de duur dat de wasdroger draait ook nog flink verkort.
- Display / bediening: geen poespas, geen overbodige dingen die niemand gebruikt, overzichtelijk duidelijk en direct te snappen zonder urenlange studie op de gebruiksaanwijzing.
- Geluidsniveau: deze indesit is veel stiller dan onze oude machine, zowel tijdens wassen als ook tijdens centrifugeren.
- Laaddeur: deze is mooi groot en daardoor is de was er makkelijker in en uit te halen.
- Prijs: lage prijs voor een machine met genoemde specificaties zeker in vergelijking met veel andere aanbieders.
- de machine is goed afgewerkt en de vormgeving is goed.

Al met al een uitstekende keuze die we achteraf veel eerder hadden moeten maken.. Een oude machine die het nog doet of een nieuwe die binnen paar jaar door de besparing zichzelf heeft terugverdiend.. Reken maar uit!

Daphnex 14-10-2014 Product paar dagen in bezit

Hij is onwijs stil en de was komt er schoon uit. Ook is hij makkelijk in gebruik, wat erg handig is!

Daphnex 14-10-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, kleding komt er schoon uit en hij is erg stil! Erg makkelijk in gebruik, wat fijn is voor alle gebruikers!

kim.schollema 15-09-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine, eenvoudig in gebruik. Mijn eerste wasjes kwamen er mooi schoon uit. De was machine is ook lekker stil.

ottovk 14-09-2014 Product paar dagen in bezit

Fijne machine met veel gebruikersgemak, stil en door de snelle korte programma's die toch schoon wassen zeer plezierig in gebruik. Minpuntje vind ik het korte zeepbakje wat daardoor wat lastig te vullen is, maar in totaal ben ik uiterst tevreden!

10ekeGreen 12-09-2014 Product paar dagen in bezit

Heerlijk eindelijk kan de wasmachine weer aan als we op bed liggen, bijna geruisloos.
Veel mogelijkheden op deze machine en dat voor een lage prijs.
Fijne grote vulopening dus ook maar meteen mijn dekbedden weer eens kunnen wassen.