Bosch Serie 8 WAXH2K75NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 WAXH2K75NL op Kieskeurig.nl.

bholai 12-12-2020

Super super blij met mijn Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

door de iDOS gebruik nooit meer te veel wasmiddel, wast heel schoon en is heel stil makkelijk in gebruik, heeft veel was programma's met de app gemakkelijk gewas aan zetten

Pluspunten

• i-DOS
  • WiFi
  • 4D wash systeem
  • super stil

Roberto 18-11-2020

Samsung versus Bosch Bosch wint

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Altijd bosch Siemens en aeg gehad afgelopen periode overgegaan naar een directdrive wasmachine van Samsung met 10 jaar motor garantie helaas na de standaard tweejaar garantie uitval display en veel lawaai en nu is na 5 jr van de motor de steun afgebroken hele trommel los. Dus 10 jaar motor garantie niet kunnen gebruiken want de motor bleef heel en de ophanging viel daar niet onder voor mij nooit meer Samsung en zijn we over gegaan naar de 8 serie was en warmte pomp droger bosch en het ziet er top uit degelijk product vandaag aangesloten en gelijk de was gedraaid makkelijk in te stellen fluitje van een cent duidelijk display met stand van zaken wel viel de vul opening tegen was best klein vergeten met de voorganger bij de droger misten we de trommel verlichting verder nog geen echte gebruikservaring en de smart home moet nog geconnect worden. Super blij mee

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Slimme ondersteuning
  • Smart functie kanje combineren met zonnepanelen
  • Droger autoclean en aangesloten op afvoer

Minpunten

• Wasmachine Kleine vulopening
  • Droger geen licht binnen in

Mooie en degelijke wasmachine 15-04-2021

Mooie degelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Via de Bosch website de machine als B-keus producten gekocht. Toen de machine geleverd werd geen enkel krasje of deukje kunnen ontdekken. Verpakking was alleen wat vies en beschadigd. Machine net een dag in huis dus kan er nog niet veel over vertellen. Wel ziet hij er mooi en degelijk uit, heeft hij veel functies en veel extra opties als Home Connect en I-dos. Gister voor de eerste keer een wasje gedraaid en bij centrifugeren is hij mooi stil en krijgt de was al behoorlijk droog.

Pluspunten

• Ziet er mooi en degelijk uit
  • I-dos

B 14-04-2021

zo fijn, die I dosering

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Ik ben zo blij dat ik niet meer dat geknoei heb met een wasbolletje. Het duurt altijd even om je machine goed te leren kennen, maar heb inmiddels als aardig wat programma's uitgeprobeerd. Mijn was is schoon. Het centrifugeren maakt niet zoveel herrie als mijn oude machine en dat is wel fijn als je een houten vloer hebt.

Pluspunten

• stil
  • I-dos
  • veel programmakeuze

Minpunten

• ik zou nog wel een derde i-dos willen
  • de 2e i-dos is ff wat lastiger met instellen

Stephanie 04-04-2021

Super wasmachine!!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super wasmachine, maakt bijna geen geluid! Super tevreden met mijn aankoop.

Wina 03-04-2021

Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

een super stille wasmachine die naar behoren functioneert. Ik moest de eerste dagen een paar keer naar de wasmachine lopen om te zien of de wasmachine echt werkt omdat ik niks hoorde. Super fijn als de wasmachine dichtbij de woonkamer is. Ik beveel dit product absoluut aan.

Bosch wasmachine i-dos 03-04-2021

Boschwasmachine i-dos

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Netjes afgeleverd en de wasmachine werkt fantastisch! Lekker stil, handige doseringen met het wasmiddel. En super handig dat hij werkt met een all

• 9 kg was

WAXH2K75NL wasmachine 29-03-2021

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Energiezuinige wasmachine tegen goede prijs

Mark 26-03-2021

Superstil

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Superstil, ook tijdens centrifugeren. Was is schoon en perfect droog na centrifugeren, daarom ook gekozen voor 1600 tpm. Bosch is gewoon prima en betrouwbaar.

Pluspunten

• Superstil
  • 9kg
  • Schone was en droog

Ronnie 19-03-2021

Bosch WAXH2K75NL

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Hele fijne machine,door het idos systeem gooi je 1x wasmiddel en wasverzachter erin, en je kan weer een maand ofzo wassen, en met 1600 toeren komt de was al bijna droog uit de machine. Makkelijk te bedienen. Duidelijk programma scherm. We zijn er heel erg blij mee

Pluspunten

• Idos systeem
  • Home connect
  • 1600 toeren

Grietje 18-03-2021

Super

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over de wasmachine, en al helemaal gewend aan het idos systeem wat fantastisch!! Ik kan niet meer zonder

Daisy 16-03-2021

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Erg tevreden met het product. In het begin wel wennen omdat het veel mogelijkheden bied en moest de beschrijving goed lezen. Werkt goed via de app waarbij je de wasmachine op afstand kan bedienen. Echter kan dit alleen wanneer de wasmachine aan staat dus weet niet waarom je hem op afstand dan moet bedienen.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Veel mogelijkheden
  • Erg stil
  • Verkorte programma’s

Minpunten

• Programma’s zijn lang
  • Geen IDOS voor waspoeder

Gamze 16-03-2021

Erg stil!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Stille wasmachine! Ik moest echt even kijken of de wasmachine wel aan stond! Erg tevreden grote trommel, lekker touch

Bart 07-03-2021

Fantastisch produkt

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze vorige machine was ook een Bosch en we hebben er zeker geen spijt van weer voor Bosch te hebben gekozen. De machine maakt het beloofde helemaal waar!

Roel 06-03-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Fijn en handig te bedienen. Grote ruime toegang tot de trommel. En...fluisterstil
Erg tevreden over dit mooie apparaat

Pluspunten

• Idos systeem
  • Energie zuinig
  • Werkt gemakkelijk met home connect
  • Lekker stil
  • Gemakkelijk bedienbaar

Simone 03-03-2021

Nooit meer een andere!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben deze wasmachine nu een paar maanden en super blij mee. Vooral de I-dos is een uitkomst alsmede de WiFi. Nu weet ik altijd wanneer mijn was klaar is. De machine geeft aan hoeveel water of stroom het gebruikt zodat je echt energiezuinig bezig bent!

Bosch wasmachine 05-02-2021

Dikke 5 sterren

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Altijd een Bosch wasmachine gehad, vier jaar geleden een switch gemaakt en een miele gekocht. De wasmachine van Miele beviel me totaal niet. De Miele wasmachine op marktplaats gezet en weer een vertrouwde Bosch wasmachine gekocht. Hij wast perfect en ik ben er helemaal blij mee.

reentje 25-01-2021

zeer schone was

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] buiten een zeer schone was, ruikt ie ook nog eens erg lekker. De machine maakt weinig geluid en is zeer makkelijk te bedienen. De was komt er bijna droog uit. Had ik deze machine maar eerder gehad!

Steffert 16-01-2021

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik deze machine icm een droger van Bosch. Wast goed, snel en is daanraast ook tamelijk stil en trilt niet zo erg als onze vorige machine. Was komt er minder nat uit dan bij vorige machine en ook de wifi functie is best grappig.

Anissa 04-01-2021

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn was komt er stralend uit en schoon met de dosering van idos ben heel erg tevreden raad deze wasmachine iedereen aan super ben zo blij er mee
Top bosch dank u wel