Bosch WAV28EH7NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAV28EH7NL op Kieskeurig.nl.

Edwin 16-05-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

Ik zocht een wasmachine van een grote kwaliteit met een redelijke prijs. Nu een paar weken in gebruik. De wasmachine is stil. Heeft een grote opening. Je krijgt een seintje via de app als wasprogramma klaar is. We gebruiken nu nog pods, maar apparaat kan vloeibaar wasmiddel doseren na analyse van de hoeveelheid was. Tot nog toe erg tevreden over het apparaat.

Pluspunten

• Grote opening
  • Seintje via app
  • Energie-efficiëntieklasse A
  • Dosering wasmiddel automatisch

Minpunten

• Misschien de prijs, als je een lager budget hebt

Sonnemans 12-05-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine die voldoet aan de verwachtingen. Geen geknoei meer met zeep toevoegen, heel stil bij het centrifugeren en ruime vul opening
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Is zijn centjes waard.! 29-04-2021

Keurige ogende machine en duidelijke gebruiksvoorwaarden.

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

Een goed werkende machine met duidelijke- en vele gebruiksmogelijkheden. Zo krijg je tevreden gebruikers.

Naima 02-04-2021

Perfectie

Geschreven voor: Bosch WAV28EH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben super tevreden over de wasmachine. Hij is makkelijk in gebruik en door de vele functies kan ik het wasprogramma zo instellen dat het voldoet aan mijn wensen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com