Siemens WM6HXL75NL - Reviews

• Best Reviewed okt 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXL75NL op Kieskeurig.nl.

JaBaPol 09-11-2020

Onbezorgd snel, eenvoudig en schoon wassen

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Onbezorgd snel, eenvoudig en schoon wassen. De vorige machine (ander merk) had na 1 jaar al problemen en moest de gehele inwendige elektronica vervangen worden. Dat apparaat is eigenlijk nooit meer goed geweest. Dus, na lang modderen, een nieuwe wasmachine. Welke? Prioriteit voor mij: Een snelle was kunnen doen, op afstand kunnen controleren of bedienen, hoog centrifugeer toerental, liefst een gerenommeerd merk en natuurlijk eenvoudig te bedienen. Plus nog wat andere punten, die ook prettig aanwezig waren, maakte de keus gemakkelijk. Nu, na diverse wassen, merk je opeens wat je gemist hebt: een degelijk en fijn apparaat. Had ik eerder moeten doen:)

Pluspunten

• Kort wasprogramma
  • Hoog toerental
  • Makelijke bediening
  • Schone was
  • Controle en bediening op afstand

van Leeuwen 16-03-2021

Siemens wasmachine (WM6HXL75NL) wast goed en stil

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Gezocht naar een redelijk betaalbare wasmachine met 9kg trommel en die op 1600 toeren kon centrifugeren, maar die dan ook nog eens stil zou zijn. We hebben de wasmachine nu 1 maand in gebruik en bij het centrifugeren op 1600 toeren is deze ook echt stil. De was komt er verder schoon uit wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is.

Pluspunten

• Centrifugeren op 1600 toeren
  • 9kg trommel
  • stil

Minpunten

• Geluid bij eind cyclus, kan denk ik niet uit

Wim S 16-03-2021

Kwaliteit van de bovenste orde

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Zeer stil (het water wat er in moet lopen maakt nagenoeg meer geluid dan uiteindelijk het centrifugen) Zeer makkelijk te bedienen. Gewoon een klasse apparaat.

Pluspunten

• stil (ook op 1600 toeren)
  • design
  • zeer makkelijk te bedienen
  • veel duidelijke was mogelijkheden

Top machine 06-03-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede machine, stil, schone was, vertrouwd merk

Karan 06-03-2021

Goed product

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden met dit apparaat. Nu 1 week in huis ben er blij mee. App functinaliteit is erg handig.

Wim.S 04-03-2021

Kwaliteit van de bovenste orde

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stil (het water wat er in moet lopen maakt nagenoeg meer geluid dan uiteindelijk het centrifugen) Zeer makkelijk te bedienen.

Merel 03-03-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne, maar vooral stille, wasmachine. Doet wat het moet doen. Geur wasmiddel blijft ook goed in de kleding zitten, iets wat bij onze vorige wasmachine niet het geval was.

James 01-03-2021

Geweldig wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Mooi wasmachine, straalt kwaliteit, stil, energie zuinig, stil, gemakkelijk te bedienen, veel was ruimte, stil ook bij centrifuge en de was komt er mooi schoon van uit met weinig rest vocht. was even uitzoeken hoe je de wasmachine koppelt aan de app maar met de youtube kanaal van Siemens erbij was het prima te doen. let op, er zijn additioneel verpakkingssteunen aan de achterkant van de wasmachine. We hebben het laten leveren en installeren. Ze hebben keurig de bouten verwijdert maar niet de aanvullende steunen. dit heb ik zelf gedaan naar dat ik de boek had gelezen.

Pluspunten

• erg stil
  • app werkt erg goed
  • was komt heel schone uit
  • senso fresh werkt goed
  • hoog kwaliteit afwerking

Minpunten

• verbinding met app lastig

Fred 28-02-2021

Overzichtelijk, zuinig en stil

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Al vele jaren merk Siemens in huis. Prima prijs, prestatie en service. Goed voor het milieu, stil en zuinig. Prima prijs

Pluspunten

• Zuinig
  • Grote trommel
  • 1600 toeren

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing kan duidelijker.

Leon 22-02-2021

Mooie grote deuropening

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Heb het product vandaag aangeschaft. Wat prettig is, is dat er een degelijk en papieren boekje gebruiksaanwijzing bij zit. Product ziet er goed en degelijk uit, met gebruiksgemak doordat alles op de machine duidelijk is aangegeven

Pluspunten

• Extra verkorte wasprogramma
  • Eco wasprogramma

Roland 21-02-2021

fijne wasmachine !

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] heerlijk geluidsstil, staat nl op de verdieping naast de slaapkamers, merk je niets van !

Katie 18-12-2020

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Mooie makkelijke machine. Veel opties beschikbaar en ook heel gemakkelijk te bedienen. Lekker stil, aan te bevelen.

Pluspunten

• bediening
  • grootte trommel
  • geluid

Minpunten

• vekken verwijderd hij niet optimaal

Peter 17-12-2020

Stille en gebruikersvriendelijke machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Prijs/kwaliteit is goed in balans. Lekker stil en handig met de app te bedienen. Goed wasresultaat. Echt aan te bevelen

Pluspunten

Minpunten

• Overhemden nog wat gekreukt

WM6HXL75NL 13-12-2020

energiezuinig

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik heb deze wasmachine een week en heb door de grote trommelinhoud weinig gewassen. bij het starten is het apparaat heel stil. ook heb ik de app wat heel handig is want je kan alles selecteren. al met al een hele mooie fijne wasmachine echt een aanrader

Anna 07-12-2020

zeer tevreden was resultaat WM6HXL75NL

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine aangeschaft op aanbevelen van een vriend. Nog maar kort in gebruik. Het was-resultaat is perfect. Hij is heel stil wat ik als zeer aangenaam ervaar. Veel opties beschikbaar en ook heel gemakkelijk te bedienen. Nog niet alle opties gebruikt, zoals bediening met de app. Ga dit wel uitproberen.
Al met al een degelijke wasmachine, die doet wat ie moet dan en veel meer.

Liek 07-12-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

De wasmachine is mooi om te zien. Alles wat handig is zit erop en eraan. Hij is stil. De WiFi functie is handig. Je kunt de wasmachine via een app bedienen. Het enige nadeel is dat de app de was niet ophangt 😂

• WiFi

Blije huisvrouw 03-12-2020

De grote deuropening en de verlichte knop wasprogramma

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Heb de wasmachine nu zo'n 10 dagen in het gebruik ,mijn vorige was ook Siemens 13 jaar meegegaan dus vandaar weer de keuze voor volgende Siemens, tis natuurlijk weer ff wennen een nieuwe maar je bent er zo aan gewend je hoort hem nauwelijks en zeker bij het centrifugeren een heel verschil,lekker grote deur opening vooral fijn voor dekbedhoezen er uit te halen en de Programma keuze wijst het van zelf uit hoe je het moet doen , er zijn nog wel pprogramma's die ik nog niet gebruikt heb ,maar tot nu toe doet de machine wat hij moet doen ,want zonder kun je echt niet lang, ben er heel blij mee met de vernieuwde Siemens wasmachine

Pluspunten

• Grote deuropening
  • Duidelijk en makkelijk display
  • Geruisloos

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

A Hendriksen 02-12-2020

Lekker stil

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Een mooi rustige machine. Zo geïnstalleerd en makkelijk in gebruik. Senso fresh is ideaal voor onze sportkleding. Goede aankoop

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Lekker stil

Anoniem 02-12-2020

Een volbloed raspaard ...fantastisch apparaat

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine doet alles wat je maar van een wasmachine verwacht. Hij doet de was geweldig schoon , hij doet het stil , er gaat 9kg in , en bij 1600 toeren centrifugeren hoor je hem niet eens ...dat is het resultaat en de wens die je ingevuld ziet worden als je deze machine aanschaft ...wat een beauty !

meijers 01-12-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat super schoon, bijna geen geluid te horen. Ideaal dat de wasprogramma's aangepast kunnen worden. Erg tevreden.