Samsung WF80F5E5P4W - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

8,9

Ping 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine met veel opties

Fijne wasmachine met veel programma’s. Na 16jaar een Miele te hebben gehad proberen we nu de Samsung. We zijn erg blij met de moderne menu’s en vele opties. Er staat 10 jaar garantie op de trommel en we hopen dat deze ook zo lang mee zal gaan. :)

Pluspunten

• veel programma's
  • 10 jaar garantie op de trommel

Minpunten

• ruikt naar "nieuw", hopen dat t snel wegtrekt

Marleen 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi, simpel en krachtige wasmachine. Makkelijk in de bediening.Ik heb 8 kilo en dat is ideaal met twee kleine kinderen. Ook de snelle was is handig om een wasje even op te frissen.

Eco bubbel 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi product, goede wasmachine, geen overmatig geluid en een zeer rustige machine qua trillingen.

Henk 23-11-2015 Product paar weken in bezit

Resultaat is erg goed,veel mogelijkheden,gebruiksvriendelijk,ziet er leuk uit,duurzaamheid is nog niet te zeggen nl.te kort in bezit.

Michiel 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Deze wasmachine gekocht na bijna 15 jaar met het oude beestje. Heb veel sites geraadpleegd, waar met veel lof over de Samsung gesproken wordt. Heb nog geen mening over de levensduur, ik heb de machine net. Vooral het gevarieerde wasprogramma oogst veel succes.

17112015 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooi vormgegeven wasmachine.
Was komt er schoon en droog uit.
En de machine heeft lekker veel programma's.

jos 21-11-2015 Product jaar of meer in bezit

5,4
manchet van de trommel gaat om het jaar stuk, gevolg beschadigd wasgoed.
1 keer onder garantie vervangen, hierna doet samsung of ze van niets weten, repartie kosten 150 euro.
Ik hoef dus nooit meer een samsung wasmachine

Erik D 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Fijne stille gebruiksvriendelijke machine die prima zijn werk doet en goed wast. Prijs kwaliteits verhouding is prima in orde.

danillo 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Reviewing to get my vacuum cleanor. It's always a good choice to buy samsung products. They are really really good

Yvonne 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de wasmachine, maar heb hem pas sinds 2 dagen in het gebruik. Gemakkelijke en duidelijke bediening

kawa 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

mooi waschine een goed Selecteer bij bestaande klant of je één of meer KPN-producten hebt en bepaal daarmee het maandbedrag dat je gaat betalen
Geen lease. Toestel is direct van jou. Kies zelf je toestelbijbetaling: Budget, Basis, Standaard of Luxe
Nummerbehoud mogelijk vanaf twee maanden voor einddatum huidige abonnement. Bij goedkeuring inclusief opzegging en zonder dubbele kosten

de wit 18-11-2015 Product paar dagen in bezit

het is een mooie wasmachine die doet wat het moet doen. wat het wasresultaat ben ik dik tevreden.
ook is hij erg stil tijdens het hele was proces.

kiano 18-11-2015 Product paar dagen in bezit

Heel tevreden. Super fijn dat het apparaat vanzelf uit gaat ivm stroom besparing, Heel gebruikersvriendelijk.

san 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb nu een aantal dagen deze wasmachine.
En ik ben super tevreden over het resultaat van de was. Vlekken die ik met de oude machine er niet uitkreeg gaan er nu uit en de was blijft heerlijk ruiken. Bij centrifugeren is het niet geluidloos, maar hindert mij niet.

Jannie en Kees 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben de wasmachine net in huis, dus over duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen.
Wel is de machine lekker rustig en maakt zelfs bij het centrifugeren weinig geluid.

Zoran Sakic 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Met de Samsung Eco-Bubble hebben wij tot nu toe niks slechts mee ervaart. De machine heeft veel ruimte dus er kunnen veel kleren in een keer worden gewassen, dit spaart ons veel tijd. In tegenstelling van onze oude wasmachine maakt deze amper geluid. Je hebt veel keuze en je kan zelf de temperatuur etc. kiezen wat fijn is. Ook als er problemen zijn met de wasmachine geeft de wasmachine het zelf aan. Bijvoorbeeld als het probleem ligt met dat de machine schoon moet worden gemaakt geeft hij dat aan. Dit spaart ook veel tijd en is ontzettend fijn. De machine is dus in het algemeen goed.

Bob M 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtige wasmachine! Zou niet weten wat er meer van te vertellen in zo'n korte tijd in gebruik! We verwachten ook van deze machine een lange levensduur. Vrienden van ons die een Samsung wasmachine langer in gebruik hebben zijn laaiend enthousiast. Dat heeft ons er toe gebracht een Samsung wasmachine te kiezen. Type was onze eigen keus.

janssen 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

leuke eind muziekje en makkelijk en duidelijke programma's. Erg stil tijdens het centrifugeren en de was komt er bijna droog uit

TJO 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na een paar wasbeurten gedraaid te hebben. Ziet het resultaat er perfect uit. Duidelijke gebruiksaanwijzing aanwezig. Geluid bij het inwerking zijn van de wasmachine is goed.

Leen S 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ervaring die familieleden met deze machine hebben opgedaan
hebben ons doen besluiten ook deze machine te kopen.
Veel was en waar voor in principe weinig geld.