Samsung WF70F5E2Q4W - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
79 dB

Johan17 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende en betaalbare wasmachine

Prachtig apparaat met nieuwe snoefjes, uitgebreide programma's, duidelijke gebruiksaanwijzing en mooie vormgeving. Uitstekende wasresultaten voor uiteenlopende wassen en een uitstekende energie efficientie (A+++)

Diane Bell 24-11-2013 Product kwartaal in bezit

7,4
Ideaal dat er een vrolijke melodie wordt gespeeld als de was gereed is.
Was en droog resultaat is prima. Wel komt handwas er kletsnat uit. Na-centrifugeren is benodigd.

Nanada singh 15-11-2013 Product paar dagen in bezit

De Samsung is veel stiller dan mijn vorige wasmachine (Bosch waardoor ik het zonder geluidoverlast met de timer in de nachtelijke uren kan laten draaien en daardoor bespaar op energiekosten; de goedkopere nachtteller op de energiemeter.
Verder bespaar ik weer op energiekosten en ook op water en op wasmiddel door minder wasjes te hoeven draaien door de grotere inhoud (vorige wasmachine tot 5 kg en nu tot 7 kg) en ecobubblesysteem van de nieuwe Samsungwasmachine.
De deksel is erg soepel te bedienen!
Mooi systeem en mooie machine; het oog wil ook wat!

Marion Louwers 14-11-2013 Product maand in bezit

Erg mooie machine, wast super, is erg duidelijk, heeft mogelijkheden genoeg en maakt mooie geluiden:)
Ik ben erg tevreden.
Een mooie machine voor een zeer redelijke prijs. Ik zal deze wasmachine zeker aanraden.

Magikal 13-11-2013 Product paar weken in bezit

9,6
Zeer goed wasresultaat. Scherm en opties zijn uitgebreid en eenvoudig te bedienen. Strak vormgegeven.

Heb hem een paar weken, dus kan nog niks zeggen over de duurzaamheid.

gerrit1986 07-11-2013 Product paar dagen in bezit

Hoewel wij hem nog maar een aantal dagen hebben bevalt hij uitstekend.
Vooral de mogelijkheid om het wassen uittestellen aangezien wij een laag tarief stroom meter hebben
Ook de grote deuropening is uitermate handig.
Ook de uitgebreide keuze mogelijkheden zijn zeer makkelijk.
Op de vraag van duurzaamheid hebben wij nog geen ervaring
Daar wij de machiene nog maar een aantal dagen hebben.

Loesje26 06-11-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie en goede wasmachine! Hij wast alles prima schoon. Er zitten veel opties op zoals uitstellen van je was en vele andere nuttige programma's. Maakt weinig lawaai en is makkelijk te bedienen.

suusje39 06-11-2013 Product paar weken in bezit

Super fijne en stille machine, en maakt de was mooi schoon, ik ben erg tevreden en adviseer iedereen er een te kopen, mijn zoon had al een samsung en is ook super tevreden

Vauxhall 05-11-2013 Product paar dagen in bezit

Wat een heerlijke machine. Als de machine aanstaat hoor je hem bijna niet. Makkelijk in gebruik, maar toch veel mogelijkheden. Duidelijke uitgebreide handleiding, waarmee alle kanten mee op komt. Ik hoop dat deze machine net zo lang mee gaat als mijn vorige machine. Een aanrader deze mooie machine. Eigenlijk zonde dat hij in de wasruimte staat

li11 03-11-2013 Product paar weken in bezit

Tevreden over de wasresultaten ven deze wasmachine.
Het is duidelijk in gebruik, en het melodietje is nog gezellig ook.
de vormgeving is van deze tijd, de deuropening is groot, waardoor je makkelijk ook grotere dingen kunt wassen.
En verder hopen we, dat we er net zolang plezier van mogen hebben, als ons vorige machine.

Putzfrau 03-11-2013 Product paar dagen in bezit

Een eenvoudige, maar eenvoudig te bedienen wasmachine die een goed wasresultaat geeft. Hij is gewoonweg ideaal.

Putzfrau 02-11-2013 Product paar dagen in bezit

Kon er meteen aan de slag, na een korte onderbreking door een knik in de slang, foutje van installateur, maar verder wassen als een zonnetje

renlev 02-11-2013 Product kwartaal in bezit

Prima wasmachine.Vorige was een siemens. Heeft het 15 jaar gedaan. Na aanleiding van de goede reviews deze aangeschaft. De tijd zal het verder uitwijzen maar tot nu toe erg tevreden. Gemakkelijk in gebruik en genoeg mogelijkheden. De was is mooi droog als het programma klaar is.

Mandy1793 01-11-2013 Product paar dagen in bezit

9,6
Een erg fijne wasmachine. Mijn ouders hebben dezelfde erg makkelijk in gebruik en een mooi design. Wast goed en is makkelijk te gebruiken.

P korteweg 01-11-2013 Product paar dagen in bezit

sinds vandaag in bezit, en ik ben er nu al stapel gek op. al vier wassen gedraaid, en het liefst zou ik met een stoeltje erbij gaan zitten. hij wast goed, kleding haast droog uit de trommel, erg mooi die lichtjes, maar vooral die geluids effecten en dat muziekje als hij klaar is, I LOVE IT!!!

Manouk1986 31-10-2013 Product paar weken in bezit

9,6
Mooie wasmachine, duidelijke bediening, hij maakt zeer weinig geluid, het korte programma (dagelijkse was) duurt 1 uur 16 min. Ik ben zeer tevreden over de wasmachine, hij geeft zelfs een muziekje wanneer de was klaar is.

Sannie1975 29-10-2013 Product paar dagen in bezit

Helemaal blij met deze wasmachine. Ruime opening om de was in- en uit te laden, makkelijk te bedienen. Duidelijke handleiding bij installeren. Top apparaat!

Topper33 29-10-2013 Product paar dagen in bezit

SAMSUNG ECOBUBBLE WASMACHINE
Een mooie machine met veel mogelijkheden, zoals uitstel van programma, keuze in tijd.
Je kunt echt alles zelf instellen als je wil.
De machine is erg rustig en zuinig in zijn gebruik.
De machine heeft ook een heldere en gebruiksvriendelijk display.
Zelfs mijn kind kan nu de was doen.

SJF22 29-10-2013 Product paar dagen in bezit

Echt geweldig wasmachine, heel zuinig en zo stil.
Ik was nu super snel en op de lage temperatuur is mijn was helemaal schoon.
Door de grote trommel(7kg)was ik super veel in een keer en zo bespaar ik zowel de water als wasmiddel en tijd natuurlijk.
Ik zal die iedereen aanraden.

Bofhase 28-10-2013 Product paar dagen in bezit

Een prachtig apparaat. Ik had een mooie smeg wasmachine maar deze is veel beter ! Ik ben zo tevreden zeg. Een voor die prijs is dat geweldig . Jammer er is geen echt korte programma. Of het 2 kilo/ 15 minuten of 7kg/2 uur 55 ! Niks in tussen