Siemens WM6HXL75NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
70 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXL75NL op Kieskeurig.nl.

Piet 25-11-2020

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Het is een mooie machine met duidelijke informatie op het scherm. Fijne programma's en is heel stil. Senso fresh nog niet geprobeerd, maar lijkt me heel handig.

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Duurt lang

Leonie 25-11-2020

Mooie, stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Wow wat een mooie machine. Zeer stil bij centrifugeren. Makkelijk te bedienen, zelfs op afstand kan je hem al aanzetten met de app op je telefoon.
Ik ben er echt zeer blij en tevreden over

Pluspunten

• Aanzetten op afstand
  • Makkelijk bediening

Felix 24-11-2020

Siemens WM6HXL75NL

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Wij waren toe aan een nieuwe wasmachine, na veel kijken en vergelijken uiteindelijke voor deze siemens gekozen.
Wat een genot is deze machine, 9kg trommel en 1600 toeren centrifugen. En stil, maar dan ook echt stil.
Water nemen maakt meer lawaai dan centrifugeren op 1600 toeren.
De app bediening is ook handig, zou zelfs op afstand de wasmachine aanzetten. Maar het fijne zelf vinden wij dat je een melding op je telefoon kijkt wanneer het wasprogramma klaar is of wanneer je een trommelreiniging moet doen.
Ik kan hem iedereen aanraden.

Wij overwegen zelfs om onze droger ook te vervangen voor ook een siemens uit dezelfde reeks als de wasmachine. Niet omdat het moet, maar omdat het kan

Pluspunten

• Lijkt wel of de was schoner is
  • Vrouw blij, ik blij
  • App bediening

Warmerdam 24-11-2020

Beladingssensor

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Heel blij met deze machine omdat hij een duidelijk en uitgebreid programma heeft, Ook dat hij minder geluid maakt als andere machines en die beladingssensor vind ik fijn. Waardoor je minder water en energie verbruikt.

Pluspunten

• Minder geluid
  • Uitgebreid programma
  • Beladingssensor

stille wasmachine 24-11-2020

Stille wasmachine, fijne bediening

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Apparaat makkelijk aan te sluiten. De handleiding die er bij zat was duidelijk hierin. Ook voor het eerste gebruik (reinigingsprogramma). Moet het apparaat nog wel even koppelen met de app, dat heb ik nog niet gedaan. Wat opviel is dat dezze wasmachine echt stil is vergeleken met onze vorige. Verder is de trommel verlichting erg fijn.

Pluspunten

• stil apparaat
  • duidellijke handleiding
  • eenvoudige bediening

Bernard 23-11-2020

Prima en ook mooi

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Mooi apparaat, doet het goed, handig met licht erin. Ruime toegang en enorm stil. Klopt helemaal. Moderne en overzichtelijke bediening, erg fijn.

Pluspunten

• Ruim
  • Licht in de trommel
  • Mooi

Imka 23-11-2020

Wast goed

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Een geweldige en mooie wasmachine. Bediening via app. Zeer zuinig. Dit is de eerste siemensapparaat die ik heb, maar beveel hem iedereen al aan.

Pluspunten

• Mooi
  • Zuing

Bart 23-11-2020

De investering waard

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Onze vorige Siemens liep op z'n einde na vele jaren trouwe dienst. Deze nieuwe is een verademing. Duidelijk een hoop vooruitgang geboekt door Siemens door de jaren. De stilte en gemak waarmee de machine werkt is echt geweldig.
De app bediening is nog wat onwennig maar de melding op de telefoon dat de was klaar is is alleen al super handig.
De was is aanzienlijk droger uit de machine waardoor de droger ook nog eens minder moeite hoeft te doen.
Handig dat je kan passeren om er iets bij te gooien wat je vergeten bent.
BLIJ!

Pluspunten

• Stilte
  • Snelheid
  • Was komt droger uit machine
  • App waarschuwing
  • gemak van gebruik

Marjan 22-11-2020

Stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Heb de machine nu 2 dagen waarmee ik de berg wasgoed (die was blijven ivm defecte oude machine) aan het wegwerken ben en tot nu toe zeer tevreden. is zó stil dat ik aanvankelijk dacht dat de machine het niet deed. werken met de app is nog een dingetje maar dat ligt aan mijzelf :)

Pluspunten

• zéér stil
  • vario speed werkt zeer goed
  • toerental per programma aanpasbaar
  • wasgoed toevoegen tijdens programma

Minpunten

• dat de was niet zelf de droger in gaat, LOL

HG 19-11-2020

Moderne uitstraling

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Gemakkelijke en duidelijke bediening, stil, een goed was en droog resultaat. Via een app op de telefoon te bedienen, maar wel zelf eerst de was erin doen natuurlijk! De sensoFresh direct uitgeprobeerd en prima resultaat. Erg blij mee!

Pluspunten

• SensoFresh systeem werkt goed
  • App
  • veel mogelijkheden
  • Zuinig

Minpunten

• Wel wat prijzig

M.Jacobs 17-11-2020

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Een fijne wasmachine die goed te gebruiken is. Veel verschillende wasprogramma's voor diverse kleding/stoffen.

Pluspunten

• Temperatuur is goed in te stellen
  • Display is duidelijk
  • Er kan ruim voldoende was in de machine.
  • Centrifugeert de was goed.

Minpunten

• Deur is soms lastig te openen.

Barbara 16-11-2020

Kwaliteit, gebruiksgemak, mogelijkheden en ontwerp

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Kwaliteit, gebruiksgemak, mogelijkheden, ontwerp en en design. Dit is waar. Een prima keuze. Eenvoudig te bedienen. Onze plussen: korte wasjes mogelijk, opfrissen, tijdens programma bijvullen en controle via app. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JaBaPol 13-11-2020

Geweldig mooie techniek en perfect was-resultaat

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Hier laat men zien hoe de toekomst van de wasmachine eruit ziet v.w.b. mogelijkheden, gebruiksgemak, design en technisch ontwerp. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JaBaPol 09-11-2020

Onbezorgd snel, eenvoudig en schoon wassen

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Onbezorgd snel, eenvoudig en schoon wassen. De vorige machine (ander merk) had na 1 jaar al problemen en moest de gehele inwendige elektronica vervangen worden. Dat apparaat is eigenlijk nooit meer goed geweest. Dus, na lang modderen, een nieuwe wasmachine. Welke? Prioriteit voor mij: Een snelle was kunnen doen, op afstand kunnen controleren of bedienen, hoog centrifugeer toerental, liefst een gerenommeerd merk en natuurlijk eenvoudig te bedienen. Plus nog wat andere punten, die ook prettig aanwezig waren, maakte de keus gemakkelijk. Nu, na diverse wassen, merk je opeens wat je gemist hebt: een degelijk en fijn apparaat. Had ik eerder moeten doen:)

Pluspunten

• Kort wasprogramma
  • Hoog toerental
  • Makelijke bediening
  • Schone was
  • Controle en bediening op afstand

W&Y 06-11-2020

Wat kan een wasautomaat mooi zijn

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Onze oude wasautomaat AEG van ruim 8 jaar oud stopte er opeens mee, dus dan maar een nieuwe kopen. Ik ben gaan speuren op internet, en kwam vrij snel tot het merk Siemens, omdat wij net in een nieuw huis zitten en de hele keuken vol zit met Siemens apparatuur, waar wij zo enorm blij mee zijn, het verrast ons elke keer weer hoe goed en gebruiksvriendelijk de apparaten werken.
Dus naar de BCC, en daar een Wasautomaat gekocht in het wat duurder segment, omdat wij extra opties wilde.
Vandaag hebben ze de wasautomaat geplaatst, en wat een grote verrassing hoe stil, en ook weer gebruiksvriendelijke bediening. De eerste wasbeurten, waren veel schoner dan onze oude machine. Het is een grote pret om de automaat te vullen, en daarbij weer een gepast programma in te stellen.

Pluspunten

• stil
  • eenvoudige bediening
  • veel toepassende programma's
  • licht in de trommel, erg makkelijk

Minpunten

• kan ze nog niet bedenken

Nancy 06-11-2020

Grote trommel

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Ik ben zeer tevreden over deze wasmachine. Het is zeker geen miskoop. Hij is zuinig en past water aan. De tijd wordt aangepast aan de hoeveelheid wasgoed, het is gewoon geweldig. Je hoort deze wasmachine bijna niet centrifugeren, ook al doet hij 1600 toeren. Het wasgoed is zeer schoon, ook al was je het op een lage temperatuur. Ik wou altijd een Miele, maar ik ben hier erg blij mee en heb er zeker geen spijt van, dat ik deze gekocht hebt!!! Ik raad deze machine zeker aan!! TOP wasmachine!

Pluspunten

• Stille wasmachine ondanks 1600t/m
  • Zuinig in waterverbruik

Carry Juinen 31-10-2020

Topmachine van een Topmerk!

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Ik koop uitsluitend Siemens. Wel zo makkelijk. 1 Servicenummer. Bij registratie zijn al je machines bekend. Wel zo makkelijk als er iets aan de hand is.

Pluspunten

• grote inkijk
  • wasdroger (ook Siemens) sluit perfect aan.

Caatje 27-10-2020

Veelzijdige stille machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Vergeleken met ons oude apparaat is deze geruisloos! Handig dat je onder het draaien nog was kunt toevoegen. Bediening via de app gaat eenvoudig en is handig, vooral om te weten dat de was klaar is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Carin 27-10-2020

Superstille machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

Fijne machine die echt heel stil is. Veel programma's. Bediening via de app is heel eenvoudig. Ook handig om via mijn smartwatch een melding te krijgen dat het wasprogramma klaar is! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

anoniem 22-10-2020

goed afleesbaar verlicht scherm

Geschreven voor: Siemens WM6HXL75NL

was machine pas in bezit .wast goed schoon. en via app goed en fijn te bedienen .gekocht met wifi app omdat wasmachine in garage staat en krijg nu bericht dat was klaar is .en je kunt kijken hoe wasprogramma verloopt. Je kunt alles apart instellen zoals centrifugeren en extra spoelen. en stil in geluid.

Pluspunten

• fijne programma's
  • home connect