Bosch WAN28275NL

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28275NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Monique 23-06-2022

Prima wasmachine voor een goede prijs

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne machine met voldoende wasprogramma's en een duidelijke handleiding. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Erik 08-06-2022

Fijne en stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine is makkelijk in de bediening. Zeer stil en geeft een geluid als het programma klaar is. Zeker een aanrader.

Judith 05-06-2022

Machine met veel mogelijkheden, goede kwaliteit!

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine met veel mogelijkheden. Met een inhoud van 8 kg kan er lekker veel was is. Qua geluid merk ik niet veel verschil met mijn vorige Bosch, maar het is verder niet storend. En ik hoop hiermee weer minimaal 10 jaar mee vooruit te kunnen!

Hilde 30-05-2022

Comfortabele wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat de wasmachine is gerepareerd kunnen we er erg van genieten. Alles komt er weer fris uit.

Wasmachine Chalet 29-05-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine voldoet aan alle eisen qua gebruik

Miele 28-05-2022

Ok , maar….

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima machine , alleen al 2 keer problemen met balans tijdens centrifugeren

Flight 23-02-2022

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine, doet wat het moet doen. Het enige minpunt is dat niet alle programma's de 1400 toeren van de centrifuge draaien. Verder wast hij goed schoon en is gemakkelijk in gebruik.

Maarten 17-12-2021

Stil en simpele bediening

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is t.o.v. mijn vorige Bosch wasmachine stil en wast zoals gewent, goed.

De programma`s zijn duidelijk. Gezien we ook een wasdroger hebben van het zelfde type, is de bediening simpel en eenvoudig. De extra Aquastop en Aquasecure is een mooie bijkomstigheid.

Kortom; tevreden met deze aanschaf. We zullen hier vast weer een hele lange tijd gebruik van gaan maken.

Mitch 07-12-2021

Zeer stabiel en acceptabel folume gedurende het dr

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Degelijke omhuizing en netjes afgewerkt. Staat erg stabiel en maakt geen overdreven geluiden

Ivoma 05-12-2021

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima machine. De was wordt goed en stil gedaan. Veel programma's. Een nadeel: geen automatische uitschakeling

Damien 04-12-2021

Minder geluid tijdens wassen

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

Ik heb een nieuwe wasmachine Bosch WAN28275NL gekocht. Vergeleken met mijn oude Bosch wasmachine is deze veel beter en maakt minder geluid. Ik ben dus heel tevreden!

Pluspunten

• Minder geluid tijdens wassen
  • Zuinig

b**1@h**l.com 01-12-2021

Bevalt erg goed.

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

Strakke lijn, duidelijke knoppen. Zelfs voor de rest van de familie zijn de programma´ s te begrijpen!
Heel handig voor mij.

Pluspunten

• duidelijke programma's
  • makkelijk te bedienen

Maaike 20-11-2021

Nieuwe Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds kort een nieuwe wasmachine en deze keer heb ik gekozen voor Bosch. Hij overtreft mijn verwachtingen. Ben er erg blij mee. Was goed en bediening is erg vriendelijk.

PI_KR 10-11-2021

Goed, zowel in waskwaliteit als prijs

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuinig in verbruik met een goed wasresultaat. Voldoende menu's om de kleding op de juiste manier te wassen zonder dat het onoverzichtelijk is. Machine is lekker stil. Energieverbruik een tijdje gemeten en inderdaad een erg laag energieverbruik. Zeker handig met de huidige energieprijzen.

D.H. 24-10-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijne wasmachine.
Gemakkelijk te bedienen, stil, fijne programma's en mijn was komt er schoner uit dan ooit.

Hannie 15-10-2021

fijne en bijna geluidloze wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne wasmachine. Snel geleverd ook.

Bend 12-10-2021

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine werkt naar verwachting
en die is best hoog gezien mijn ervaring.

Anoniem 24-09-2021

Mijn Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne machine, vooral als je ouderwetse wasmachines gewend bent.
Wat wel jammer is is dat het wasprogramma tijdsduur niet klopt, duurt altijd (veel) langer. Springt soms van minuut 1 weer naar 3 en dan zit je 15 minuten te wachten.
Ook maakt die redelijk veel geluid
Wat ook jammer is is dat onze machine het al na 3/4 begaf, dit is wel netjes opgelost door Bosch.

Rene 15-09-2021

Snel een ander kopen

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

Deze machine voldoet niet aan onze verwachting. Het programma snel/mix is niet geschikt voor 8 KG maar 4 KG. Belaad je hem met iets meer dan 4 kg of zelfs minder dan werkt de centrifuge niet. Dus als je vaak een kort programma gebruikt is deze machine een zeer slechte keuze. Ondanks een onbekende fout code stelt de monteur dat deze machine technisch in order is. We hebben het 30 dagen geprobeerd en gaan over tot de aanschaf van een andere wasmachine

Anoniem 22-08-2021

Bosch voor het leven !

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige Bosch is 24 jaar meegegaan. vandaar de keus voor Bosch