Samsung WW90T936ASH - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Ellen66 22-03-2021

Mooie uitstraling, handige bediening.

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Na altijd een miele gehad te hebben, waar wij genoeg van hadden, nu voor een Samsung wasmachine gekozen. De droger hadden wij al van Samsung. Zijn wij ook tevreden mee. Ideaal met automatische dosering. Deze kun je ook uitzetten en pads gebruiken. Hij is stiller dan M. Het luikje in de deur is ook handig als je nog iets vergeten bent. Echt een aanrader. Prijs kwaliteit is zeer goed.

Anoniem 01-03-2021

Mooie machine met veel handige functies

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Ik heb deze machine nu een paar weken in mijn bezit.

De machine heeft een capaciteit van 9 kilo, maar het is voor mij niet echt duidelijk of het daarbij gaat om natte of droge was, daarom de machine maar niet helemaal propvol gedaan.

Via de app kan je allerlei wasprogrammas instellen. Er zijn een aantal standaard programma's maar je kan ook aangeven dat je er bijvoorbeeld spijkerbroeken en overhemden in hebt zitten. De app geeft dan de optimale temperatuur en snelheid van centirugeren aan, maar kan ook een melding geven dat je bepaalde dingen niet bij elkaar moet doen.

Nadat je de instellingen vanaf de app naar de machine hebt gestuurd kan je je wasprogramma starten. Wasmiddel wordt automatisch toegevoegd. De machine gebruikt minder wasmiddel dan ik er zelf in zou doen, maar de was ruikt toch fris en is ook schoon.
Ook de centrifuge snelheid is aanzienlijk lager dan ik gewend ben.
Beddengoed gaat op 800 toeren, terwijil ik op mijn oude machine dit altijd op 1400 toeren deed. Toch geen merkbaar verschil in droogheid na afloop van het programma.

De machine is lekker stil, gelukkig krijg je via de app ook een melding als het programma klaar is. Dan hoef je niet onnodig naar de machine te lopen om dit te controleren.

Handig is de mogelijkheid om was toe te voegen nadat je het programma hebt gestart. In deze paar weken toch al gebruikt voor sokken die ik gevonden heb net na het starten van de was.

Ik heb nog lang niet alle functies kunnen testen, maar ik denk dat in het algemeen de was een stuk zuiniger wordt gedaan met deze machine.

Remy84 13-02-2021

Intens geluk!!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Wat een fantastische aankoop en een verruiming van mijn vrijheid! Mijn vrouw zit dagelijks uren voor de machine om hem te bewonderen. Bedankt samsung!

LvanLaanen 15-06-2021

Mooi design, erg stil

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Onze wasmachine staat aangrenzend aan onze woonkamer. Je ziet hem vaak en hoort de wasmachine ook, uiterlijk en geluid waren hierdoor ook van belang.
De wasmachine was goed in de eerste plaats, goede duidelijke menu keuze, de automatische dosering is erg fijn. Daarnaast, ook fijn, kan je het eindmuziekje ook gewoon uitzetten

Anoniem 11-06-2021

Hele Fijne wasmachine. Super

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Nu we deze samsung wasmachine hebben zijn we heel blij. Onze was ruikt een stuk frisser en is ook nog eens sneller klaar door de vernieuwde wastechniek. Voor ons geen andere machine meer. Samsung Top!

Marliesvr 04-06-2021

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Ik was bang dat ik met zoveel programma’s uiteindelijk maar een aantal zou gebruiken. Maar het is erg makkelijk in te stellen, waardoor ik per was kijk welk programma het beste is. Ik heb met deze machine zelfs haarverf uit mijn witte beddengoed gekregen!
Fijn is ook dat hij stil is en doordat ik een melding krijg op mijn telefoon als de was klaar is hoef ik niet meer voor niets naar boven te lopen.

michel242 04-06-2021

Zeer stille wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Deze wasmachine is zeer gemakkelijk in het gebruik.
wasmiddel en wasverzachter worden automatisch toegevoegd en de machine geeft zelf aan wanneer de trommel moet worden gereinigd.

veel programma's om te kiezen eigenlijk mist er niks.
tijdens centrifuge programma is hij heerlijk stil

en deze wasmachine mag gezien worden!

Wasmand 31-05-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Hoewel ik weinig behoefte heb aan alle verschillende functies is de machine erg prettig in het gebruik. In 1 keer een hele fles wasmiddel en wasverzachter er in en gaan..... En een notificatie op mijn telefoon als hij klaar is. Een kind kan de was doen!

Anoniem 31-05-2021

stille machine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Stille machine, ziet er mooi uit en de was wordt prima schoon. De bediening wijst zichzelf uit op de machine of in de app

Gierrr 30-05-2021

Top wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Nu na 4 keer wassen al helemaal tevreden! De was komt er frisser uit dan bij onze vorige 7 jaar oude wasmachine van een ander merk. Instellingen waren heel simpel. Met de app Smartthings kun je vanaf je telefoon de was starten waardoor je een notificatie krijgt als deze klaar is! Ook kun je de app laten bepalen wat voor type was je moet draaien voor het beste behoud van je kleren! De auto dosering werkt goed en je hoeft hier niet meer over na te denken of tr knoeien. 2 nadelen: auto doseer is alleen mogelijk voor 1 type wasmiddel, dus als je kleur wasmiddel gebruikt en je wil een witte was doen dan moet je wel zelf wasmiddel toevoegen. Het andere hele kleine nadeel, de piepjes die klinken als je met de selectieknop een programma kiest kun je niet uitzetten.

Max75 29-05-2021

Zeer goed apparaat

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Heel perfect werkende machine.
Heel makkelijk om op je telefoon te kijken hoever hij is met het programma.

Rebel666 29-05-2021

Heerlijk stil en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Werd net geleverd en heb deze zelf op zijn plek gezet. De eerste installatie ging soepel en je werd duidelijk stap voor stap op het display begeleid . Ook het aanmelden op de app ging eenvoudig en soepel. Daarna gelijk aangemeld op het wifi netwerk, ook dat werkte zonder problemen. Gelijk dan maar een eerste was draaien, ook dat ging soepel en was makkelijk in te stellen. De wasmachine was super stil ondanks 1600 toeren centrifugeren. Ook een leuke toevoeging is de app waarop je precies verteld wordt wat de machine aan het doen is en welk programma er draait. Nadat de was klaar was kreeg ik netjes een melding op mijn telefoon, dus niet elke keer naar de machine toe om te kijken of hij klaar is. Hoe duurzaam de machine is kan ik niet vertellen daar deze pas vandaag in ons bezit is.

Anoniem 27-05-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

zestien jaar oud was onze vorige wasmachine, dus was het wel tijd voor een nieuwe, tot nu toe zeer tevreden uiterst stil, zuinig en een mooi aanzicht.

Anoniem 24-05-2021

Super

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Geweldige wasmachine. Ik raad deze iedereen aan. De wasmachine is schoon en ruikt lekker. Toch zuinig door de automatische afgifte van wasmiddel. Het enige wat ik mis is een extra automatische wasmiddel dispenser voor de witte was.

Onur17 17-05-2021

Great Machine!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

I ordered my machine 2 weeks ago after I did a big research. So far I am very happy it. I highly advise it for people who use the machine often. I have almost all my staff from samsung and I am with happy that it makes the life easier.

Carola64 17-05-2021

Wast prima schoon!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

De wasmachine wast prima schoon, metsuper soak zelfs vlekken waarvan ik had gedacht dat ze niet uit de broek zouden gaan verwijderd.
Echter als je van was houdt die geurt naar wasverzachter moet je deze machine niet kopen! De wasruikt namelijk nergens naar

Joseetje86 14-05-2021

Topapparaat met handige app

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Samsung 9000 met Addwash in mijn bezit. Ik ben tot nu toe super tevreden. Het apparaat heeft een leuke welkomsttune waardoor je gelijk vrolijk wordt. Door de 9kg trommel paste alle beddengoed er in 1 keer in van ons bed het zat zelfs niet in de knoop toen het eruit kwam. Hij is stil en zelfs het centrifugeren op 1600 toeren hoor je amper. Kortom tot nu toe meer dan tevreden!

Christa36 14-05-2021

Stil, mooi design, bediening met app

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik mocht deze Samsung wasmachine testen. Helaas heb ik een slechte ervaring gehad, en daardoor wat minder vertrouwen in het apparaat. Na 3 wasjes te hebben gedraaid liep die vast op de laatste 15 minuten van het programma. Na 2 weken opgelost door een monteur, moest meteen al een onderdeel in de aansturing vervangen worden.
De bediening is eenvoudig, verreist wel eerst flink wat studie. Duidelijke en veel verschillende wasprogramma, kort programma ook heel fijn en de was komt er goed schoon en fris uit. Ook komt de was er al veel droger uit ten opzichte van mijn vorige wasmachine. Nieuwe kleding was ik apart met een kort programma waar je de temperatuur ook apart van kan instellen.
De app is een leuke bijkomstigheid, maar heeft voor mij niet echt een meerwaarde. Als de wasmachine afgelopen is ontvang ik zelfs een melding op mijn Samsung televisie dat die klaar is, alles is gekoppeld.
Automatische wasmiddel en verzachter toevoer is wel fijn, en deze is eenvoudig uit te zetten of aan te passen als je handmatig wasmiddel voor de witte of zwarte was wilt toevoegen. De wasmachine is verder erg stil en als die afgelopen is dan komt er een leuk muziekje uit. Zelf heb ik nog geen gebruik van de mogelijkheid om later nog was toe te voegen via de extra klep, maar lijkt me wel handig aangezien ik vaak nog we eens wat vergeet.
Ik twijfel nog wel of ik hem zal houden of retourneren, maar dat komt meer omdat ik er al zo snel problemen mee had.

Insiderlinda 14-05-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer complete wasmachine. Na mijn 21 jaar oude wasmachine was het even wennen om alle mogelijkheden te ontdekken. Maar als je het door hebt is het simpel. Ik mag deze machine testen en doe het met groot plezier. De was wordt veel schoner en komt droger uit de wasmachine met minder toeren. Het add wash gedeelte is handiger dan ik dacht, net als je de wasmachine hebt aangezet komt mijn dochter met nog een shirt aan of vind ik nog een sok. De machine gaat automatisch open zodra je het add wash gedeelte opent. Ik twijfelde voor de aankoop of ik dat zou gebruiken, maar dat is dus wel het geval.
Ook handig is de automatische zeepdispenser waar je 1 fles aan vloeibaar wasmiddel in kwijt kan. Maar er is ook altijd de mogelijkheid om handmatige een fijnwasmiddel of middel voor de donkere was te gebruiken.
Verder valt aan deze machine de enorme opties aan programma's op. Het is een overzichtelijk en duidelijk programma dus makkelijk te bedienen. Op een gegeven moment heb je toch zo je favoriete instellingen die je gebruikt en die kan je bewaren.
De was wordt veel schoner dan met m'n oude machine en is ook nog eens extreem veel zuiniger. Bovendien is het een mooie machine. Hij staat bij ons behoorlijk in het zicht en het oog wil ook wat. Kortom, heel tevreden!

Superfurry 13-05-2021

Fijn stukje Technik voor het geld

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Smart, en echt stille wasmachine, via app de was minutieus afstemmen. Google Home compatibel,... Ben echt onder de indruk! Ben benieuwd hoe lang doe ook kwa leeftijd mee gaat.