Siemens WM14VMH0NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14VMH0NL op Kieskeurig.nl.

Mariana 15-08-2021

Excellent Quality

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

Super stable, silent, excellent quality of washing/drying, cannot hear a thing when when it spins.

d**8@h**l.nl 07-08-2021

Wasmachine van Siemens forever

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

Ik heb altijd iets met Siemens producten, huistelefoons, wasmachines en deze heb ik pas gekocht en bevalt me prima, was komt er droger uit dan van mijn vorige wasmachine, ook Siemens, maar die had ik 18 jaar lang. Geluidsniveau is bij deze ook lager en duidelijk leesbaar display en omschrijving. Een aanrader

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Was komt er droger uit
  • Mooi display en duidelijke omschrijving

Minpunten

Marianne 12-07-2021

Stil maar oorverdovend goed!

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine, vele mogelijkheden en doet wat ie moet doen!
Erg blij mee.

Hooven 12-07-2021

Super aankoop

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer blij met deze wasmachine. Wast erg droog en centrifugeert goed.

MDank 10-07-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine doet wat hij moet doen, maar een review na een paar weken gebruik is maar relatief uiteraard, vraag het de klant na een jaar of 5 nog eens!

Elveve 09-07-2021

Perfect

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een machine met een mooi design, geluidloos en heldere en duidelijke bediening. En dit wordt nog eens aangevuld met zeer goede wasresultaten.
Kortom, een topper.

Jim - Nootdorp 13-05-2021

Stil!

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben weer een Siemens uitgezocht vanwege de prijs/kwaliteitverhouding én het feit dat dit apparaat uit Europa komt. Ook is fijn dat reserveonderdelen goed verkrijgbaar zijn - ook na vele jaren gebruik. Onze oude Siemens wasmachine hebben we zo'n 25 jaar gebruikt en die was écht op (lagers) na zwaar gebruik. Dit nieuwe apparaat hebben we uitgekozen vanwege de energieklasse A en de stille werking. Ook de wrijvingsloze motor vonden we fijn - geen koolborstels meer vervangen! Deze wasmaching is heerlijk stil, het meest 'lawaai' maakt nog de toevoer van water. De machine is heel goed uitgebalanceerd bij het centrifureren en de bediening is heel eenvoudig. Ook handig is de homeconnect verbinding via de app - je kunt zonder uiteraard, maar het is gewoon af en toe handig, die app. We hebben bewust niet gekozen voor intellidosing (automatisch doseren van wasmiddel) omdat we graag zelf controle houden over het wasmiddel. Bovendien vermijden we zo ook een sensor die weer kapot kan gaan. Deze wasmachine doet wel lang over een zuinige was - zo'n drie uur. Maar dan gaat dat wel superzuinig. En als het dan toch moet kan die ook snel: een uurtje. Ofzelfs supersnel: 15 of 30 minuten (voor kleinere wasjes). Wij zijn in ieder geval blij met deze wasmachine en kunnen deze aanraden.