Siemens WM14UQ95NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UQ95NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Maartje 01-02-2021

Erg fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

De wasmachine wast erg goed schoon, is stil en je hebt de keuze uit heel erg veel programma's. Wij maken echter erg veel gebruik van de mogelijkheid een favoriete stand op te geven. Centrifugeert ook erg goed, de was komt er veel droger uit dan bij onze vorige machine.

Pluspunten

• Erg goede wasresultaten
  • Stille wasmach

Anny 26-01-2021

Prima ervaring met Siemens

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor ons was de keuze op een Siemens wasmachine eigenlijk vanzelfsprekend. Al onze keukenapparaten van Siemens bevallen ons namelijk geweldig. Deze wasmachine hebben we tot nog toe hetzelfde gevoel als van de rest van de apparaten. De wasmachine is erg stil, snel en energiezuinig. Daarnaast zitten er zoveel keuzemogelijkheden op, dat je bijna voor iedere was wel een ppassendprogramma hebt. Wij zijn dus erg tevreden met de gemaakte keuze.

De witte hulp 03-01-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stille machine en makkelijk te bedienen

Marlous 28-12-2020

Goede keus

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeker tevreden. Mijn 1e wasmachine is na 27 jaar vervangen. Toen hetzelfde merk weer gekocht maar deze ging helaas maar 10 jaar mee. Daarom de keus gemaakt voor een ander merk. Zeker geen spijt hiervan. Makkelijke in de bediening, en zeer veel mogelijkheden. Ook heel stil

Geweldige aankoop gedaan 25-12-2020

Perfecte machine

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij nzijn dik tevreden met de nieuwe wasmachine

Marie 24-12-2020

Fijne en goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel mogelijkheden en doet goed z'n werk!

Stefanie 24-12-2020

Super fijne wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is eenvoudig in gebruik door het duidelijk scherm, zelfs de kinderen (10 en 8) kunnen de machine aanzetten ;-)
Voldoende keuze in de programma's.
Goede keuze geweest, een echte aanrader!

iQ500 Jan 19-12-2020

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben nu de wasmacine ruim een maand en zijn er zeer tevreden over

Ruud 16-12-2020

echte EXTRA klasse

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte wasmachine, mooie functie en vooral heeeel stil

VBO2020 13-12-2020

zeer goed

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prijs/kwaliteitsverhouding prima .Zeer stil en optimaal wassende machine met intuitieve bediening. Ruime programmakeuze
Aangezien al mijn huishoudelijke apparten van Siemens zijn,is dit weer een welkome aanvulling op het gamma

Mona 07-12-2020

wasmachine programma duurt 3,5 uur, veel te lang!

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

Het gewone katoenwasprogramma duurt 3 uur en 28 minuten, dat is een halve dag!! Vandaag uitgeprobeerd met van te voren 700 gram wasgoed. Doet ie er nog steeds 2 uur en 30 minuten over!! Zuinig??
Dat viel me heel erg tegen. Er is mij geadviseerd niet met het speed wasprogramma te wassen, omdat het automaat dan niet zuinig zou zijn.

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Langdurend wasprogramma

J.G.W. van Haandel 07-12-2020

Geweldige Machine.

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze vorige Wasmachine was ook van Siemens en heeft ons 11 jaarveel plezier en gemak gebracht. Deze machine heeft schat aan mogelijkheden en hopen er heel lang plezier aan te beleven. 100 % tevreden.

wasmachine WM14UQ95NL 30-11-2020

wasmachine WM14UQ95NL

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn eerste ervaring met een siemens wasmachine het is een geweldig apparaat, heel behendig en geruisloos, veel keuze voor een wasprogramma, SensoFresh is zeer handig voor kussens e.d.

Karkdijk 29-11-2020

Stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

Wij hebben voor dit product gekozen omdat het na het andere grote merk wasmachine een A-klasse apparaat is. Het is een stille wasmachine, eenvoudig in gebruik. Wij hopen de komende 15 jaar met deze machine te kunnen wassen.

Pluspunten

• stille machine
  • stabiel bij centrifugeren

Minpunten

• bij energiezuinig lange programma

DebbyK 27-11-2020

Heel iets anders dan oorspronkelijk op zoek naar

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Omdat je bij deze machine zelf het wasmiddel kan doseren, is de keuze op deze machine gevallen. Machine heeft heel veel mogelijkheden. Teveel om op te noemen. Super is natuurlijk de Senso Fresh. De "stoom" functie geeft kleding een opfrisbeurt. Ik denk dat ik deze functie regelmatig ga gebruiken. De eerste dag al gedaan met een delicaat jasje.

Tjeu 27-11-2020

Mooi design en gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

Vandaag een deze nieuwe wasmachine gekocht en direct geleverd gekregen. Inmiddels is het eerste wasje gedraaid. Wat een mooi apparaat! Super eenvoudige bediening en heel erg stil. Geen "schommelgeluiden" meer te horen vanuit het washok.

We zijn er heel blij mee en gaan ervan uit dat we er vele jaren mee vooruit kunnen!

Pluspunten

• Wasmachine maakt weinig geluid
  • Eenvoudig in bediening
  • Snel geleverd en geïnstalleerd

A.K. 25-11-2020

Foutje in de pomp.

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

Keurige wasmachine met een mooi display. Helaas was na 3 wasbeurten de pomp defect en gaf hij een alarm. Een kleine week later is er een nieuwe pomp in geplaatst door de winkel. Hopelijk gaat die langer mee.

Pluspunten

• mooie layout
  • geluidsarm

Minpunten

• Pomp al na 3 wasbeurten defect
  • de duur van de wasbeurten

Yvonne 25-11-2020

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

Zeer energie zuinige maar ook vooral stille wasmachine met veel gebruiksgemak. Veel extra mogelijkheden, zoals bv Senso Fresh en centrifuge instellingen. Voor een ieder eenvoudig te bedienen met duidelijke display. Ook de lichtgevende trommel is zeer handig. Al met al een echte aanrader deze Siemens.

Pluspunten

• energiezuinig
  • senso fresh

Siemens WM14UQ95NL 25-11-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

een goede wasmachine, heb deze gekozen omdat mijn vorige siemens wasmachine 21 jaar heeft gedraaid en met deze weinig problemen heb gehad. Deze machine heeft ongeveer dezelfde functie en iets meer opties, maar niet te veel. De prijs klasse was goed.

Pluspunten

• simpele bediening
  • zuining en rustig.

Karin 23-11-2020

Grote vulopening, zeer stil, freshsensor

Geschreven voor: Siemens WM14UQ95NL

Een fantastische wasmachine, die ik iedereen aan kan raden. Hij voldoet boven verwachting, de was komt er erg schoon uit, veel schoner dan uit mijn vorige wasmachine. Hij is heel erg stil, je hoort hem nauwelijks. De freshsensor vind ik super, ik was er niet mee bekend maar werkt formidabel!

Pluspunten

• zeer stil
  • wast schoon
  • freshsensor
  • vlekkenprogramma

Minpunten

• geen minpunten