De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14N295NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Koper 09-08-2022

Soepel te gebruiken machine

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op zich een prettig bruikbare machine. De programma's zijn makkelijk in te stellen. Er is een behoorlijke verscheidenheid aan programma's voor allerhande soorten was. Handig ook de doseeropties voor wasmiddel en wasverzachter. Ik had het geluidsniveau eigenlijk nog wat lager verwacht. Dat is jammer. Verder prima machine.

Wasmachine 07-08-2022

Beoordeling wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn wasmachine voldoet volledig aan mijn wensen en is fluisterstil

Petra 05-08-2022

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine zeker voor kleine wasjes

Wico 26-07-2022

Top!

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Praktisch apparaat, maakt weinig geluid en doet zijn werk goed. Duidelijke beschrijving en makkelijk in gebruik.

Hans van Mol 26-07-2022

Boven verwachting

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed apparaat doet wat het moet doen
Fluisterstil

Kees 23-07-2022

Super wasmachine WM14N295L

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

Onze nieuwe wasmachine die we nu een maand hebben, wast uitstekend, het wasgoed wordt heel schoon en is gemakkelijk en volkomen logisch in de bediening en programmering. Een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding,

Jeroen 21-07-2022

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat.
Zeer tevreden over.
Raad dit apparaat andere zeker aan

Roel 19-07-2022

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede wasmachine, zeer gebruiksvriendelijk

Zuunige Zeeuw 16-07-2022

Doet wat beloofd wordt.

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine maakt al het beloofde waar: schoon, stil, zuinig. Wat wil je nog meer?

Beek 25-06-2022

Superstil

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een superstille machine, die verschillende handige programma's heeft. Deze programma's kun je ook nog persoonlijk instellen (o.a. temperatuur, centrifugeren), zodat je voor elke was het ideale programma in kunt stellen. Dit gaat erg makkelijk en op een logische manier. Je kunt zelfs de starttijd van een programma instellen.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe Siemens!

Was plezier. 21-06-2022

Was in stijl.

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stijlvolle machine. Geheel zelfsturend, kies je wens, en de machine regelt het geruisloos. Zelf het centrifugeren gaat in vrijwel natuurlijke stilte.

Mark G 19-06-2022

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stille wasmachine met helder display, kortom erg tevreden met prijs/kwaliteit

Martin 18-06-2022

Extraklasse

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De extaklasse van deze machine is extraklasse

Robbin 15-06-2022

Zeer fijne machine

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede machine wast goed en is makkelijk in gebruik.

Y. Egging 10-05-2022

Siemens IQ300 wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine wast prima en is erg stil. Het wasmidellenbakje vind ik wat 'slapjes' bij het openen en sluiten. De machine heeft verder veel programma keuzes.

Annemarie 11-04-2022

Perfect

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel opties, past heel erg veel was in. Door het vierkante design neemt hij minder plek in dan andere modellen. Maakt niet veel lawaai tijdens het draaien. Erg tevreden met deze wasmachine!:)

Roberto 06-04-2022

siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel goed product en hele goede ervaringen. Ik heb deze gekocht omdat Siemens mij nog nooit teleur heeft gesteld, deze wasmaschine is ook oké, is geruisloos en wast prima schoon en is makkelijk te bedienen, een aanrader. Het is een heel zuinige machine, gekozen vanwege het gebruiksgemak en postieve ervaringen met het merk Siemens.

Marga 18-03-2022

wasmachine iQ300

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze machine. Maakt weinig lawaai en centrifugeert heel fijn. Uitgebreide keuze aan programma's. Vooral de outdoor knop handig met alle buitensport -was. Functie trommelreinigen ook erg handig; zo vergeet ik deze niet. Duitdelijk display met alle opties.

Ankie 20-02-2022

nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

Ik heb de machine nu een week en had veel was liggen. Dat is probleemloos en schoon gewassen. De machine is makkelijk te bedienen. Voorlopig zijn mijn ervaringen dus positief.

Astrid 14-02-2022

Mooi en makkelijk bedienbaar apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14N295NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met mijn Siemens wasmachine. De wasmachine ziet er mooi uit en werkt super, en maakt ook nog eens weinig geluid. Makkelijk en overzichtelijk bedienbaar en heeft veel wasprogramma opties!