Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2K70NL i-DOS op Kieskeurig.nl.

9,1

J. uit Sneek 29-11-2020

Fijn apparaat

Fijn apparaat.
Sinds 1 dag in gebruik, was of 4 gedraaid nu. fijn in te stellen via de app, maar ook prima te gebruiken zonder de app. nog even uitvinden hoe het i-dos prettig voor ons gaat werken, we hebben tot nu toe met onze voorraad poeder-wasmiddel gewassen en blijven dit doen totdat deze verbruikt is.

In de bijgeleverde gebruiksaanwijzing zitten nog enkele vertaal-fouten en installatie-instructies zijn dusdanig omslachtig (onleesbaar door alle waarschuwingen) dat ik me kan voorstellen dat veel gebruikers hier overheen gaan lezen -- daardoor bij het eerste inschakelmoment de trommel beschadigen doordat ze de transport-bouten nog gemonteerd hebben zitten.

Pluspunten

• Strak design
  • Super stil
  • Energiezuinig: zichtb. bij waspr. > bewuste keuze
  • Garantie op motor voor 10jr bij registratie

Minpunten

• i-DOS alleen met vloeibaar wasmiddel te gebruiken

S uit A 25-11-2020

Stille kracht

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Na 13 jaar trouwe dienst begaf onze oude Bosch wasmachine het. Er is veel gebeurd aan ontwikkeling blijkbaar in die jaren. Wat een prachtige machine en wat is hij stil. Goede programma's en eenvoudige features. Ideaal voor een gezin met 4 kinderen: grote trommel, dus minder vaak wassen.

Pluspunten

• grote trommel
  • erg stil
  • eenvoudig

Minpunten

• ietwat lange programma's

Rachid 24-11-2020

Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Gebruiksvriendelijk, voorzien van vele opties. Duurzaam en echt strak design. Grote trommel maakt geen geluid.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Straks design

Wegenwacht Paul 23-11-2020

Plaatje van een wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Series 8 , wasmachine (en warmtepompdroger)van gekocht. Ziet er degelijk en futuristisch uit! Mooie en duidelijk zichtbaar display. Eerste was heeft inmiddels gedraaid, erg stil - nauwelijks hoorbaar - bizar! De deuropening lekker groot en de trommel verlicht. Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, maar ik verwacht dat deze het op z'n minst net zo lang gaat doen dan mijn vorige Bosch (die deed het nog steeds na 12 jaar maar ik wilde een A+++ machine)

Pluspunten

• design
  • stil

Michel 23-11-2020

Energie bewust wassen met een stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Deze wasmachine heeft genoeg wasprogramma’s waarbij in het display wordt aangegeven wat het verwachtte water- en energieverbruik is. Hierdoor ben je nog bewuster in de keuze van je wasprogramma. De energie zuinige wasprogramma’s duren relatief lang maar er kan uiteraard ook voor een snel wasprogramma worden gekozen.

De wasmachine maakt relatief weinig geluid, zeker in het eerste gedeelte van het wasprogramma. Uiteraard hoor je de machine wel bij 1600 toeren centrifugeren maar zeker beduidend minder dan we gewend waren.

Van de i-dos functie vooraf geen hoge verwachtingen maar blijkt toch een mooie aanvulling op de wasmachine te zijn. Wordt dus volop gebruikt naar alle tevredenheid.

App nog niet gebruikt.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • I-dos, mooie aanvulling
  • Inzicht in water- en energieverbruik

H Roozendaal 20-11-2020

Sprookjes bestaan nog

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Gemak dient de mens. Ik wilde een wasmachine met veel mogelijkheden. Dat is deze Bosch. Wasmiddel in het daarvoor benodigde bakje; draaischijf op het gewilde programma en genieten maar. Je blijft kijken. Lichtjes schijnen op; geluidjes die het wasmiddel afmeten en vervoeren naar de kuip; het draaien van de trommel; het weegmoment en als laatst het water toevoer. Bijna geluidloos doet de wasmachine zijn werk. Met een gevoel van tevredenheid loop ik weg. Oja, nog een kledingstuk vergeten is geen probleem. Deze kun je alsnog toevoegen.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • waterbesparend
  • eenvoudige bediening
  • cashback Bosch

Van Keulen 19-11-2020

De wasmachine straal kwaliteit uit

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Na 23 jaar met een wasmachine de dagelijkse wasjes gedraaid te hebben, was het tijd om afscheid te nemen van de energie en water slurpende oude wasmachine. Hopelijk gaat deze wasmachine van Bosch ook vele jaren mee en verlicht het gebruik in onze portemonnee.

Pluspunten

• Zeer degelijke uitstraling
  • Vele wasmogelijkheden
  • iDos systeem

Minpunten

• Nog geen

Frans 19-11-2020

Stil en i-DOS

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Het automatische wasmiddelen toevoer systeem is super.
Machine is lekker stil.
WIFI verbinding is leuk.

Patty 19-11-2020

Stille wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Helaas meerdere keren pech gehad met nieuwe wasmachines, dus een beetje huiverig opzoek naar een nieuwe wasmachine.
Vanwege onregelmatig werk gekeken naar een stille wasmachine.
Al snel werd de nieuwe wasmachine geleverd en aangesloten.
Het product word op trommelreinigen gezet, tot het einde van het programma horen we de machine niet draaien. (staat op een open zolder). Super fijn!
De wasmachine heeft veel opties, ook via de app. Werkt het product goed.
Via android ging het iets makkelijker/sneller aansluiten dan via apple. Maar beide werken na aansluiten prima.
Je hebt verschillende geluidsopties, voor zowel het touchscreen gedeelte als het eindsignaal. (uit, zacht, stil, luid)
Via i-dos kan je maar 1 soort wasmiddel tegelijk toevoegen, wij gebruiken zelf zwart, wit of kleur.
Je kan wel heel makkelijk i-dos per wasprogramma aan of uit zetten met 1 klik dus het is meer een luxe probleem.
Niet geheel onbelangrijk ziet de wasmachine er ook nog is mooi uit, grote trommel en duidelijk scherm om je machine te bedienen.
Tot nu toe echt heel erg tevreden en blij dat we deze keuze hebben gemaakt.

Pluspunten

• Stil!!!
  • Veel opties
  • I-dos
  • Grote trommel
  • Via app. Te bedienen

Minpunten

• 1 wasmiddel kan er in i-dos. (zwart/ kleur/wit)

Jasper 18-11-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Afgelopen week de Bosch WAXH2K70NL i-DOS aangeschaft en meer dan tevreden. Het mag wat kosten maar je krijgt er zonder twijfel een prachtig product voor terug! Het bedieningspaneel is goed te gebruiken en eenvoudig te gebruiken. Goed om te weten is dat je met het i-DOS eenvoudig kan schakelen tussen twee soorten wasmiddel en/of een losse doseerhoeveelheid kan toevoegen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk bedieningspaneel
  • Erg stil
  • Ruime keuze wasprogramma's
  • Trommelverlichting

J Roozendaal van Dijk 18-11-2020

Wat een geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Na een Beko waar ik absoluut niet tevreden over was een Bosch gekocht. Je ziet alleen door het bos de bomen niet meer zoveel keus in wasmachines. Maar wat een verademing en de was komt er super droog uit en je hoort de wasmachine niet. En wat een mogelijkheden. En veel zuiniger. Kortom ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Regelt zelf hoeveelheid water
  • Heel stil
  • Grote trommel

Minpunten

• Misschien de prijs.

Fred 16-11-2020

fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Muisstil deze wasmachine, je kunt ernaast in slaap vallen zonder gewekt te worden door het centrifugeren.
Wel kun je, je laten wekken door de machine op WiFi aan te sluiten zodat je erop wordt geattendeerd als de was gereed is....

• wifi
  • robust
  • automatische wasmiddel dosering

Ralf 16-11-2020

Prima vervanging van onze oude Bosch

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Nadat onze vorige Bosch er na 13 jaar mee ophielt voor deze gekozen obv goede reviews. Machine was goed, veel keuze uit programma's en is heel stil voor een nette prijs.

Pluspunten

• Keuze programma

Lars 14-11-2020

Goeie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Deze wasmachine had de meeste functies en ben er erg te vrede over. Met de auto dose functie is ideaal, nooit meer te veel wasmiddel en het bespaard en de was is super schoon als het er uit komt

Pluspunten

• Veel ruimte voor was
  • I dose bespaard wasmiddel

Minpunten

• Wastijden kunnen erg oplopen

Ankie Waltmans 12-11-2020

Superfijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

We hebben deze wasmachine gekocht voor de grote trommelruimte (9 kg) en de recensies dat hij erg stil is en dat klopt. Verder een superfijn programma van 1 uur op 40 graden en 1.400 toeren. Het terugkrijgen van de € 100 vond ik echter een kriem. Dat wordt expres moeilijk gemaakt zodat mensen afhaken en dat vind ik schandalig!

Latifa 07-11-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Wasmachine met voldoende keus aan wasprogramma’s. Maakt nauwelijks geluid. Ruime trommel voor 9kg was. Kleding bijna droog zodat het nog maar kort in droger hoeft.

• Voldoende wasprogrammas
  • Kan veel was in

Charlotte 03-11-2020

Zeer stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

We hebben deze wasmachine aangeschaft omdat de machine een grote trommel heeft voor 9 kg, maar vooral omdat de machine erg stil is, ook tijdens centrifugeren. De bediening is makkelijk, bij het wisselen van programma wordt op het scherm alle informatie van dat programma weergegeven (temp, duur, aantal toeren, energieverbruik, waterverbruik, max belading etc.). We zijn ook blij met het i-DOS systeem, erg gemakkelijk.

Marry 01-11-2020

FIJNE WASMACHINE

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Onze oude wasmachine gaf na 15 jaar de geest. We hadden al een Bosch droger uit de 6 serie die goed bevalt, dus de keuze voor een serie 8 (weer met 1600 toeren centrifuge!) was snel gemaakt. inmiddels de eerste wassen gedaan. Lekker schoon! En zo stil, onvoorstelbaar. automatische wasmiddeldosering is erg eenvoudig. Nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt via de de App, maar de verbinding is al gelegd via het thuisnetwerk. Ook dat gaat erg soepel.

Pluspunten

• wast schoon
  • is stil

Peertje 29-10-2020

De Bosch WAXH2K70NL, een prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Na 'slechts' 13 jaar begaf onze Miele wasmachine het. Aluminium trommelkruis gebroken. Reparatie werd veel te duur. Tijd voor een nieuwe machine. In de consumentengids de recente test van wasmachines gelezen. Bosch had een goede prijs prestatie verhouding. Met de 100 euro cashback actie was de keuze snel gemaakt. Inmiddels draait de Bosch wasmachine 1 week. De machine is stil, wast goed schoon, heeft een eenvoudige bediening en centrifugeert op 1600 toeren. Via een app op mijn telefoon krijg ik een seintje wanneer de was klaar is. Handig want bij mij staat de wasmachine op zolder. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met deze machine. Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen. De tijd zal dat leren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Verweij 29-10-2020

Bosch WAXH2K70NL i-DOS.

Fijne machine.
Stil
I-Dos nog niet uitgeprobeerd, machine net pas in huis.
Als deze zet lang meegaat als onze vorige Bosch, dan is het weer een topper.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Degelijke
  • Veel mogelijkheden.