Bosch WAXH2M90NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2M90NL op Kieskeurig.nl.

van den Broek 08-06-2021

Goede machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

De wasmachine komt als beste uit de test bij de consumenten bond, daarbij beschikt hij over Wifi en krijg je dus via je telefoon een melding als je programma klaar is. Koppelen van de app is wel een hoop gedoe.

Pluspunten

• wifi
  • zuinig

Minpunten

• programma duurt lang

W.S. 31-05-2021

Kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

Top product voor betaalbare prijs. Hoger segment wasmachine die zijn geld meer dan waard is. Zeer stil en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Zuinig
  • Bedieningsgemak

Minpunten

Suz 20-05-2021

Totall

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

vooral vertrouwen in Bosch-product; duurzaamheid op lange termijn;
goede eerdere ervaring met Bosch

Wilma 16-05-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine, veel minder herrie als mijn vorige. Ik ben...voor mijn Bosch!!

Jan R 13-05-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettig dat de machine zo lekker stil is en de was er zo schoon uit komt

Wilma 11-05-2021

goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige wasmachine is maar 5 jaar oud geworden, dus nu ga ik voor een Bosch, ben er zeer tevreden over.

Rineke 04-03-2021

Wat duurt het lang!

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine bevalt redelijk. De programma's duren erg lang. Een gekleurde katoenen was van 40gr. doet er 4.07 over en kun je niet inkorten.
Ik vind het ook niet prettig dat bij de eco ik niet meer zelf kan bepalen of ik 40 of 60gr. wil doen.
Verder heb ik spijt dat ik voor een 9kg ben gegaan, is vaak te groot voor me.

Helga 27-02-2021

fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijne wasmachine. Een kind kan de was doen zeggen ze wel eens en dat zou met deze machine echt kunnen alles staat zo duidelijk vermeld. Alleen het verbinden met wifi is nog niet gelukt maar daar moet ik nog even voor gaan zitten. Verder heel te vreden

Wasmachine 04-01-2021

Geruisloos en gemakkelijk in te stellen

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine met grote trommel. Gemakkelijke bediening met goed leesbaar display. Centrifuge tot 1600 toeren in te stellen. De machine heeft verder vele programma's voor diverse soorten was. Ik ben er enthousiast over,

J.B Mooij 26-11-2020

Een kind kan de was doen

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Bosch wasmachine Serie 8 WAXH2M90NL is een heerlijke machine.Wast goed schoon en er zitten veel mogelijkheden kwa wassen op deze machine. Ook nog energie zuinig dus wat wil een mens nog meer.

Yvonne 12-11-2020

Amazing!!!

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superfijne, stille, snelle wasmachine!
Amazing !

BOSCH wasmachine 21-10-2020

Wasmachine voorlader

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maakt weinig geluid, prima milieuvriendelijke prgramma's

Nancy 25-09-2020

Een zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hiervoor ook een Bosch wasmachine gehad, service is perfect, deze wasmachine is mooi stil en werkt uitstekend.