Samsung WW90T656AHE - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T656AHE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Marcel 04-01-2024

Geen top product

Geschreven voor: Samsung WW90T656AHE

Op zich is het een fijne machine en is de integratie met SmartThings best handig. De AddWash leek me heel handig maar hebben we eigenlijk nog nooit gebruikt. Het centrifuge programma produceert meer lawaai dan ik had gedacht.

De AI functie lijkt vooral marketing want er zit verder geen slimme / kunstmatige intelligentie achter, althans die heb ik niet kunnen ontdekken.

Maar na 2.25 jaar zijn de lagers van de trommel al stuk (ja 3 maanden na de garantie periode) en dat is ronduit slecht. Het kan pech zijn geweest maar dat is niet wat je van een A merk verwacht.

Pluspunten

• SmartThings integratie
  • Niet te veel verschillende programmas
  • Grote trommel

Minpunten

• Ging veel te snel stuk
  • Lawaaiig

k***************@g******** 21-11-2023
Geschreven voor: Samsung WW90T656AHE

Er raken steeds sokken vermist in de wasmachine. Deze zitten dan in de afvoer waardoor water niet afgepompt kan worden. Ook de deur blijft vaak erg vies, er zit veel pluis en viezigheid aan ondanks het zelfreinigingsprogramma. Grote pluspunt is dat de machine echt super stil is en het add wasdeurtje echt fijn is. Toch raad ik de machine af gezien de minpunten.

Marco 19-02-2022

uitstekende wasmachine Samsung WW90T656AHE AddWash 6000

Geschreven voor: Samsung WW90T656AHE

Heb deze Samsung WW90T656AHE AddWash 6000 serie gekocht ,na dat mijn oude Samsung wasmachine kapot was gegaan na plus minus 12 jaar
heb veel wasmachines vergeleken en deze kwam voor mij het beste er uit. de prijs was goed de resultaten zien er goed uit . heb de wasmachine geïnsulteerd wat zeer simpel wasmachine eerst kalibratie uitgevoerd en toe een spoelbeurt laten uitvoeren en klaar voor gebruik kind kan de was doen. Het menu is ook simpel te bedienen.
heb een was gedraaid, alles doet het op het eerste gezicht prima

Pluspunten

• prijs
  • simpel in gebruik
  • wast goed
  • mooie schone was

Minpunten

• geen

Ineke van Beurden 15-04-2021

Kleine was verdwijnt in de pluizenzeef :(

Geschreven voor: Samsung WW90T656AHE

Ik heb voor deze machine gekozen vanwege de was inhoud en het hoge centrifuge toerental. Wat me erg tegen valt is de lange programma duur en het feit dat kleine wastukken verdwijnen en later kapot uit de pluizenzeef gehaald moeten worden want de wasmachine doet het dan niet meer tot de pluizenzeef leeg is gemaakt.

Pluspunten

• grote inhoud
  • makkelijke bediening

Minpunten

• lange programma duur
  • kleine was stukken verdwijnen en gaan kapot