Siemens WM14UR90NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UR90NL op Kieskeurig.nl.

Ben 09-04-2021

Grotere inhoud, zuiniger

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Hiervoor hadden we een Miele was/droger maar deze was aan vervanging toe. De winkelier (waar wij ook de Miele destijds hadden gekocht) raadde ons een siemens aan mede gezien het feit dat wij nu alleen een wasmachine wilden en geen droog functie meer. Nu een week in gebruik en mijn vrouw is zeer tevreden. En niet te vergeten de uitstekende service van de winkelier.

Pluspunten

• stiller dan de Miele
  • merk bekendheid
  • zeer snelle levering
  • service van de winkelier

Melanie 08-04-2021

Wasmachine IQ500

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Wat een heerlijk toestel! Ik moest even wennen aan de 9 kilo machine, wij komen van een 6kg wasmachine af, maar met een gezin van 4 met 2 jonge kinderen is het ideaal. Mijn was komt er heerlijk schoon uit, je hoort hem niet centrifugeren en dat is toch ook wel fijn. Bij ons staat de wasmachine beneden in de bijkeuken.

Hij is zuinig met water en stroom, wast niet langer als nodig en centrifugeren doet die ook goed, temperatuur en toeren kun je zelf instellen ideaal!

Wij hebben ook de droger van de Siemens IQ-serie.

Pluspunten

• Vrijwel helemaal stil
  • Zuinig
  • Groot genoeg voor een gezin van 4 personen
  • Bij ieder wasprogramma zelf temperatuur veranderen
  • Centrifugeren kun je zelf instellen of uitzetten

Jeanet 07-04-2021

Siemens wasmachine WM14UR90NL

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Weer heb ik voor een Siemens wasmachine gekozen. Na 30 jaar nog steeds zeer tevreden met Siemens. Inmiddels van draaiknop naar digitaal scherm, en nog steeds duidelijk en simpel te bedienen. Wasmachine is bijna geluidloos en wast prima schoon. Veel keuze in programma's Goede kwaliteit voor passende prijs. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Eenvoudig te bedienen
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Veel opties voor programma's
  • Bijna geluidloos

Siemeons wasautomaat 9 KG 1400 toeren Extra klasse 06-04-2021

Makkelijk in de bediening

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Bediening is duidelijk en makkelijk. Handige programma's. Het machine is stil.
De was tijd is langer dan bij onze vorige machine. Heb daar nog geen hinder van ondervonden. Er zitten ook korte programma's op indien nodig.
Heel blij met deze machine!

Pluspunten

• 9kg
  • aantal en type programa's
  • stil

Minpunten

• was tijd

Siemens WM14UR90NL 01-04-2021

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Mooie vormgeving, erg stil, heel veel mogelijkheden, bevalt tot nu toe heel goed, ook ideaal voor kleine snelle wasjes.

Pluspunten

• Stille machine
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Apparaat is iets dieper dan de oude

Nel Kraaijeveld 20-03-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine wast prima. Eenvoudig in bediening. Ook veel keuzemogelijkheden

Wim v Bemmelen 06-03-2021

prima wasmachine voldoet aan alles

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] energie vrindelijk en je hoort hem zowar niet daraaien

P.vd Vossenberg 14-02-2021

Perfect!

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk en duidelijk bedienbare wasmachine! Wast goed schoon! Niet allerlei tierelantijnen erop, maar gewoon duidelijk!

Rosbach 11-02-2021

Geweldige service

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Fan van Siemens apparatuur. Staat bekend om goede service. Bii levering werd duidelijke uitleg gegeven. Makkelijke bediening.

Familie Ottens 09-02-2021

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze huidige Siemens wasmachine was aan vervanging toe. Na 13 jaar zonder gebruiksproblemen was voor ons de keus vrij gemakkelijk om opnieuw voor Siemens te kiezen. Ook nu weer een gebruiksvriendelijke machine met duidelijke afbeeldingen en scherm voor de instelling. T.o.v. onze vorige machine een aantal aanpassingen voor specifieke instellingen. Een motor met 10 jaar garantie is natuurlijk ook een belangrijk pré. Zowel bij het wassen als het centrifugeren valt de stille loop van de machine op. We vertrouwen er op dat we weer jarenlang veel wasplezier aan onze nieuwe Siemens wasmachine beleven.

Joke 25-01-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke en duidelijke bediening met veel mogelijkheden in wasprogramma. Geluidsniveau is prima.heb m al aanbevolen aan kennis van mij ,zij is in middels ook enthousiast over dit product

E.P. S te N. 13-01-2021

wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een uitstekende, eenvoudig te bedienen machine. Ik ben er blij mee.

Jacobje 02-01-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk te bedienen, energie en waterzuinig en de was wordt goed schoon

Huck 15-12-2020

wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moet nog wennen , wast goed alleen zuinig wassen kost tijd.

Ruud 12-11-2020

Was wonder

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille wasmachine en voelt zeer degelijk aan.

Chantal 30-10-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geruisloos, professioneel, uitgebreide mogelijkheden, zeer functioneel

Will Vugs 07-10-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine wast goed en is bijna niet te horen Instellen van programma's is erg makkelijk Fijne machine

Sandra Gabeler 01-10-2020

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

zuinige wasmachine met een duidelijk display ,veel progamma keuze en zeer stil. Erg tevreden over. Ik raad de wasmachine zeker aan !

Pluspunten

• duidelijk
  • stil

Claudia 18-09-2020

Mooi display, heel duidelijk!

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Display is mooi verlicht, super makkelijk in te stellen op het juiste programma, alles spreekt voor zich! En ook nog eens super stil 👍

Marc Wiebenga 16-09-2020

Fluisterzacht en superschoon was resultaat!

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Na goed advies van Expert Haarlem Cronje gekozen voor de Siemens WM14UR90NL wasmachine en ik heb geen spijt. De machine is fluisterzacht (3 schokbrekers!) en het was resultaat super schoon! Ik heb voor deze machine gekozen vanwege de zuinigheid van elektriciteit en watergebruik. De machine weegt de was en past daar haar gebruik op aan. Dus de trommel van 9 kg (!) hoeft niet vol. Heel fijn. Alle benodigde wasprogramma's die je maar kan bedenken zijn met 1 draai te kiezen en op het display aan te passen. Super handig en overzichtelijk.
Persoonlijk vind ik het een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Ik beveel dit apparaat van harte aan.

Pluspunten

• Fluisterzachte motor
  • Energie zuining
  • Stabiel
  • Grote trommel variabel te vullen