AEG L72470FL - Reviews

A+++
Geluidsniveau centrifugeren
78 dB

berkhoutje 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Nog te weinig ervaring met nieuwe machine maar tot nu toe een top-aankoop.
Veel vertrouwen in het merk ook al wasdroger jaren tot volle tevredenheid in ons bezit,vandaar de aankoop van een wasmachine van dit merk.

doctordaf 24-06-2015 Product maand in bezit

Prima wasmachine. Doet wat hij moet doen. Alleen knopjes voelen wat gammel aan. Lawaai valt mee voor een koolstofmotor.

Emperes 1211 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Tijd gestuurd programma waardoor hij van te voren in te stellen is.Je eigen was duur bepalen lang of kort, makkelijk te bedienen. Hoort hem niet aangaan en niet draaien en niet centrifugeren. Een fijne wasmachine.

Verooev 24-06-2015 Product maand in bezit

Prima wasmachine, heerlijk om in 20 min. een wasje te kunnen draaien en het is nog schoon ook !
Er blij met de ruimte en het gebruiksgemak.

Christel1972 24-06-2015 Product maand in bezit

Super wasmachine, fijn met een super kort programma van 20 minuten. Verder is hij erg stil ook bij het centrifugeren.

B.V 02-06-2015 Product kwartaal in bezit

Ben zeer tevreden over deze wasmachine, hiervoor had ik een bosch maar deze centrifugeert beter en maakt minder geluid tijdens het wassen.

Santje001 02-06-2015 Product kwartaal in bezit

Zeer ruime keus aan programma's. Er zit een extra keuzeknop om de temperatuur te verlagen en om het wasprogramma te verlagen. Ideaal als je maar een klein wasje hebt wat niet erg smerig is. De machine wast goed schoon en is zeer geruisloos. Ben er dik tevreden mee!

liften 02-06-2015 Product paar weken in bezit

De machine is makkelijk te bedienen en de 20 minuten programma is handig voor een kleine was.
Verder zeer te vrede.

Marton1 01-06-2015 Product paar weken in bezit

De wasmachine heeft diverse programma's. Ik vind zelf het display met resttijd erg handig. Het extra kort programma (20 minuten) bevalt ook goed. Kan nog niets zeggen over de duurzaamheid, maar als de machine net zo lang meegaat als mijn vorige AEG machine ben ik tevreden.

PeterZandijk 01-06-2015 Product maand in bezit

Een simpele, makkelijk te bedienen wasmachine, met 16 handige keuze mogelijkheden. Tevens handig dat je een 20 minuten programma kan draaien en dat je een tijdbesparende knop hebt.

Schollie67 01-06-2015 Product maand in bezit

Apparaat bevalt goed. Gemakkelijke machine met veel opties. Tijd instellen is erg handig evenals de ruime hoeveelheid.

dionnevv91 01-06-2015 Product maand in bezit

Afgelopen maand ben ik het huis uit gegaan om te gaan samenwonen, dus de eerste eigen wasmachine! Het is even goed kijken welk programma waarvoor geschikt is maar verder zijn we zeer tevreden. De was is goed schoon en al goed droog. De machine beschikt gelukkig niet over te veel programma's en snufjes waardoor hij in gebruik ook goed te doen is.

EWESTER 01-06-2015 Product kwartaal in bezit

Goede wasmachine met heel veel opties. Je hoort 'm bijna niet en het korte wasprogramma is ook ideaal.
Hiervoor had ik ook een AEG en die ging heel lang mee, hopen dat het nu weer zo is. Ik ben blij met deze aankoop !!!

Molle1 02-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik had hiervoor ook een lavamat en wel 24 jaar.Gekocht van mijn eerste belastingteruggave. Wat een verschil! Gekocht via de Bobshop na aanleidng van een Makro aanbieding. Kreeg ook nog gratis bezorgen en drempelhulp.En 25 euro energiekorting. Lange garantie echt super. Wat de andere zeggen is juist!Prima koop doet onder een Miele niks minder.

Ger 64 30-10-2013 Product paar dagen in bezit

Deze wasmachine aangeschaft omdat ik hiervoor ook een AEG lavamat had.
De wasmachine is erg stil vergeleken met de vorige.
Het was resultaat is goed en de was komt er droger uit.
De wasmachine is zeer mooi vormgegeven duidelijk display en het gebruikers gemak is goed.
De AEG wasmachine qua prijs is goed.

belinda071 24-10-2013 Product paar dagen in bezit

Veel programma's die allemaal handmatig zijn aan te passen, toerental per 200 toeren te verminderen per stap. Ook mogelijkheden om programma te verkorten. uitgestelde start uit te stellen per 30 minuten. tot nu toe tevreden!

Correlje 07-10-2013 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine met heel veel mogelijkheden, geluidstil, mooie vormgeving met digitale display
Een goede aankoop !!!

GJM Houterman 14-09-2013 Product paar dagen in bezit

Wasresultaat is prima. Geluidsniveau zeer laag :-) en zeer makkelijk in bediening. Als deze net zo lang (14 jaar) meegaat als de vorige ben ik nu al tevreden.