Bosch WAXH2K90NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
70 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2K90NL op Kieskeurig.nl.

Alice 23-10-2020

TOPwasmachine met veel mogelijkheden!!!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Na diverse keren een wasmachine van een degelijk A-merk te hebben gekocht nu op advies van de winkel overgegaan op een Bosch. En erg enthousiast! Het wasresultaat is erg goed; de was is schoon en ruikt veel frisser dan bij mijn oude wasmachine. Dankzij de automatische dosering gebruik ik minder wasmiddel. Ook de keuzemogelijkheden in de vaste programma's (zoals temperatuur of centrifugesnelheid wijzigen) zijn ideaal. Met de speedperfect is was sneller klaar zonder op kwaliteit in te leveren. En dan nog de app Homeconnect; ideaal om de wasmachine vooraf in te stellen (zodat de was 's ochtends klaar is bijvoorbeeld) en een melding te krijgen wanneer je was klaar is.
Kortom ik heb nog geen nadelen gevonden (gebruik hem nu een paar weken) en ben erg enthousiast over deze wasmachine. Absolute aanrader!!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Perfect 21-10-2020

Perfect

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

De wasmachine voldoet aan de verwachtingen. Heeft veel keuze in programma's, laag in energieverbruik en handig te bedienen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 21-10-2020

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

heel fijn apparaat dat doet wat van hem wordt gevraagt, zeer stille machine, met een prettige bediening [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bernadette 17-10-2020

Topper

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Schitterende wasmachine! Handige app erbij en alle wenselijke mogelijkheden.
Zeer stil en wast zeer goed schoon. Vorige Bosch 11 jaar mee gedaan, helaas de printplaat ter ziele.
Nu fijne nieuwe Bosch!

Pluspunten

• Handige bediening, ook per app
  • Stil!!!

Minpunten

Leon 15-10-2020

Grote trommel en doet zijn werk in stilte

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Wat kan er mooi zijn aan een wasmachine zou je zeggen. En toch vind ik het design van de Bosch wasmachine mooi. Een mooi design is leuk, maar veel leuker vind ik de stilte waarmee de wasmachine zijn werk doet. Het apparaat staat naast de kamer van mijn zoon. Onze Miele kon niet aan terwijl hij lag te slapen, maar de Bosch wel.
Ook de grote trommel van 9kg vind ik een groot voordeel tov onze oude machine met een trommel van 6 kg.

Pluspunten

• Groet trommel
  • Wifi

J.Koeleman 15-10-2020

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Prima kwaliteit/ prijs combinatie. Al jarenlang in het bezit van Bosch machines tot volle tevredenheid! Incl. I-Dos systeem, super handig!

Pluspunten

• Idos systeem
  • Prijs/ kwaliteit

Piet 14-10-2020

Moderne techniek met trommelverlichting

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

De automatische dosering en de trommelverlichting is een keuze punt om voor deze wasmachine te kiezen, los van het feit dat dit de stilste wasmachine is, en dat hoor je dus de komende 10 jaar ,,,, niet ,,,,

Pluspunten

• Moderne techniek en via app te bedienen
  • Trommelverlichting
  • Automatische wasmiddel dosering