Bosch Serie 8 WAXH2K75NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 WAXH2K75NL op Kieskeurig.nl.

B 22-10-2020

Prachtige wasmachine en lekker stil

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Het i-dos systeem is echt heel handig. Ik heb er 2 soorten wasmiddel in gedaan omdat ik geen wasverzachter gebruik. Makkelijk in te stellen. Wel even goed het boekje doorlezen! Verder erg blij met trommelverlichting, energiezuinig, veel wasprogramma's en veel mogelijkheden om het programma aan te passen. Een machine uit het dure segment, maar toch flink goedkoper dan een Miele met dezelfde mogelijkheden. 10 jaar garantie op de motor, dus ik verwacht een lange levensduur. Zelfs met 1600 toeren erg stil.

Pluspunten

• stil
  • veel programma's met aanpassingen naar keuze
  • XXL volume 70 liter
  • 2 soorten wasmiddel met automatisch dosseersysteem
  • beladingsherkenning

Minpunten

• geen stoomprogramma
  • deur niet omkeerbaar

Henk Loof 21-10-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Zeer prettige en intuïtieve bediening. Apparaat is fluisterstil en zeer efficiënt in gebruik. D~e hoeveelheid programma's is niet overdreven groot. Je bedient in het hoofdscherm met aanmaakbediening de verschillende functies. Hoofdmenu is klein en daarmee overzichtelijk. 'In de diepte' zijn de overige en ruimbemeten functies bedienbaar. Zeer gebruiksvriendelijk allemaal.

Pluspunten

• Bediening
  • Geluidsniveau

Carlo 20-10-2020

Gebruikersvriendelijke wasmachine die zijn werk perfect doet

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

We waren op zoek naar een goede vervanger van onze 8 jaar oude, maar kompleet versleten Samsung wasmachine. Onze eisen waren dat de nieuwe minstens dezelfde specificaties heeft: minimaal 8kg, 1600 rpm, stil, antikreuk optie, droogklasse A en onder de 1000 euro. Deze machine voldoet overal ruimschoots aan en de was komt er perfect schoon uit. Wifi en i-DOS zijn leuke extraatjes, we zien nu op onze Aple-watches wanneer de was klaar is :-)

Pluspunten

• Erg stil
  • Schone was
  • Leuke opties, zoals home-connect
  • Zuinig

Minpunten

• Koppelen aan wifi was lastig, maar werkt

Barry 15-10-2020

Stille slimme wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Is zeer stil, groot duidelijk scherm, handig te bedienen via app. zeer makkelijk in gebruik grote inhoud van 9kg

Martin 13-10-2020

Prima wasmachina

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Voorlopig is de boordeling dat het prima wasmachine is. De wasmachine is zeer stil, makkelijk te bedienen en is zuinig. Minpuntje is het koppelen aan de wifi, dit tot op heden niet gelukt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kees 07-10-2020

Prachtige wasautomaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 WAXH2K75NL

Heeft vele mogelijkhjeden en dat duurt ff voordat je de beste opties hebt maar dan heb je ook wat. Top wasmachine al had ik meer verwacht van de koppeling met Google Home... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Veertje 28-08-2020

Topmachine!

Fijne stille wasmachine
I-dos i love it!!
Heerlijke grote trommel
Heel blij met dit plaatje van een wasmachine! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]