Miele WSD 323 WCS

Miele WED135 WPS 8kg Best Reviewed mrt 2020
9,4 (5)
Best Reviewed mrt 2020
Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WSD 323 WCS op Kieskeurig.nl.

joavandeboa 15-04-2020

goede kwaliteit en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Miele WSD 323 WCS

Een erg fijne wasmachine met goede verschillende wasopties. De quickpowerwash optie is heel goed en fijn. in 50 min is de was goed schoon en het scheelt veel tijd t.o.v. de normale katoen wasoptie. Het display is helder en duidelijk. De knop draait fijn en reageert snel op het display. de geluiden bij het aan en uitgaan van de wasmachine zijn erg vriendelijk. De deur gaat makkelijk open & dicht. De wasmachine staat bij ons op de tweede verdieping, en we horen hem wel op de eerste verdieping als de wasmachine gaat centrifugeren.

Pluspunten

• Fijn apparaat
  • Deur sluit makkelijk en heel soepel
  • Display makkelijk te begrijpen
  • Fijne en rustige tonen bij afgaan
  • Quickpowerwash optie

Minpunten

• de draaiknop is heel gevoelig
  • design

Arjan 15-04-2020

Erg fijne, energiezuinige wasmachine voor het hele gezin

Geschreven voor: Miele WSD 323 WCS

Een kwaliteits wasmachine van Miele: handig in gebruik, mooi design en erg energiezuinig (A+++). Hij heeft wel 8kg beladingsruimte, erg handig voor ons grote gezin. Hij scheelt ook tijd door snel wasprogramma's (Express20 en QuickPowerWash). Doordat hij droogt op 1400 toeren per minuut hoeft de was niet te lang aan de lijn te hangen. De trommel is van binnen helemaal bewerkt, SoftCare schijnt het te heten. Zachte handen voor de was :) Hij heeft voldoende programma's (niet dat we er super veel nodig hebben).
We hebben de wasmachine nu 5 weken in bezit en hij bevalt erg goed in deze corona-tijden, met de kinderen thuis: naar de was een stukje minder omkijken :)

Pluspunten

• Snelprogramma's
  • Grote trommel / beladingsruimte
  • Veel handige functies

Minpunten

• Op hoge toeren hoor je hem flink

JoeriZelf 07-04-2020

Kwaliteit, degelijk, zuinig en stil

Geschreven voor: Miele WSD 323 WCS

Deze loeizware maar daardoor ook oerdegelijke wasmachine is moderner dan hij eruit ziet. Zoals al decennia lang is het uiterlijk van de Miele wasmachines nauwelijks veranderd en niet heel flashy. Maar onder de motorkap des te meer. Hij is super zuinig, hij maakt nauwelijks geluid, en heeft een geavanceerd water besparend systeem. De trommel is doorontwikkeld zodat het maximale bescherming biedt voor je kleding. Verder is de bediening erg functioneel en prettig. Eeen grote draaiknop en touch screen. Eenvoudig en goed. Het enige nadeel dat ik ervaar is dat het wasmiddelbakje opvallend stroef open gaat. De normale wasprogramma's duren lang, sommige wel meer dan 3 uur. Maar wij gebruiken vaak het power-wash programma en dat werkt prima, en dan is je was in minder dan 1 uur klaar met wassen. Het kost wat deze wasmachine maar dan heb je ook wat. De mannen die de machine kwamen brengen lieten weten dat ze ook vaak kapotte machines komen ophalen bij mensen thuis. Miele wasmachines zijn allemaal ouder dan 20 jaar als ze kapot gaan, dus de prijs is echt de moeite waard.

Pluspunten

• zuinig
  • geluidsarm
  • gemakkelijke bediening
  • met powerwash in 1 uur schone was

Minpunten

• wasmiddelbakje gaat stroef open
  • geen end tune