Siemens WM14VMH0NL

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14VMH0NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yilmaz 23-10-2022

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude wasmachine was stuk gegaan de was stapelde op, gezin van 5 allen volwassen waarvan 3 volwassen kinderen, bij aanschaf een week de was gedraaid nu eindelijk weer normale draai gevonden.
Perfecte apparaat Siemens. Stil, zuinig, goeie programma's etc..

Jolanda 22-10-2022

Super Machine

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine voldoet aan al onze verwachtingen, en de melding dat de machine klaar is op de telefoon is zeker een welkome bijkomstigheid.

Peter 27-09-2022

Een kind kan letterlijk de was doen

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerlijk, ik ben nog nooit zo blij geweest met een wasmachine. Geen poespas met autodose, maar aanzetten en gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar het gebruik van de app. Na een paar vragen over de keur en vuilheid van de was wordt de wasmachine ingesteld. Een kan letterlijk de was doen.
Zelf gebruik ik ook nog Home Assistant (Smart home) en zelfs hier krijg ik een melding wanneer de was klaar is.

Veronica 16-06-2022

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De was wordt goed schoon ook op het eco-programma. Hij is stil. Door de grote trommel kan ik zelfs mijn lits-jumeaux dekbed wassen. Ik vind het ook heel prettig dst ik aan jan geven wanneer dr was klasr moet zijn.

RenskeV 20-09-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine, makkelijk in gebruik. Stil. Ik vind de wasprogramma's wat lang, maar wel handig dat je via een app een berichtje krijgt dat de machine klaar is.

Mariana 15-08-2021

Excellent Quality

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

Super stable, silent, excellent quality of washing/drying, cannot hear a thing when when it spins.

d**8@h**l.nl 07-08-2021

Wasmachine van Siemens forever

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

Ik heb altijd iets met Siemens producten, huistelefoons, wasmachines en deze heb ik pas gekocht en bevalt me prima, was komt er droger uit dan van mijn vorige wasmachine, ook Siemens, maar die had ik 18 jaar lang. Geluidsniveau is bij deze ook lager en duidelijk leesbaar display en omschrijving. Een aanrader

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Was komt er droger uit
  • Mooi display en duidelijke omschrijving

Minpunten

Marianne 12-07-2021

Stil maar oorverdovend goed!

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine, vele mogelijkheden en doet wat ie moet doen!
Erg blij mee.

Hooven 12-07-2021

Super aankoop

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer blij met deze wasmachine. Wast erg droog en centrifugeert goed.

MDank 10-07-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine doet wat hij moet doen, maar een review na een paar weken gebruik is maar relatief uiteraard, vraag het de klant na een jaar of 5 nog eens!

Elveve 09-07-2021

Perfect

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een machine met een mooi design, geluidloos en heldere en duidelijke bediening. En dit wordt nog eens aangevuld met zeer goede wasresultaten.
Kortom, een topper.

Jim - Nootdorp 13-05-2021

Stil!

Geschreven voor: Siemens WM14VMH0NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben weer een Siemens uitgezocht vanwege de prijs/kwaliteitverhouding én het feit dat dit apparaat uit Europa komt. Ook is fijn dat reserveonderdelen goed verkrijgbaar zijn - ook na vele jaren gebruik. Onze oude Siemens wasmachine hebben we zo'n 25 jaar gebruikt en die was écht op (lagers) na zwaar gebruik. Dit nieuwe apparaat hebben we uitgekozen vanwege de energieklasse A en de stille werking. Ook de wrijvingsloze motor vonden we fijn - geen koolborstels meer vervangen! Deze wasmaching is heerlijk stil, het meest 'lawaai' maakt nog de toevoer van water. De machine is heel goed uitgebalanceerd bij het centrifureren en de bediening is heel eenvoudig. Ook handig is de homeconnect verbinding via de app - je kunt zonder uiteraard, maar het is gewoon af en toe handig, die app. We hebben bewust niet gekozen voor intellidosing (automatisch doseren van wasmiddel) omdat we graag zelf controle houden over het wasmiddel. Bovendien vermijden we zo ook een sensor die weer kapot kan gaan. Deze wasmachine doet wel lang over een zuinige was - zo'n drie uur. Maar dan gaat dat wel superzuinig. En als het dan toch moet kan die ook snel: een uurtje. Ofzelfs supersnel: 15 of 30 minuten (voor kleinere wasjes). Wij zijn in ieder geval blij met deze wasmachine en kunnen deze aanraden.