AEG L76679FL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
77 dB

engmild 25-06-2015 Product maand in bezit

geachte lezer,
Sinds 4 weken was ik met een AEG model L61260TL bovenlader wasmachine. Er is mij gevraagd een review te schrijven en hier geef ik graag gevolg aan. De machine bevalt mij prima en geeft een goede schone was (beter dan mijn oude van een ander merk). Hij heeft een mooie uitstraling, wast geruisloos en is gemakkelijk in het gebruik. Het enige min puntje is dat hij over elke was ong. 3 uur doet ook al is de trommel niet helemaal gevuld en ook met licht bonte bijna schone was, maar hij is energie vriendelijk en dat geeft voor mij de doorslag. Groeten A. Engelen

hardyw 24-06-2015 Product maand in bezit

Heb de machine nu bijna 4 weken in gebruik. Vooralsnog zeker een stuk stiller; af en toe zit ik er met mijn oor tegen aan om te checken of ie het wel doet! Waar ik aan moet wennen is het feit dat de machine langer laten draaien (langste programma is iets van 3 uur) toch betekent dat het zuiniger is. Daar ga ik dan ook maar van uit. Was ruikt beduidend schoner dan bij de vorige (die dan ook ruim 12 jaar was). Al met al erg tevreden.

qqqqqqqqqqqqq 02-06-2015 Product maand in bezit

prima machine, mijn vrouw erg blij en beter dan Zanussi die we eerst hadden. Geluid de stilste die er is twijfelachtig, maar wel redelijk stil.

jva19hh34 13-11-2013 Product maand in bezit

uitstekend stille machine, grote opening maakt het makkelijker om was in te stoppen, was keuzes genoeg en vooral,....stil!

hans en margreet 17-10-2013 Product paar dagen in bezit

Zeer goede machine. We hadden al een zelfde AEG van 1 1/2 jaar oud; beviel verder prima Deze nieuwe is nog beter uitgerust (o.a. meer kilo's ) en de vorige is naar mijn schoonmoeder gegaan.

JusJas 30-09-2013 Product paar dagen in bezit

Een ruime trommel en veel keuzes in de wasprogramma's. Ik heb hem gekocht bij Beerepoot in Hoorn en hij werd door 2 vriendelijke jongemannen keurig naar zolder getild en aangesloten, daar hoefde ik niets extra's voor te betalen en ze namen mijn oude wasmachine ook nog mee! Wat een topservices!