Bosch WAXH2K90NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2K90NL op Kieskeurig.nl.

9,1

ET_Bosch 18-12-2020

wat een gave wasmachine, wat een design!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Na 18 jaar trouwe dienst van onze vorige Bosch wasmachine, viel het display geleidelijk weg en was het tijd voor een nieuwe. De keuze zou tussen Bosch (groot in i-Dos) en Siemens (Sensofresh) zijn en uiteindelijk is het deze Bosch WAXH2K90NL geworden vanwege de goede referenties en i-Dos, met een supersnelle Q-drive motor met 10 jaar garantie.

Een dergelijke motor had onze vorige Bosch ook en je moest echt voor de wasmachine staan en in de trommel kijken of het wel draaide, ook na 18 jaar trouwe dienst.

en met de HomeConnect komt er weer wat comfort bij : )

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak
  • tormmelverlichting
  • home connect
  • i-Dos

Boukers 17-11-2020

Doseren en programma’s kiezen duidelijk en eenvoudig

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Deze Bosch wasmachine weegt de was en doseert zelf met IDOS functie het wasmiddel. Met één verlichte ronddraaiende keuzeknop stel je het gewenste wasprogramma in. Een eenvoudig, duidelijk en overzichtelijk ledscherm geeft temperatuur, centrifuge toerental (tot 1600) en tijdsduur aan. Een kind kan de was doen, deze machine doét het voor je! Een waardige opvolger van onze Miele die 28 jaar dienst deed.

Pluspunten

• IDOS wasmiddel doseer systeem
  • Zuinig met water en electriciteit
  • Fijne ronddraaiende keuzeknop
  • Goed leesbaar Led scherm
  • Redelijk stille machine

Minpunten

• Nog niet ontdekt....
  • Nog niet ontdekt...
  • Nog niet ontdekt..
  • Nog niet ontdekt.

iGerd 15-04-2021

Stil wasmachine, eenvoudige bediening en duidelijke display

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Ons vorige wasmachine had na 10 jaar de geest gegeven. Na een uitgebreide zoekactie op de Bosch WAXH2K90NL uitgekomen. Een wasmachine met een uitgebreid aantal wasprogramma's en 9kg laadvermogen. Het IDos systeem is gemakkelijk in het gebruik. Ook de verschillende wasprogramma's zijn goed doordacht. Ook de stille motor is heel aangenaam.

Pluspunten

• IDOS systeem
  • Uitgebreid aantal wasprogramma's
  • Stille motor

Minpunten

• Nog niets gevonden

H van de Venne 09-04-2021

Een plus zijn de vele mogelijkheden.

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Wasmachine heeft vele mogelijkheden qua programma’s . Kortere duur, langere duur, bijvullen tijdens programma...
Maar we hebben vooral gekozen voor een Bosch om de geweldige service die geleverd wordt, ook buiten de wettelijke garantie termijn.
Denken mee als je belt met een probleem.

Pluspunten

• Vele mogelijkheden programma’s
  • Tijdsduur bij te stellen.

Minpunten

• Tot nu toe geen.

Mo 25-03-2021

Perfecte combi van wasdroger en wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Bosch blijft me verbazen als het gaat om mijn witgoed apparatuur. Na afscheid te hebben genomen van mijn oude serie wasmachine en wasdroger van Bosch, heb ik direct de nieuwe serie besteld. Zeer tevreden, dikke pluim.

Pluspunten

• Maakt bijna geen geluid
  • Super zuinig
  • Doet meer dan het hoort te doen

Anoniem 24-03-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een klantvriendelijke wasmachine met I-dos en Wifi.
WiFi is echt heel fijn, je krijgt keurig melding als de wasmachine klaar is. I-dos zorgt ervoor dat je gedoseerd vloeibaar wasmiddel en
was verzachter gebruikt. Heeft efficiënt! Prima wasmachine, een echte aanrader!

Sonneke 18-03-2021

bediening

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

hoe gemakkelijk is het met de fijne lichte bediening en een duidelijk display om de was te doen. Wat een een ontwikkeling als na 10 jaar de wasmachine vervangt, compliment

Pluspunten

• duidelijk display
  • rustige machine

Adria 04-03-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Na jaren lang miele te hebben gebruikt.
Zijn wij overgestapt op bosch.
Wat een super maschine.er is geen betere.

• Zuinig
  • Waar voor je geld

Rene 13-02-2021

Echt tevreden.

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Heb onlangs een nieuwe droger en wasmachine van Bosch gekocht. Echt super goed tevreden. M'n broer heeft in november zowel een nieuwe droger als wasmachine bij Bosch gekocht. Zijn droger word pas in week 7 geleverd. Omdat hij beide machines heeft gekocht heeft hij nog geen gebruik kunnen maken van de cashback actie van Bosch. Dat Bosch leverproblemen heeft is op zich nog niet zo erg. Maar als mensen geen aanspraak meer kunnen maken op de cashback actie van Bosch dan zou dat wel erg zuur zijn. De koper vraagt er immers niet om het product maanden na het bestellen van het product geleverd te krijgen. Aangezien hij geen koopcontract getekend heeft heb ik hem dan ook aangeraden om te cancelen. Moet eerlijk zeggen dat Bosch mijn cash tegoed netjes binnen 2 dagen betaald heeft. Vind het voor mijn broer echter wel zuur.

Pluspunten

• Werkt gewoon naar behoren
  • Weinig onderhoud nodig

Minpunten

• Levertijden, cashback acties die daardoor verlopen

Fam. Stam 12-02-2021

Heerlijk stil

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe wasmachine. Er zitten heel veel programma's op, hij is super stil tijdens het wassen en centrifugeren en zuinig in gebruik.

Anke 26-12-2020

Top wasmachine absolute aanrader

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 16 jaar ging mijn vorige wasmachine kapot en ben ik na uitgebreid geïnformeerd te zijn bij de lokale shop hegaan voor deze wasmachine. Ik heb de wasmachine nu 2 weken in gebruik.

De pluspunten waarom ik voor deze wasmachine heb gekozen en waarom ik hem kan aanraden:
-I-dos: je kunt de wasmachine zo instellen dat hij zelf de hoeveelheid wasmiddel afstemt aan de hoeveelheid was. Handmatig kan ook als je dat wilt.
-het gewicht van de was wordt automatisch door de machine gewogen en daar stemt hij je wasprogramma en gebruik hoeveelheid water en programmaduur zelf op af. Kortom energiezuinig dus.
-Uitgestelde start/ knop, je kunt instellen op welk tijdstip je wilt dat de was klaar is.
-eco stand duurt enorm lang, maar gebruik ik vaak op thuiswerkdagen of 's nachts i.c.m. uitgestelde start/ knop.
-je kunt de wasmachine even op pauze en vergeten was bijvullen.
-1600 rpm is echt veel droger dan 1400 rpm
-mogelijkheid om korte wasjes te draaien van 15 tot 30 minuten.
-ook kun je een versneld programma in 1,5 uur draaien ipv lange evo programma.
-leuk en handig is de app. Kun je precies zien wanneer de wasmachine klaar is. Geen must maar wel leuk.
-verlichte trommel is handig in het donker.
-wasmachine is tov mijn vorige wasmachine een stuk stiller.
-Goed merk, niet goedkoopste maar tot nu toe veel waar voor mijn geld.
-eenvoudig in gebruik.

Er zitten diverse verschillende wasprogramma's op. maar die heb ik nog niet geprobeerd.
-4D wash zorgt voor hele schone kleding water en wasmiddel komen tot diep in de kledingvezels.
-automatisch wasmachine reinigingsprogramma.

Ik heb nog geen nadelen ontdekt en ook niets wat ik mis. Kortom ik ben zeer blij met de wasmachine en kan hem iedereen aanraden.

Nancy Franssen 25-12-2020

Super gemakkelijk bedoienbaar

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Super handig apparaat en duidelijk mooi met verlichting
Was is fris en schoon
Zeer goede aankoop erg blij mee!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Duidelijk

Anke 19-12-2020

Super, aanrader om aan te schaffen

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat mijn 5 kg Electrolux na 16 ermee ophield, moest ik op zoek naar een nieuwe wasmachine.
Mijn oude wasmachine werkte prima, maar was heel basic.

Ik heb de Bosch wasmachine nu 1 week en heb tot nu toe 3 wassen gedraaid. Ik ben erg blij verrast over hoe rustig de wasmachine is tov mijn oude wasmachine. Een wereld van verschil. Verder had ik centrifuge tot 1400 rpm en deze heeft tot 1600 rpm en dat is toch wel een heel verschil. Was komt er veel droger uit en dat scheelt weer tijd voor de droger(en bespaart energie). Andere opties waar ik erg blij mee ben. Hij doseert zelf het wasmiddel en weegt automatisch de hoeveelheid was in de wasmachine en past de programmaduur en de hoeveelheid water daar op aan. Verder kun je ook zelf wasmiddel toevoegen als je dat wilt. De eco stand stuurt duurt erg lang, maar is ideaal overdag of 's nachts. Ik vind de uitgestelde starttijd de beste uitvinding ooit. Voordat ik naar bed ga stel ik de wasmachine in en de volgende ochtend is het klaar op het tijdstip wat ik heb ingesteld. Verder ook fijn dat er een speedprogramma op zit en een korte koudewas van 15 tot 30 minuten. Gebruik ik voor tere kleding of kleding wat nauwelijks vied is meer even oofrist moet worden. Een leuke gadget vind ik de app zodat je als je boven werkt kunt bekijken hor lang het nog duurt voordat de was beneden klaar is. Er zitten vast meerdere opties op maar daar heb ik me nog niet on verdiept. En als laatste vind ik het erg prettig dat je de wasmachine stop kunt zetten om nog wat vergeten wasgoed toe te voegen. Kortom ik ben zeer tevreden en ik ben er erg op vooruit gegaan tov van mijn vorige wasmachine. Er zitten nog veel meer opties op, maar die heb ik nog niet gebruikt. Ik vond het geen goedkope wasmachine, maar tot nu toe heb ik er geen spijt van gehad. Sterker nog ik raad hem iedereen aan.

Jo Bessems 16-12-2020

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Voorheen hadden wij een siemens waar wij zeer tevreden over waren. bij de keuze van een nieuwe werd ons dit type bosch aanbevolen wat eigenlijk ook siemens is. Voordeel bij deze is de simpele bediening met daarbuiten veel mogelijkheden om aanpassing van de programma's.

BB 14-12-2020

Prima geluidsarme wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Zeer tevreden over de wasprogramma's, doseringssysteem en vooral de stilte waarin gewassen en vooral gecentrifugeerd wordt.

Pluspunten

• Beluidsarm
  • perfecte dosering systeem
  • trillingsvrij

Jannette 10-12-2020

waxh2k90nl

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima wasmachine, zeer geluidsarm. Water en wasmiddel worden door het gewicht van de was bepaald. Zeer zuinig dus.

Adrie 10-12-2020

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Na wat zoeken en vergelijken hebben we uit eindelijk voor deze bosch wasmachine gekozen. Hiervoor hadden we een miele, gezien de prijs kwaliteit is het toch een bosch geworden.

Pluspunten

• uiterlijk
  • stil
  • prijs
  • kwaliteit

van Arnhem 10-12-2020

mooie wasmachine werkt super

mooie wasmachine werkt super
erg goed over de prijskwaliteit te spreken.
Goed geholpen in de winkel en mooie nieuwe functies op de wasmachine

Guud 09-12-2020

zeer goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] erg tevreden over de wasmachine, aanrader

L. Wolter 07-12-2020

Wasmachine Serie 8

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bosch staat voor kwaliteit en duurzaamheid. Onze vorige wasmachine heeft het 15 jaar vol gehouden. De wasmachine straalt die duurzaamheid ook uit. Je zult een wasmachine daar niet direct op beoordelen maar onbewust doet het dat toch. Met de App is de wasmachine zeer gebruiksvriendelijk. De keuze van de machine is niet standaard witte of gekleurde was. De grote trommel maakt het mogelijk om een tweepersoon dekbedovertrek, lakens en slopen met gemak te wassen. Een goede keuze gemaakt.