Siemens WM14N075NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14N075NL op Kieskeurig.nl.

prima wasmachine 30-11-2020

prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N075NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goede wasmichine voor goede prijs.
simpele bediening via draaiknop
display mag iets duidelijker met grotere icoontjes

Marja 12-09-2020

Stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N075NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben blij met mijn nieuwe Siemens wasmachine.
Hij is super stil en de was komt er na centrifugeren vrij droog uit. Dus de was hoeft daarna minder lang in de droger. Moet wel even wennen aan de kleine ingang van de trommel. Maar dat is misschien ook maar beter dan prop je hem minder snel te vol.

Siemens iQ300 Wasmachine, 21-12-2020

Heel fijn

Geschreven voor: Siemens WM14N075NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijke bediening, wast prima schoon. Weinig geluid. Ben er heel blij mee

siemensIQ 300, 7kg 12-12-2020

Prima wasmachine voor een prima prijs!

Geschreven voor: Siemens WM14N075NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben onze eerste siemensapparaat aangeschaft. Een fijne, stille en eenvoudige wasmachine.
Makkelijk in gebruik, vrij stil en een prima prijs!

Anoniem 09-12-2020

heel goed uitstekend

Geschreven voor: Siemens WM14N075NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik ben 66 jaar en tot niu toe beste wasmachine heb al verschillende wasmachines gehad alle nieuwe apparaten die ik nog koop zijn alleen siemens heel tevreden en goede prijs

J.d.J. 18-02-2021

voor dit moment goed gevoel

Geschreven voor: Siemens WM14N075NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na veel weken en wegen, raadplegen Consumentenbond en lezen reviews deze wasmachine gekozen als beste prijs / kwaliteit keuze met voor ons de meest rekevante opties en gebruikswaarden aanwezig

Jons van der Heul 16-02-2021

Superschoon, zuinig, snel en stil

Geschreven voor: Siemens WM14N075NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds 3 weken gebruik ik deze wasmachine. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe stil en schoon hij is. Al onze energie komt van zonnepanelen, dus we hebben baat bij een zuinige machine. Korte wassen kunnen zeer snel gedraaid worden. Voldoende programma's voor soorten kleding en voor verschillende temperaturen.

Els 09-02-2021

Superstille wasmachine en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Siemens WM14N075NL

Heel prettig om zo'n superstille machine te hebben, je hoort hem nauwelijks draaien. Korte was op 40 graden duurt nog geen uur en wordt goed schoon.

Catsburg Zeist 16-01-2021

Heerlijk stil

Geschreven voor: Siemens WM14N075NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine doet wat deze moet doen maar de plus zit er voor ons wel in dat de machine heerlijke stil is. Juist bij ons op zolder met houten vloer. Goede koop geweest!

S.Herrema 13-01-2021

Kwaliteit voor een prachtprijs

Geschreven voor: Siemens WM14N075NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoende programma's, stille werking, schone en droge was, milieubewust.