Bosch WAU28S00NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S00NL op Kieskeurig.nl.

Irma Oost 27-10-2020

Comfortabel wassen

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Machine met vele mogelijkheden.
Enthousiast over het Idos-systeem, nooit meer teveel wasmiddel in de machine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

tia@lmere 22-10-2020

Heerlijk efficiënte machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Toen de vorige wasmachine opeens kapot ging moest er snel vervanging komen. Na een korte Google was de keuze voor de iDos van Bosch gemaakt; hoef ik niet meer over het bijvullen van de wasmiddel/ - wasverzachter te denken. Zelfs de kinderen kunnen de was doen. Ik ben ook blij met de opties voor het wassen op basis van type kleding. Het meegestuurde boekje geeft daar helder uitleg over. Bosch staat bekend als een goede duurzame merk, dus ik ga ervan uit dat deze wat jaartjes meegaat (is onze eerste). Tot nu toe niets op aan te merken. We zijn blij met de keuze.

Pluspunten

• iDos
  • Grote trommel
  • Stil tijdens het wassen
  • Speed optie om sneller te wassen
  • Uitstel eindtijd

Minpunten

• Met centrifugeren maakt het nog wel lawaai

Carl 03-10-2020

stille, duidelijke en goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Deze wasmachine kan met 9kg wasgoed worden beladen en heeft een uitgebreid scala aan mogelijkheden.
Na installatie meteen deze machine aan het werk gezet met diverse wasjes. Hij is stil en stabiel tijdens centrifugeren, en het wasresultaat is perfect. Alle wassen gedraaid met het iDos systeem en zodoende geen omkijken meer naar wasmiddel of wasverzachter toe voegen. Het apparaat geeft zelf aan, wanneer je moet bijvullen.
Het is gewoon was in de machine doen, programma kiezen, eventueel aanpassen en starten. ;) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

D. Bos 07-09-2020

Fijne wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Fijne wasmachine die doet wat hij moet doen, heeft tevens een uitgebreid programma. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

F 11-08-2020

Washes nice

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

It's a nice and large machine. This one is made in Spain, if you're looking for a German made...
I've used it 4-5 times. Normal cotton washing time is around 3.5 hours. I find it little bit long, maybe this is the standart now (it's been a long time that I bought a new machine).