Bosch WAJ28076NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAJ28076NL op Kieskeurig.nl.

Koetje76 06-03-2021

Superactie Bosch

Geschreven voor: Bosch WAJ28076NL

Snelle en correcte service van Bosch en EP Jan Verdaas. Van harte aan te bevelen. Extreem zuinig, gratis bezorging en nog cash back ook. EEN KIND KAN DE WAS DOEN !!!!!

H.P. Kraak 02-03-2021

Nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28076NL

Na 16 jaar gebruik te hebben gemaakt van een Bosch wasmachine heeft onze vaste leverancier, Radio Drieënhuizen te Amersfoort, een nieuwe Bosch wasmachine geleverd. Waarom weer een Bosch?? a: Omdat het een klasse merk is! b: Prijstechnisch niet duur!
Daarbij komt dat wij recentelijk ook een nieuwe Bosch hetelucht-oven en twee jaar geleden een nieuwe Bosch vaatwasser via Radio Drieënhuizen aangeschaft hebben. Kortom....wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• uitstekende kwaliteit
  • zeer stil

Wilma van den Heuvel 01-03-2021

Prettige wasmachine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WAJ28076NL

Wasautomaat met veel mogelijkheden. Compact en stijlvol afgewerkt. Prettig display met overzichtelijke en duidelijke gebruiksmogelijkheden. Keuzeknop eenvoudig te bedienen. Zeepbakje makkelijk als vanouds. Ruime voorlaaddeur voor in- en uitladen. Lekker droge was na centrifugeren. Goede opvolger voor onze vorige Bosch Classic machine die ook 15 jaren prima heeft gefunctioneerd.

Pluspunten

• Prettig in gebruik
  • Geen geluidshinder
  • Mooi design en degelijk afgewerkt
  • Scherp geprijst
  • Doet wat hij moet doen

Wasautomaat 28-02-2021

Bosch wasautomaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28076NL

Wij hebben deze wasmachine gekocht omdat de verkoper ons die had aanbevolen. We zochten een automaat die eenvoudig te bedienen was. Ik moest er wel aan wennen. Voor deze had ik een combiwasautomaat . Daar moest ik de was dus zelf in de centrifuge doen. De centrifuge had 2800 toeren en de Bosch heeft de helft, oftewel 1400 toeren. Mijn was heeft dus meer tijd nodig om te drogen doch dat is niet zo erg. Ik heb de machine nu twee maal gebruikt en dat ging goed

C.M. de Boer 19-02-2021

Duidelijke bediening,stil

Geschreven voor: Bosch WAJ28076NL

Mooie wasmachine, duidelijke bediening en vooral goede prijs .hij is stil in gebruik en geeft een duidelijk seintje dat hij klaar is. Kan hem aanbevelen aan mijn vrienden.

• Zuinig

willem34 20-12-2020

bosch 2

Geschreven voor: Bosch WAJ28076NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] DE NIEUWE BOSCH WASMACHINE IS EEN PRACTISCH APPARAAT, WAA WIJ ERG BLIJ MEE ZIJN.

l van der veer 11-11-2020

mooie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28076NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een hele mooie wasmachine mooie uitstraling was goed weining geluid een aanrader

terry 11-11-2020

fijne machine

Geschreven voor: Bosch WAJ28076NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] we hebben deze wasmachine 2 weken 3 wasjes gedaan bevalt prima goede wasresultaten en weinig geluid ....dus tot nu toe top