Bosch WAU28S00NL

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S00NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Toon 13-06-2022

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima machine, uitstekend geschikt voor onze wasbehoefte, goed bedieningsgemak en stil

Velsink 17-04-2022

Fijne wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik. Idos systeem ideaal!

Verschure 12-04-2022

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij doet prima zijn werk . Alleen het bedieningspaneel is erg lastig in gebruik. De gebruiksaanwijzing is erg onduidelijk ben via YouTube filmpjes er achter moeten komen hoe de piep signalen uit gaan

King of the road 07-12-2021

Wasmachine is makkelijk en erg goed in gebruik.

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwaliteit in elke vorm zoals we gewend zijn van Bosch.

S. Kempe 26-08-2021

like a Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met onze nieuwe wasmachine, de oude was 12 jaar oud en aan vervangen toe. Na een zoektocht online is onze keuze op deze gevallen vanwege de grote trommel (gezin van vijf). Naast de wasmachine ook een droger van Bosch gekocht, omdat het mooi naast elkaar staat... nee geintje droger was ook 12 jaar oud. Nu een paar weken in gebruik en geen klachten.

Jeanet 23-05-2021

Zeer stille wasmachine met automatisch dosering

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine is zeer stil soms twijfel ik of hij wel aan staat. Veel programma keuze,s van zeer snel tot lange programma,s (zuiniger).
Eerste machine met automatische dosering werkt echt perfect geen geknoei met wasbollen.

Hans 11-05-2021

Perfekt

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie wasmaschine gekocht samen met droger. Stil en enrgiezuinig. Met het nieuwe i-DOS systeem.

Marieke 15-04-2021

Weinig geluid, makkelijk wasmiddel

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Een fijne wasmachine die weinig geluid maakt! De wasmiddel en wasverzachter kan je al in het bakje doen zodat je geen bolletje in de trommel hoeft te doen. De wasmachine doseert zelf de wasmiddel en wasverzachter!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Wasmachine doseert wasmiddel en wasverzachter

Piet 13-04-2021

Stil, schoon, was komt er al aardig droog uit.

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Zelfde merk 11 jaar elke dag mee gewassen. Waren dus erg tevreden. Maar wat is dit dan weer een verbetering. Was is schoner. Draait stiller. Komt er droger uit. Ziet er best fraai uit. Functioneel qua bediening.

• Schone was

Minpunten

• Nog niet gevonden net nieuw

Marc 31-01-2021

Stil en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is veel stiller dan mijn vorige wasmachine, verbruikt veel minder stroom en is makkelijk te bedienen.
I-dos bevalt ook uitstekend, makkelijk, geen geknoei meer en ik gebruik minder wasmiddel.
De gebruiksaanwijzing is duidelijk, we konden snel aan de gang.
Het meeste spreekt voor zich.
De was komt er ook veel droger uit dan ik gewend ben.
Er kan ook een wasje van een half uur gedaan worden, af en toe komt dat wel goed uit.

Monique 29-01-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net een week in ons bezit en nog geen dag spijt, gemakkelijk bedienbaar.

Daisy 20-12-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is weer even wennen een nieuwe machine. Ook is de wasduur 3 x zo lang als m'n vorige. Dit heeft met de zuinigheid te maken waarschijnlijk. Verder nu paar wasjes gedraaid en alles weer lekker schoon en fris. Ook apparaat super stil heel fijn!

Mickey 18-12-2020

stille en energiezuinige Idos machine !

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine met een uitgebreid programma aan mogelijkheden en heel makkelijk in gebruik. Het was even wennen aan het Idos-systeem. De grote trommel van 9 kg is top.
Ook fijn dat de wasmachine precies aangeeft hoelang het wasprogramma duurt, en je de keuze hebt voor snelle , of langere energiezuinige wasjes .
De wasmachine is erg stil en stabiel en de was komt er zeer droog uit met 1400 toeren.
Ik heb pas een paar wasjes gedraaid , maar voor ieder wasje een aansluitend programma gevonden.
Ook erg handig is dat je tussentijds nog wasgoed kan bijvullen voor die ene vergeten sok :)
ik raad deze wasmachine zeker aan !

RicardoK 11-12-2020

Heel blij met mijn nieuwe Bosch Wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superblij en de was mooi schoon! Ik ben een paar keer gaan kijken of hij het nog deed. Zo stil is mijn Bosch WAU28S00NL!

Ricardo Kembel 04-12-2020

Blij met Bosch producten. Nu Superblij met Bosch WAU28500NL

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Prijs kwaliteit heel goed. Vorige Bosch wasmachine 21 jaar zonder problemen gehad. Service is altijd prima en alle info vindt je op de Bosch site. Ik ben fan van Bosch!

Pluspunten

• Grote laadopening
  • Overzichtelijke wasprogramma's

Minpunten

• nog niet ontdekt

Super. 28-11-2020

Duidelijk scherm op de wasmachine en oogt goed.

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Wasmachine is geruisloos en goed. Was uit de machine is redelijk droog. De schone was is kreukvrij en strijken is niet nodig.

joogran 19-11-2020

Mooi en duidelijk display

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Fijne machine. Ruime trommel. Veel programma’s. Muisstil. Installeren gaat makkelijk. Duidelijke handleiding.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Muisstil

Minpunten

• Niet gevonden.

Mijn nieuwe machine 11-11-2020

Top machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij bevalt prima... fijne machine met i-dos

Evy 08-11-2020

Super fijn

Geschreven voor: Bosch WAU28S00NL

Hele fijne wasmachine, grote inhoud. Echt heel erg stil zelfs met centrifugeren hoor je hem echt bijna niet. Even het boekje goed lezen voor de programma's en dan kan je aan de slag. Ik vind het idos systeem echt een uitkomst!!

Pluspunten

• Heel stil
  • Idos systeem
  • Grote inhoud

Olga 04-11-2020

Grote scherm

Ruime trommel,,
Lekker stil.
Wast goed. Handige grote scherm
Heel blij mee met mij nieuwe waschmaschine

Pluspunten

• Met alles tevreden

Minpunten

• Niet ondekt