Bosch WAU28S00NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S00NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Marc 31-01-2021

Stil en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is veel stiller dan mijn vorige wasmachine, verbruikt veel minder stroom en is makkelijk te bedienen.
I-dos bevalt ook uitstekend, makkelijk, geen geknoei meer en ik gebruik minder wasmiddel.
De gebruiksaanwijzing is duidelijk, we konden snel aan de gang.
Het meeste spreekt voor zich.
De was komt er ook veel droger uit dan ik gewend ben.
Er kan ook een wasje van een half uur gedaan worden, af en toe komt dat wel goed uit.

Monique 29-01-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net een week in ons bezit en nog geen dag spijt, gemakkelijk bedienbaar.

Daisy 20-12-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is weer even wennen een nieuwe machine. Ook is de wasduur 3 x zo lang als m'n vorige. Dit heeft met de zuinigheid te maken waarschijnlijk. Verder nu paar wasjes gedraaid en alles weer lekker schoon en fris. Ook apparaat super stil heel fijn!

Mickey 18-12-2020

stille en energiezuinige Idos machine !

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine met een uitgebreid programma aan mogelijkheden en heel makkelijk in gebruik. Het was even wennen aan het Idos-systeem. De grote trommel van 9 kg is top.
Ook fijn dat de wasmachine precies aangeeft hoelang het wasprogramma duurt, en je de keuze hebt voor snelle , of langere energiezuinige wasjes .
De wasmachine is erg stil en stabiel en de was komt er zeer droog uit met 1400 toeren.
Ik heb pas een paar wasjes gedraaid , maar voor ieder wasje een aansluitend programma gevonden.
Ook erg handig is dat je tussentijds nog wasgoed kan bijvullen voor die ene vergeten sok :)
ik raad deze wasmachine zeker aan !

RicardoK 11-12-2020

Heel blij met mijn nieuwe Bosch Wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superblij en de was mooi schoon! Ik ben een paar keer gaan kijken of hij het nog deed. Zo stil is mijn Bosch WAU28S00NL!

Ricardo Kembel 04-12-2020

Blij met Bosch producten. Nu Superblij met Bosch WAU28500NL

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Prijs kwaliteit heel goed. Vorige Bosch wasmachine 21 jaar zonder problemen gehad. Service is altijd prima en alle info vindt je op de Bosch site. Ik ben fan van Bosch!

Pluspunten

• Grote laadopening
  • Overzichtelijke wasprogramma's

Minpunten

• nog niet ontdekt

Super. 28-11-2020

Duidelijk scherm op de wasmachine en oogt goed.

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Wasmachine is geruisloos en goed. Was uit de machine is redelijk droog. De schone was is kreukvrij en strijken is niet nodig.

joogran 19-11-2020

Mooi en duidelijk display

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Fijne machine. Ruime trommel. Veel programma’s. Muisstil. Installeren gaat makkelijk. Duidelijke handleiding.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Muisstil

Minpunten

• Niet gevonden.

Mijn nieuwe machine 11-11-2020

Top machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij bevalt prima... fijne machine met i-dos

Evy 08-11-2020

Super fijn

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Hele fijne wasmachine, grote inhoud. Echt heel erg stil zelfs met centrifugeren hoor je hem echt bijna niet. Even het boekje goed lezen voor de programma's en dan kan je aan de slag. Ik vind het idos systeem echt een uitkomst!!

Pluspunten

• Heel stil
  • Idos systeem
  • Grote inhoud

Olga 04-11-2020

Grote scherm

Ruime trommel,,
Lekker stil.
Wast goed. Handige grote scherm
Heel blij mee met mij nieuwe waschmaschine

Pluspunten

• Met alles tevreden

Minpunten

• Niet ondekt

Irma Oost 27-10-2020

Comfortabel wassen

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine met vele mogelijkheden.
Enthousiast over het Idos-systeem, nooit meer teveel wasmiddel in de machine.

tia@lmere 22-10-2020

Heerlijk efficiënte machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Toen de vorige wasmachine opeens kapot ging moest er snel vervanging komen. Na een korte Google was de keuze voor de iDos van Bosch gemaakt; hoef ik niet meer over het bijvullen van de wasmiddel/ - wasverzachter te denken. Zelfs de kinderen kunnen de was doen. Ik ben ook blij met de opties voor het wassen op basis van type kleding. Het meegestuurde boekje geeft daar helder uitleg over. Bosch staat bekend als een goede duurzame merk, dus ik ga ervan uit dat deze wat jaartjes meegaat (is onze eerste). Tot nu toe niets op aan te merken. We zijn blij met de keuze.

Pluspunten

• iDos
  • Grote trommel
  • Stil tijdens het wassen
  • Speed optie om sneller te wassen
  • Uitstel eindtijd

Minpunten

• Met centrifugeren maakt het nog wel lawaai

Carl 03-10-2020

stille, duidelijke en goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine kan met 9kg wasgoed worden beladen en heeft een uitgebreid scala aan mogelijkheden.
Na installatie meteen deze machine aan het werk gezet met diverse wasjes. Hij is stil en stabiel tijdens centrifugeren, en het wasresultaat is perfect. Alle wassen gedraaid met het iDos systeem en zodoende geen omkijken meer naar wasmiddel of wasverzachter toe voegen. Het apparaat geeft zelf aan, wanneer je moet bijvullen.
Het is gewoon was in de machine doen, programma kiezen, eventueel aanpassen en starten. ;)

D. Bos 07-09-2020

Fijne wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine die doet wat hij moet doen, heeft tevens een uitgebreid programma.

F 11-08-2020

Washes nice

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

It's a nice and large machine. This one is made in Spain, if you're looking for a German made...
I've used it 4-5 times. Normal cotton washing time is around 3.5 hours. I find it little bit long, maybe this is the standart now (it's been a long time that I bought a new machine).