Bosch WAV28EH7NL

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAV28EH7NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anique Geuze 21-06-2022

TOP!!

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In 1 woord een GEWELDIGE machine!! Wast schoon, fris, makkelijk bedienbaar, veel programma's, wasmiddel-/verzachten automatisch gedoseerd en ik kan zo nog wel even doorgaan!!! Even getwijfeld, is toch veel geld, ik ben maar alleen, maar ik heb echt totaal geen minuut spijt gehad.

Annette 19-06-2022

Perfecte machine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Helemaal gelukkig met deze wasmachine !! Werkt met WIFI, een berichtje op mijn telefoon als de wasmachine klaar is. Veel programma's en toch er makkelijk in gebruik.

Maurene 19-06-2022

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude apparaat vervangen voor deze geweldige machine. Wat een verschil. Zó gemakkelijk in gebruik. En super stil! Het is maar goed dat ik een melding krijg wanneer het apparaat klaar is, anders zou ik vergeten dat ik de was aan het doen ben. Het iDos systeem is ook een handige bijkomstigheid, je hoeft niet meer bij iedere was te doseren, dat doet de machine zelf!

A. Vlottes 16-06-2022

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is wel met sprong de beste wasmachine die ik ooit heb gehad. Heel erg stil, makkelijk te bedienen, wast goed schoon, het wasgoed dat in de droger moet komt er best droog uit, snel (programma's korten in als dat kan) en superhandig door de verbinding met de home connect app. Ik ben blij met mijn aanschaf. Deze machine is zijn aanschafprijs zeker waard.

MH2022 10-06-2022

Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine is heel stil, het is dat die een geluid geeft als die klaar is maar anders heb je het niet door. Dit gaf voor mij de doorslag met dat die in andere recensies ook als heel goed werd beoordeeld.

Claudia 26-05-2022

Wat een genot!

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude Bosch wasmachine heb ik 20 jaar gehad en was echt aan vervanging toe, je kon hem door het hele huis horen. Opnieuw gekozen voor een Bosch. Deze moderne versie had ik al veel eerder moeten aanschaffen. Wat een genot, geen gedoe meer met doseren van het wasmiddel, gaat allemaal automatisch en zooo stil met centrifugeren! Machine heeft daarnaast vele opties die zich heel makkelijk laten instellen. Ook hoef ik geen 3 minuten meer te wachten als ik het deurtje wil opendoen. Ik draai nu met plezier mijn wasjes en kan veel meer was toevoegen in 1 keer. Voor mij is het een aanrader!

Janpaul 22-05-2022

Keurige machine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Keurige machine lekker stil en alles schoon

Wabo 01-05-2022

Topper voor een gezin van 5!!

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewoon een geweldig goed product. Doet waar we hem voor hebben gekocht; goed en betrouwbaar wassen!!

Een tevreden klant. 09-04-2022

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine overtrof mijn verwachtingen, zeer stil en heel veel programma's. Duidelijke handleiding via het display van de machine en niet te vergeten het automatisch toevoegen van wasmiddel uit een reservoir genaamd Idos. Echt een aanrader en ik hoop er lang plezier van te hebben.

j**s@o**k.com 30-03-2022

onze 2de Home Professional en nog steeds tevreden

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

Deze Bosh wasmachine WAV28EH7NL is een perfecte wasmachine voor een groot gezin. Hij is stil en zuinig en past automatisch de tijd aan van het wasprogramma. Of je nu een volle of een halve was draait met I-dos systeem is teveel zeep ook verleden tijd.
Dit is onze 2de Home professional en nog steeds zeer tevreden.

Michel 21-03-2022

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine. Veel gaat automatisch. Niet alleen zuinig met stroom en water maar ook zuingig met wasmiddel. Altijd precies de juiste hoeveelheid. Krijg een seintje als de was klaar is en ondertussen weet de droger al wat ie moet doen.

Martin 09-03-2022

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hadden wij veel eerder moeten kopen.
Een veelzijdige machine en alles is weer fris en schoon.

Edith 14-02-2022

Zeer stille wasmachine

Edith 14-02-2022

Zeer stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch stil is de wasmachine en super makkelijk in gebruik met de draaiknop en de app! Het doseren van wasmiddel is ook ideaal! Erg blij me mijn aankoop!

Frans 02-02-2022

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat het moet doen.
Is lekker stil
Wennen aan de langer durende programma's, maar daar kun je ook op ingrijpen.

Bosch wasmachine 27-01-2022

Top wasmachine met veel leuke opties

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb best veel lopen zoeken naar de nieuwe wasmachine welke is het beste en hoe meer ik keek hoe meer ik ging twijfelen. Gelukkig zei mijn zusje toen ik heb deze net besteld en dat is een hele goeie. Dus ik heb daarna geluisterd gelukkig. Het is een super fijne en luxe wasmachine met de trommel verlichting en de WiFi optie. De app werkt ook super fijn en helpt zelfs bij het kiezen van het juiste was programma. De idos optie is ook een aanrader zo hoef je niet zelf je wasmiddel af te meten! Ikzelf zou deze machine aanraden aan mijn vrienden en familie.

Bosch, er is geen betere. 26-09-2021

Geweldig apparaat.

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tijdens wassen wordt er voldoende water gebruikt. Dit in tegenstelling tot mijn vorige ander duits merk machine. I dos is fijn en werkt goed. Stille machine met meer dan genoeg programma's!

Leontine 12-09-2021

Goede machine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine, duidelijk gebruik. Te koppelen via WiFi, stil in gebruik.

Anoniem 14-08-2021

Superwasmachine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine bevalt supergoed. Heel fijn dat de machine het wasmiddel doseert! En de trommel is lekker groot. Duidelijke programering. Ik beveel hem iedereen aan! Hoop dat ik er nog heel veel wasjes mee mag draaien! Dank je wel Bosch!

Edwin 07-06-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu tijdje in gebruik. Dik tevreden. Ik kreeg nu van het apparaat te horen dat hij de trommel wilt reinigen. (Een specifiek wasprogramma)