Siemens WM14UR90NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
71 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UR90NL op Kieskeurig.nl.

Will Vugs 07-10-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

De machine wast goed en is bijna niet te horen Instellen van programma's is erg makkelijk Fijne machine [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Sandra Gabeler 01-10-2020

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

zuinige wasmachine met een duidelijk display ,veel progamma keuze en zeer stil. Erg tevreden over. Ik raad de wasmachine zeker aan !

Pluspunten

• duidelijk
  • stil

Claudia 18-09-2020

Mooi display, heel duidelijk!

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Display is mooi verlicht, super makkelijk in te stellen op het juiste programma, alles spreekt voor zich! En ook nog eens super stil 👍

Marc Wiebenga 16-09-2020

Fluisterzacht en superschoon was resultaat!

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Na goed advies van Expert Haarlem Cronje gekozen voor de Siemens WM14UR90NL wasmachine en ik heb geen spijt. De machine is fluisterzacht (3 schokbrekers!) en het was resultaat super schoon! Ik heb voor deze machine gekozen vanwege de zuinigheid van elektriciteit en watergebruik. De machine weegt de was en past daar haar gebruik op aan. Dus de trommel van 9 kg (!) hoeft niet vol. Heel fijn. Alle benodigde wasprogramma's die je maar kan bedenken zijn met 1 draai te kiezen en op het display aan te passen. Super handig en overzichtelijk.
Persoonlijk vind ik het een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Ik beveel dit apparaat van harte aan.

Pluspunten

• Fluisterzachte motor
  • Energie zuining
  • Stabiel
  • Grote trommel variabel te vullen

Anoniem 12-09-2020

Prachtig ogende wasautomaat

Geschreven voor: Siemens WM14UR90NL

Ik heb nu bijna een week deze Siemens wasautomaat en al verschillende programma's gedraaid. Ze geven allemaal een fantastisch resultaat en over het centrifugeren ben ik ook zeer tevreden, helemaal met de witte was op 1400 toeren. Echt top. Kan iedereen een Siemens aanbevelen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com