AEG L73479FL - Reviews

A+++
Geluidsniveau centrifugeren
78 dB

Ilse23456 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine, veel diverse programma's met verscheidene opties. Redelijk geluidloos en makkelijk in gebruik.

Annetaeg 24-06-2015 Product maand in bezit

Ik had een paar eisen aan een nieuwe wasmachine.
- 1400 toeren, dan is de was redelijk droog en hoeft de droger minder lang te drogen.
- een start uitstelfunctie. Ik vind het niet fijn om 's- morgens de wasmachine aan te moeten zetten en dat de natte was er de rest van de dag in zit, nu programmeer ik hem zo dat hij bijna klaar is met het programma als ik thuis kom.
- hij moet energiezuinig zijn.
- een goede prijs - kwaliteit verhouding.

Ik heb hiervoor ook een AEG wasmachine gehad en was daar heel tevreden over. Deze nieuwe heb ik nu een maand en werkt prima. Er zat tevens een leuk cadeautje bij dat er wasmiddel wordt geleverd voor minimaal 50 wasbeurten. Dit zou binnen 3 weken na registratie opgestuurd worden, deze heb ik echter nog niet ontvangen, dat is het enige minpuntje.

ladyleen 02-06-2015 Product maand in bezit

een zeer fijne wasmachine. alles wat je nodig heb zit er op.
wast lekker schoon en maak niet veel herrie. de machine is mij aangeraden omdat ik elke dag wel 2 a 3 wassen wast dus hoop dat ik er net zolang plezier van mag hebben als mijn vorige machine . dit is mijn eerste a.e.g dus ben zeer benieuwd. tot nu toe zeer tevreden!

Wilma 2013 30-10-2013 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine energiezuinig en duurzaam! Ik was al jaren in een AEG en ook deze machine wast onveranderd goed schoon.

vgarderen 01-10-2013 Product paar dagen in bezit

De vorige was ook een aeg,die heb ik ruim 15jaar gehad daarom weer een aeg ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aeg wast goed en ziet er goed uit

Maria Geertje 16-09-2013 Product paar weken in bezit

Dit wasmachine is prettig en stil in gebruik! Het wasprogramma is eenvoudig te programmeren en het contrifugeren werkt zeer goed.
Ja, ik ben er zeer tevreden mee!

ConnyS53 06-09-2013 Product paar weken in bezit

Een mooie, eenvoudig te bedienen machine. Niet met allerlei toeters en bellen, maar wat je nodig hebt, zit er op. Geluidsniveau is prima, ik zet hem vaak 's avonds voor het naar bed gaan aan en heb absoluut geen last van het geluid.
Mijn vorige wasautomaat was een AEG L6350 waar ik 18 jaar mee gedaan heb en deze komt me net zo degelijk en betrouwbaar over.