Siemens WM14VEH7NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14VEH7NL op Kieskeurig.nl.

Matthijs 09-08-2021

Stille, zuinige en ‘slimme’ wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het defect gaan van onze vorige wasmachine, is deze Siemens wasmachine snel uitgezocht.
Het is een stevig maar toch mooi ontwerp.
Een die heel stil is en ook te bedienen met een app.
De wasmachine staat op zolder waardoor het niet altijd duidelijk was wanneer deze klaar was.
Maar nu met een bericht via de app weet ik meteen dat deze klaar is.
En met bijpassende droger is het helemaal handig, die weet welke was er gedraaid is, en past het droogprogramma hierop aan.
Ook het Idos systeem is handig. Nu hoef ik maar eens in de zoveel tijd het wasmiddel en de wasverzachter bij te vullen.
Dat spaart ook weer wasmiddel.

Vaan 24-07-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

Wasmachine is prettig in gebruik. Duidelijk digitaal scherm. Ook geeft de wasmachine tijdens het vullen aan hoeveel was nog toegevoegd kan worden en tijdens het draaien van het programma geeft hij ook aan met welke stap hij op dat moment bezig is. Het automatisch doseren van het wasmiddel leek mij eerst wat overbodig, maar nu eenmaal aan gewend super fijn! Het is een investering, maar dat is hij zeker waard.

Pluspunten

• Duidelijk
  • iDosering

Rick 20-07-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudige installatie en een logisch menu om mee te werken. Zeer stille machine met super wasresultaat. Door de krachtige centrifigu komt de was met weinig restwater uit de trommel wat de droog tijd aanzienlijk verkort.
Zeer te spreken over smart verbinding via Wifi, handige opties op de telefoon!
Aanrader voor iedereen die een kwalitatief hoogstaande machine zoekt met top was resultaat.

Kelly 06-07-2021

De Mercedes onder de wasmachines

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

Super blij dat wij voor deze wasmachine hebben gekozen. De installatie voor het eerste gebruik (trommelreiniging) via de app gaat heel makkelijk. Het is een vrij stille machine. Veel opties en handig is het automatisch doseringssysteem en het vlekkenprogramma dat je kunt instellen op verschillende soorten vlekken en vuil. Er zitten te veel opties op om op te noemen. Je kunt de wasmachine gemakkelijk bedienen via de app en kunt een aantal wasprogramma’s die je hebt ingesteld opslaan zodat je de volgende keer hetzelfde programma met dezelfde instellingen kunt gebruiken. Het is een super slimme en gebruiksvriendelijke wasmachine. Tip voor Siemens….als de wasmachine ook nog eens mijn was er zelf indoet dan zou het een 10 verdienen, vandaar de 9 ;-)
Kortom het is een luxe wasmachine, vergelijkbaar als de Mercedes maar dan onder de wasmachines.

Pluspunten

• Stille machine
  • Makkelijke installatie via app
  • Gebruiksvriendelijk
  • Ruime keuze programma’s en instellingen

Zeer tevreden klant 04-07-2021

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijk apparaat en super stil. Ideaal om op afstand het apparaat imet de app te bedienen.

Janita 03-07-2021

Geweldig luxe wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een oude wasmachine die het plotseling begaf, overgestapt op Siemens omdat we graag via de app, Home Connect deze willen bedienen. Geweldig wat een mooie en handige wasmachine! Het I-dos systeem werkt top en wanneer deze gevuld moet worden, krijg ik een melding in de app. Het kortste programma is 15 minuten, ideaal om even iets op te frissen.
Wat mij betreft; Siemens, er is geen betere!!

Bert van Baalen 22-06-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldige wasmachine.
Hij denk na over hoeveel water er nodig is en hoeveel wasmiddel er toegevoegd moet worden wat hij dan zelf toevoegd.
Deze wasmachine hoor je bijna niet als hij aan het wassen is.
De ruime 9 kg wastrommel is geweldig.

Anoniem 06-06-2021

Super stil

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi strak design, heel erg stil en wast netjes

zonnige piekjes 18-05-2021

Positieve ervaring WM14VEH7NL

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu een paar keer diverse programma's gebruikt. Zoveel opties maar het gemak waarmee je temp, centrifuge snelheid etc kan aanpassen is echt top. Was komt er schoon en droog uit. De combinatie met de mobiele app vind ik een goede extra toevoeging om de wasmachine aan te sturen en te volgen. Kortom een eenvoudig te bedienen en goede wasmachine