Bosch WAXH2K70NL i-DOS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2K70NL i-DOS op Kieskeurig.nl.

Frankie 03-06-2021

Wast gewoon echt goed

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Ik kocht deze als upgrade zodat mijn droger en wasmachine met elkaar konden 'communiceren', als je namelijk een droger hebt met smart dry heb je een 9 series wasmachine nodig.
Ik dacht dat er weinig verschil zou zijn tussen een 6 series en een 9 series, boi was I wrong, de 9 series is VEEL stiller, display is veel mooier. Verder qua wassen geen idee of het beter wast, ik had de 6 series niet lang genoeg daarvoor, maar met de 9 series is mijn was wel altijd superschoon dmv i-dos dus ik ben er wel happy mee, duur maar hoe vaak koop je een wasmachine. Enige wat ik nu mis is dat ik geen Bosch auto stofzuigrobot heb gekocht...

Oh ik was vergeten te zeggen, hij wast sportkleding echt heel heel goed!

Pluspunten

• Veel programma's
  • automatisch doseren is super
  • Stiller dan 6 series
  • goede korte programma's die echt schoonmaken

Minpunten

• Kan luid zijn

Pino 03-06-2021

Prima wasmachinr

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Prima wasmachine met tal van mogelijkheden en met simple bediening .
Lang gezocht naar een degelijke wasmachinr en uitgekomen bij deze Bosch.
In 1 woord SUPER

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • energiezuinig

Errest 17-05-2021

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eigenlijk geen gebruiksaanwijzing nodig, zeer eenvoudig te bedienen. Ben al helemaal gewend aan I-dos. Erg handig met mijn eigen merk wasmiddel. Wat verder opvalt is hoe stil apparaat is! Kan bijna niet beter. En natuurlijk een heel schone was als resultaat met minimale hoeveelheid water en wasmiddel.

E. Mackaaij 16-05-2021

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Na 10 jaar weer een nieuwe Bosch wasmachine gekocht. Deze machine heeft een ruime trommel, is heel stil als die draait, makkelijk in de bediening, veel verschillende programma's en schoon wasgoed.

Pluspunten

• Is stil
  • Kan veel was in

Minpunten

• nog niet ontdekt

Fijne Bosch Wasmachine 07-05-2021

Fijne Bosch Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Ik heb op verschillende site's gekeken en verschillende wasmachine's met elkaar vergeleken. Voor mij kwam de Bosch WAXH2K70NL i-DOS het beste uit de bus. Ben er zeer tevreden mee, wast alles goed schoon. Wat je mag verwachten van een Bosch wasmachine.

Pluspunten

• Verlichting is schitterend.
  • Bediening is handig te gebruiken.

Thomas 03-05-2021

Top machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Mooie machine met veel opties!
De dosering Idos is zeer fijn, zodat je niet elke keer zelf hoeft bij te vullen.
Ook is de machine zeer stil.

Pluspunten

• Idos doseringen
  • Grote trommel
  • Veel opties

NanMarian 20-04-2021

Prima wasmachine met vele opties.

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Pas een weekje in bezit en er al verschillende wasjes mee gedraaid. Wel even wennen aan de grotere trommel en alle opties.
Maar tot nu toe bevallen ze best, vooral het i-dos systeem bevalt mij erg goed. Ook nog iets bijvoegen als de was al bezig is vind ik ook een goede optie.
Hoe ik precies om moet gaan met de app is nog een beetje uitzoeken maar was wel makkelijk te instaleren.
De wasmachine is erg stil, maar gelukkig kan ik in de app zien of de was klaar is.
Het enige wat ik mis is een kaboutertje dat de was erin doet.

WimW 19-04-2021

Goede en praktische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig wasmachine met veel opties en keuzeprogramma's. Goede functionaliteit met de Wifi optie.

jentje 07-04-2021

Grote inhoud, stil en zuinig in verbruik

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Grote inhoud (9kg) van de wasmachine ideaal voor gezin met 5 personen.
Zuinig in energieverbruik en verbruik wasmiddel door o.a. i-Dos systeem.
Stil qua geluid

Pluspunten

• Inhoud
  • Zuinig

Marnix 06-04-2021

Top machine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is een erg fijne wasmachine met een grote inhoud. Voorgestelde programma's zijn duidelijk en energiezuinig

Reichgelt Nout 05-04-2021

Bosch wasmachine 9kg WAXH2K70NL i-DOS

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Fijne wasmachine erg stil, energiezuinig en lampje in de trommel. Tevens te bedienen via de app op je telefoon. Kort programma van 1 uur.

• Energiezuinig

Minpunten

• Kleine deur opening

Mike 03-04-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Zeer stil en heel makkelijk in de bediening. Even kijken of i-DOS werkt zoals ze zeggen maar ik verwacht natuurlijk dat het na behoren werkt en het leven nog makkelijker maakt.

• Simpel in gebruik
  • Duidelijk display
  • Lampje in de machine :)

Minpunten

• Stroomdraad te kort voor een trekschakelaar

Pollo24 28-03-2021

Heerlijk stil

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Wat een innovatie! Net de wasmachine op de wifi aangesloten. Mooie extra, maar vooral gekocht vanwege het toerental en het geluid. Heel stil apparaat en de was komt en nagenoeg droog uit. Ook het I DOS systeem werkt perfect, heel blij mee!

Pluspunten

• stil
  • goede centrifuge
  • ruime trommel
  • zeepbakje wordt schoon gemaakt
  • nooit meer knoeien met zeep

Marijke 21-03-2021

Goede wasmachine , prettig in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Groot vulvermogen, bij weinig belading bijv bij klein wasje, maakt t bij centrifugeren toch wel veel geluid. Makkelijk in gebruik .

Kevin 21-03-2021

Mooi apparaat, is stil, werkt goed.

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Gekocht, omdat Bosch één van de beste merken is voor wasmachines. Ik wilde graag een wasmachine met APP functie en dat heeft de 8 serie. Het is een prachtig apparaat, werkt goed, is relatief zuinig.

• Innovatie

Minpunten

• Prijzig

Floepert 20-03-2021

Zuinige gebruiksvriendelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Na vele wasmachines vergeleken te hebben gekozen voor deze wasmachine. Het was door de beschrijving makkelijk de machine aan te sluiten op wifi. Nu kan ik met de app op mijn telefoon de wasmachine bedienen. Erg prettig.
De wasmachine is stil, wast de was goed schoon en met 1600 toeren centrifugeren is het zo droog aan de waslijn.
Het automatisch doseer systeem is heel handig. 2 vakjes, 1 voor wasmiddel en 1 voor wasverzachter of wasmiddel. Ik heb gekozen voor beide vakjes wasmiddel, 1 voor de bonte was en 1 voor de witte was. De hele fles wasmiddel bij beide erin gedaan en als het bijna op is wordt dat door de machine en in de app aangegeven zodat je het kan bijvullen.
In de trommel zit licht waardoor je beter kan zien hoeveel was je er in doet. Mijn vorige machine had dit niet en dan moest ik altijd voelen hoeveel was er in zat. Er kan 9 kg in dus ik hoef minder vaak een was te draaien vergeleken bij mijn vorige machine.
Kortom het is een hele fijne wasmachine waar ik zeer tevreden over ben.

Pluspunten

• te bedienen met een app op je telefoon
  • automatisch doseer systeem
  • stil
  • licht in de trommel
  • energiezuinig

C van den Bosch 19-03-2021

Ideale wasmachine voor vele wasjes

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds 3 weken ben ik eigenaar van deze wasmachine. Ideale wasmachine indien je veel was heb met 9kg inhoud. Ook zeer prettig de timer die er opzet, 's ochtends zet je de timer aan, zodat je meteen na je werk je was kan ophangen, scheelt veel 'wacht'-tijd.

Lieneke 17-03-2021

Goede Wasmachine met ruime opening

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

Ik vind deze wasmachine het beste dan wat ik hiervoor had de Zanussi de Miele de AEG Ze halen het niet bij de Bosch mijn
was is nu eindelijk schoon ,lekkere grote opening.Okk fijn is de IDOS die regeld de wasmiddel en de wasverzachter.Ik word hier helemaal blij van

Pluspunten

• Ruime vul opening
  • ondertussen was bij vullen

EJM Deurloo 16-03-2021

zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

dit is een zeer goede machine, wij zijn erg tevreden en de aanduidingen zijn duidelijk en de machine wast krachtig.

Vincent 15-03-2021

stil, geen overdosering en een top resultaat als

Geschreven voor: Bosch WAXH2K70NL i-DOS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Aanrader! Zeer stille wasmachine met een fantastisch doseringssysteem. Gerbuiksaanwijzing kon wellicht iets duidelijker maar na wat filmpjes op youtube bekeken te hebben is het een logisch en eenvoudig systeem!! Na twee weken ervaring zer blij dusver!