Miele WCG670 WCS TDos&9kg - Reviews

• NOV 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 227 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCG670 WCS TDos&9kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

m*********@g******** 17-11-2022

Miele er wast geen betere

Prachtige en handige machine , door het ingebouwde twin dos systemen ( twee cartridge met ieder een wasmiddel) berekend de machine zelf hoeveel wasmiddel hij moet gebruiken bij welke hoeveelheid was.
Diverse instellingen bij voorbeeld voor de sportkleding.
Hier zijn weer aparte Caps Sport dat zijn
Speciaalwasmiddel caps voor synthetisch textiel die je in het wasmiddel lade drukt. En zo de een schonere en lekkere ruikende sport kleding krijgt.
Ook zijn er voor andere kleding zoals wol en buiten kleding speciale cao’s te krijgen.

d*******@p******** 09-06-2022

Twindosering

Heel blij met deze keuze hij is stil, wasmiddel dosering is ideaal, via wifi en uitgestelde start. Kortom we kinnen er weer 20 jaar tegen

Pluspunten

• Uitgestelde start
  • Wifi

Danny 03-03-2022

Danny

Het is een zeer fijne wasmachine. Ben er super tevreden over. Werkt prima via de app. Ik heb lang getwijfeld of ik dit wel wilde. Maar moet zeggen is het geld dubbel en dik waar. Veel soorten programma's. De machine geeft optijd aan wanneer de twindos bijna leeg is, zodat je optijd voor nieuwe voorraad kunt zorgen. Maar kan ook goed met eigen wasmiddel.

Pluspunten

• Veel soorten programma's
  • Twindos
  • App bediening

Minpunten

• Nog niet ervaren

fjr357 05-01-2022

perfecte wasmachine .. hiervoor ook een Miele gehad deze was 11jaar oud maar eigenlijk nog niet stuk.
de Miele twin dos is helemaal geweldig met automatische doseersysteem nooit meer teveel wasmiddel in de machine ..

Pluspunten

• automatische doseersysteem
  • belletje als de was klaar is
  • gewoon een perfecte wasmachine

Maarten Bennis 03-01-2022

Twindos: Dat Miele er niet veel eerder mee is gekomen!

Onze nog niet zo oude Miele was plots 'total loss'. Kan gebeuren, zelfs met een topmerk als Miele. Na enig heen en weer gedoe was Miele bereid ons een aantrekkelijk aanbod te doen. Heel fijn. En zowaar kregen we ook nog een machine met het onvolprezen Twindos-systeem. Dat bestond al toen we de vorige kochten maar dat was qua budget een brug te ver anders had ik het toen al aangeschaft.

Als je erover nadenkt vraag je je af waarom het zolang geduurd heeft voordat Miele op dit idee is gekomen. Printers werken al een eeuwigheid met cartridges.

Het is ontzettend makkelijk. Geen geklieder meer en je mag erop vertrouwen dat de machine altijd de juiste dosis neemt. In ieder geval nooit te veel te zien aan het feit dat de was nooit overdreven schuimt. Enige twijfel die ik heb is of het systeem qua kosten te vergelijken is met een gewoon wasmiddel. Ik heb nu in een halfjaar 6 flacons opgemaakt. Die kregen we er gratis bij maar normaal kosten die €81 en dat lijkt me aan de hoge kant. Zelf zegt Miele dat je er max 150 wasbeurten mee kan doen. Wij wassen regelmatig maar lang niet elke dag... Wellicht dat we het nog iets zuiniger moeten afstellen (op basis van de hardheid van het water).

Verder is deze machine zoals je mag verwachten van een moderne Miele. Heel stil, effectief en efficiënt. Met een fijn display dat handig in gebruik is. En het wasresultaat - want daar gaat het uiteindelijk om, is ook heel goed.

Kortom wij zijn heel tevreden.

Pluspunten

• Twindos systeem
  • Wasresultaat
  • Geluid
  • Bediening

Minpunten

• Twindos lijkt wat duur in gebruik.

Brit 08-12-2021

Bevalt erg goed

Hele fijne grote wasmachine. Makkelijk in gebruik. Vooral twindos is ideaal, je gebruikt nooit teveel zeep. Zeer tevreden over. 1 minpuntje....Bij de uitgestelde tijd komt geen eindtijd te staan. dus ik sta smorgens eerst 5 minuten te rekenen hoelaat ik mijn was in moet stellen. Maar hey daar worden we wakker van he:)

Pluspunten

• 9kg
  • twindos

Minpunten

• uitsteltijd geeft geen eindtijd aan

Anoniem 22-11-2021

Zeker een aanrader

Ontzettend fijne wasmachine met het twindos systeem. De eerste paar maanden het gebruikt met het wasmiddel van Miele, omdat we dit gratis bij de wasmachine kregen. Daarna het met eigen wasmiddel gaan gebruiken, wat ook ontzettend fijn werkt. Nu de machine een half jaar in gebruik en nog niets opgemerkt wat tegen valt.

Pluspunten

• Twindos systeem werkt perfect
  • De tijd wordt automatisch aangepast
  • Erg gemakkelijk in gebruik