Samsung WW90T936ASH - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T936ASH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

René kiel 09-09-2022

Moou

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ja mooi leuk nu gekoppelt aan de mobiel is geweldig ding en handig en ik moet nog uit broberen heb 1 keer gewassen pervect

Cor van Ast 30-08-2022

Een geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is zeer stil, wassen doet hij zeer goed in samen werking met de app zijn de mogelijkheden divers, "een uitstekende uitwasmachine tot nu toe".
De wasmachine aan/uit zetten via de app zou een goede optie zijn,

Rob_66 26-08-2022

Luxe, gemak, stilte

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 14 jaar gaf mijn oude Samsung wasmachine het op, had dus een nieuwe nodig, het was alsof je van een lada in een Mercedes stapte, wat een luxe, en handige functies, stil en snel, gewoon weer een goede machine van Samsung

Anoniem 19-08-2022

Mooie, stille en energiezuinige machine; top!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Omdat onze oude machine het begaf (waterpomp) moesten we op korte termijn een nieuwe hebben. Dat werd deze Samsung. Na installatie direct in gebruik. Opvallend was de stille werking van de machine, de kracht van de centrifuge, maar ook het energieverbruik. Daarnaast zit de machine er ook kek uit met de "smoke glasdeur".

Familie 08-08-2022

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] sinds kort de trotse bezitter van een Samsung wasmachine, wat een mooi en goed apparaat, en simpel in gebruik en makkelijk in te stellen. resultaat een schone was. Jarenlang Miele gebruiker geweest maar nu echt overtuig Samsung adapt :-)

Caro79 12-07-2022

Een superslimme alien in ons washok

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne wasmachine. Het was even puzzelen met alle mogelijkheden, maar soms is dat de investering meer dan waard. Zeker in combinatie met de Samsung droger zijn deze twee machines bijna briljant. Of zoals mijn man het zegt: "Beetje jammer dat ze nog niet de was sorteren en uit de wasmand halen."

Anoniem 11-07-2022

Lekker Stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ziet er goed uit en is lekker stil, kunnen hem 's nachts
Aanzetten zonder wakker te worden als er gecentrifuceerd wordt.

JSTR 09-07-2022

Blij met deze fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ineens was hij stuk! De oude wasmachine moest snel vervangen worden. Heel correct en uitgebreid zijn we geholpen in de Mediamarkt. Diverse modellen bekeken maar Samsung sprong er boven uit. De prijs was in verhouding met andere merken maar de vele opties die de machine heeft en het gemak waarmee deze te bedienen zijn maakte onze keus doorslaggevend. De app waarmee gewerkt kan worden is prettig. Voor ons het eerste apparaat wat middels een app bedient kan worden. Erg gemakkelijk. De buitenkant ziet er stoer uit. Mocht de droger stuk gaan dan wordt het zeker een Samsung

P Hembrecht 08-07-2022

Top

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super wasmachine. Veel mogelijkheden, ook fijn dat de wasmachine zelf de programmaduur aanpast.
Een duidelijkere handleiding zou fijn zijn.

Muezers 07-07-2022

stil en voordelig

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] was zeer schoon en weinig wasmiddel past zich goed aan met kilo s
mooi desing weinig geluid.
ideaal dat de maschine bepaald hoeveel water en wasmiddel

Laura22 06-07-2022

Eco 40-60 heeft hele lading normale was verpest

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

De machine is 'te intelligent'; het laat je kiezen uit een reeks zeer specifieke programma's en wil bij veel van de meest algemeen bruikbare programma's zelf de instellingen bepalen; je kunt in de AI-opties niet zelf de temperatuur kiezen, wat het onmogelijk maakt om zeker te weten dat je was de door de machine gekozen temperatuur aan kan. Het standaard-programma is Eco 40-60 wat belooft dat alle kleren met zowel wasinstructies 40 als 60 graden erin gewassen kunnen worden (omdat de was niet veel heter dan 40 graden wordt). Ik vertrouwde dit niet helemaal, maar na het lezen van de gebruiksaanwijzing, de website van Samsung en de uitleg van de consumentenbond hebben we er een lading van onze gewone kleren in gewassen. Dit waren allemaal kleren die we al jaren op 40 graden wassen en die bovendien in de droger gaan. En al die kleren, werkelijk de hele lading, zijn gekrompen. Er zaten kleren bij waar ik al jaren heel veel plezier van heb en die zijn nu allemaal te klein. Dit specifieke programma is bedoeld om zo energie/water-zuinig mogelijk te wassen en wordt echt als standaardprogramma aangeraden, maar ik kan er dus geen kleren mee wassen (en kan nu een hele lading kleren waar ik aan gehecht was weggooien...). En dan blijft er weinig over om uit te kiezen in de programma's, omdat ze allemaal of zelf de instellingen willen bepalen, zonder ze van tevoren te laten weten, of erg specifiek zijn (overhemden, wol, jeans, sportkleren, handdoeken, puur synthetisch, puur katoen, maar nergens een ander algemeen programma). De machine is echt een miskoop.

Anoniem 01-07-2022

Top Machine!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Enorm tevreden met onze nieuwe aankoop, hiervoor 8 jaar gebruik gemaakt van een wasdroger combinatie van Samsung die aan vervanging toe was. Deze nieuwe 8000 serie is een stuk stiller, maar met name komt de was er schoner en droger uit. Zelfs korte wasjes zijn een stuk schoner!

Anoniem 28-06-2022

Super mooi design en werkt goed

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine met makkelijke app om via telefoon de machine te bedienen. Wast goed schoon en is erg stil

Wijngaard 28-06-2022

Geweldig

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Man van 57 jaar kan de was doen ;)
Super eenvoudig en simpel te bedienen
Wasmiddel erin en wasverzachter erin programma selecteren
En draaien maar
Helemaal top

rh stoter 23-06-2022

Een geweldige wasmachine.

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze wasmachine nu een paar keer gebruikt en hij voldoet me prima, ik heb hem gekocht ter vervanging van mijn eigen machine die al 20 jaar oud was ik hoop dat deze ook zolang tot volle tevredenheid mee gaat.

Anoniem 19-06-2022

Mooie en functionele machine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede machine, wel even wennen met alle nieuwe apps eraan toegevoegd. Heb je geen zin in een te ingewikkelde instelling dan zou ik een andere kiezen.

TheHoff 18-06-2022

Voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 21 jaar waren we toe aan een nieuwe wasmachine. Na veel onderzoek gekozen voor de Samsung QuickDrive 8000 serie. Het apparaat is erg eenvoudig te bedienen, zit kwalitatief goed in elkaar en is erg stil. Tot nu toe voldoet die aan onze verwachtingen. Mijn vader van 81 jaar oud heeft er direct ook één gekocht en kan zowel de app als de machine goed bedienen en is er ook erg blij mee.

Jacqueline H v H 09-06-2022

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een paar dagen de wasmachine WW90T986ASH/S2 in huis.
Wij zagen er erg tegen de bediening van de nieuwe machine op.
Maar wij hebben ons om niets druk gemaakt, het wijst zich vanzelf.
Zoals bijvoorbeeld de automatische dosering van een vloeibaar wasmiddel en wasverzachter.
Je kan niet alleen de hoeveelheid instellen maar je kan de automatische dosering ook uitzetten. De eerste was resultaten zijn echt geweldig, schoon en lekkere frisse was uit de machine. Kortom een echte aanrader, hadden wij de vorige wasmachine er maar eerder uit gedaan.

CBoz 08-06-2022

Meer dan tevreden met aankoop

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zojuist de wasmachine binnen en de eerste wassen gedraaid. We zijn zeer tevreden met deze aankoop niet te vergelijken met onze vorige wasmachine van 15 jaar oud.

Dickvr 06-06-2022

Prima machine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine die aan alles voldoet en zeer makkelijk in testellen . Ze zeggen wel eens nee kind kan de was doen maar dat is bij deze ook echt zo

Een aan rader