Bosch WAN28275NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28275NL op Kieskeurig.nl.

Marleen 04-04-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede wasmachine, maakt geen geluid. Makkelijk in gebruik.

Catharina 19-03-2021

Fijne machine met voldoende mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als tevreden Bosch klant weer gekozen voor dit merk. Fijne machine. Bij de programma's is gemakkelijk te kiezen voor verschillende temperaturen, aantal toeren en met name de mogelijkheid om versneld programma te draaien vind ik fijn.

Bosch wasmachine 10-02-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine, stil en makkelijk in gebruik

Marten 07-02-2021

Topklasse voor een zachte prijs

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat ons vorige apparaat een schoolvoorbeeld van "goedkoop is duurkoop" bleek te zijn, verkozen we een nieuw apparaat boven en dure reparatie. De Bosch WAN28275NL viel meteen op met de stille motor, anti-allergie programma en eenvoudige bediening. De machine maakt alle verwachtingen waren: hij is vele malen stillen dan ons vorige apparaat, produceert minder trillingen bij het centrifugeren, wast minstens net zo goed en is bovenal heel makkelijk in gebruik. Bij het uitvallen van de stroom hervatte het wasprogramma ook automatisch, wat een fijne functie!

FamScho8176 23-01-2021

Uitstekende prijs kwaliteits verhouding!

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Aangezien de goedkopere merken nog geen 3 jaar meegaan, besloten we dit maal de portemonnee eens te trekken. Tenminste, dat dachten we want Bosch blijkt achteraf niet eens zo duur als je plots ziet wat voor kwaliteit het is.

De wasmachine voldoet werkelijk aan alle verwachtingen, en na een kort telefoongesprek met de customer service heb ik ook echt het idee gekregen dat niet alleen het merk maar ook de mensen achter het merk voor hun producten en bijbehorende kwaliteit staan.

Wasmaschine 13-01-2021

Fijne wasmachine wast schoon en is heel stil

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Blij met nieuwe wasmachine wast schoon is stil centrifugeert prima

Nelson 07-01-2021

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast sneller, stiller en frisser dan iedere vorige wasmachine

Mike 05-01-2021

Wasmachine Bosch

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Wasmachine doet het goed en is erg stil, dankzij de koolborstelloze Motor die erin zit.

Mooie wasmachine 04-01-2021

Blij met machine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie uitstraling, wast goed, had verwacht dat die iets rustiger was.

Anoniem 28-12-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede wasmachine! Alles lekker schoon en goed droog na centrifugeren! Bediening is gemakkelijk!

Silke 28-12-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne wasmachine, snel programma optie, goede centrifuge en grote inhoud.

Nikki 28-12-2020

Geen fijne machine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In eerste instantie vond ik het een erg prettige machine, ook al duurde de programmas aanzienlijk langer dan bij mijn oude machine van een ander merk. Echter na 1,5 weeg ging de machine stuk, hij pompte niet meer af. Maar ik kreeg de pomp onderaan ook niet open geschroeft. Na heel wat gedoe heb ik hem toch los gekregen en toen kwam er een schoonmaakdoekje uit. Ik vind het niet kunnen dat een doekje dus in de afvoerpomp is beland. Dit is ook voor mij de reden om mijn machine terug te sturen want ik ben veel te bang dat dit vaker gaat gebeuren.

bertb 28-12-2020

uiystekend

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goede machine die doet wat ervan verwacht wordt.. probleemloze bediening, stil en dat is wat ik van Bosch machines verwqacht.. Betrouwbaar.

Mart 25-12-2020

Fijne wasmachine, rustig en genoeg wasprogramma's

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne, rusige draaiende wasmachine. Genoeg wasprogramma's die ook in te korten zijn, met extra korte was. Deur kan open tijdens programma om er een vergeten sok bij te voegen.
Ook een stil wasprogramma voor snachts wassen, dan geen gepiep als de was klaar is. Een duidelijke piep die na 3x 3 piepen stopt
Lange motorgarantie.
Enige minpuntje was dat er geen U-bocht aan de afvoerslang zat. Deze van oude machine gebruikt.
Wij zijn zeer tevreden en genieten van elke draai.

Mart 24-12-2020

Na Miele nu een BOSCH, zeer tevreden !

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Altijd een miele gehad. Qua prijs erg duur vergeleken met Bosch, toch staat deze ook goed bekend en hebben wij het gewaagd. Tot nu toe zeer tevreden. Rustige machine en genoeg programma's, ook in te korten en extra kort wasprogramma. Bij levering geen U-bocht aan afvoer was het enige nadeel. Deze van oude machine gebruikt.
Lange motorgarantie van 10 jaar

Kwant 18-12-2020

Lekker rustig

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet het perfect en is lekker stil t.o.v. onze vorige Bosch machine.

Romy 10-12-2020

prima prijs/kwaliteits machine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verademing, een nieuwe wasmachine, een lust voor het oog maar gelukkig wast hij ook prima, hij is ook zeer stil. Je moet even wennen aan de toetsen maar dat geldt altijd voor iets nieuws. Ik heb diverse programma's gebruikt inmiddels en ze doen wat ik verwacht, topapparaat dus!

Erik van Til 04-12-2020

Goede prijs kwaliteit aankoop

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

Heerlijk rustige machine. Makkelijk te bedienen. Hij doet wat hij moet doen: Zonder veel rumoer, goed wassen. We zijn er blij mee!

Chris 03-12-2020

Stil en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend tevreden met mijn nieuwe wasmachine. Hij is heel mooi stil en ik heb nul ervaring met wassen en zelfs mij lukt het om alles schoon te krijgen.
Ontzettend blij mee tot nu toe en ziet er strak uit.

Britt 01-12-2020

Blij met deze wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28275NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer blij met deze wasmachine, is stil tijdens het wassen en centrifugeren. Was komt er goed droog uit ook weer handig als het de droger in moet.