Samsung WF80F5E4P4W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF80F5E4P4W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

niek567 24-10-2014
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Nadelige eigenschappen product: Pakt steeds een hele kleine hoeveelheid water, klepje gaat steeds open en dicht dat veroorzaakt waterslag in leidingen (geluid). De Duurzaamheid valt tegen want na 3 jaar (buiten de garantie) moest de complete trommel en manchetten worden vervangen omdat de trommel ging slingeren / uit balans was geraakt.

meetjes 03-06-2014
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Op zoek naar een machine met grote trommel van 8kg kwam ik uit op dit model met blauwe ledverlichting op een duidelijk af te lezen bedieningspaneel. Zeer makkelijk in gebruik. Heb de machine nog niet zo lang maar ben tot nu toe erg tevreden over de wasresultaten. De machine speelt een deuntje als ie klaar is (deze optie kun je ook uitzetten). Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.
Maakt niet veel lawaai.

Snoflawood 19-05-2014
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

We moesten na 2,5 jaar een Whirlpool gehad te hebben een nieuwe kopen daar de trommellagers het al begeven hadden en dit niet vergoedt werd. Total-loss na 2,5 jaar, schande! Gelukkig kwamen we de nieuwe Samsung wasmachine met eco-bubble systeem tegen. Het is een stille en energie zuinige machine met prima was resultaten op lage temperaturen. Energieklasse A+++. Grote vulopening voor 8 kg was. Scheelt bij ons 2 wasbeurten in de week die we hierdoor uitsparen. Gezin van 5 personen).Door een gemakkelijk draaiknop op het bedieningspaneel met led aanduiding per programma kan ik zelfs de was doen .Er zit geen trommelverlichting in maar dit is ook niet nodig. Door de grote vulopening komt er sowieso genoeg licht van buitenaf in de trommel. Compleet wasprogramma met zelfs een zelfreiniging programma na elke 40 beurten.Ook dit geeft de machine zelf aan. Ook onthoud de machine het programma die je de laatste keer gebruikt hebt, handig. Voor de beoordeling van duurzaamheid moeten we nog een paar jaar wachten. Verder voor zo ver een heerlijke machine! Fons

Loes17 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Het is een stille en makkelijke machine. De eerste resultaten zijn goed. Over de duurzaamheid kan ik nog niet zoveel zeggen gezien ik de machine pas een paar dagen heb.

Petje1973 26-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Wat een ontzettend fijne machine. Mijn was is weer fris, komt er goed droog uit en in gebruik erg gemakkelijk.

ik68 24-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Een mooi vormgegeven wasmachine waarbij de motor erg stil en die goede wasresultaten geeft. Ook de prijs is gunstig.

compul 16-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Wow, wat een fijne machine, "mijn kind kan de was doen" ;)
Instellen van de machine is zeer overzichtelijk en de machine vind ik erg stil. Tot nu toe tevreden met mijn aankoop.

herrema 12-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

super mooie en goede wasmachine met heel veel mogelijk heden en een super mooi makkelijk te bedienen display was machine is super stil echt een topper.

Harry en Esther 05-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Sinds 2 weken in bezit van de Samsung wasmachine super tevreden over het was resultaat.
Ben zeer tevreden over het geluidsniveau en bijzonder stil.
Gebruiksvriendelijk en de was komt er goed uit.

H. Visserman 04-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Ik heb deze wasmachine een paar dagen. Vooral gekozen omdat hij erg stil zou zijn. Dat klopt helemaal. Als de wasmachine draait moet je goed luisteren wil je hem in een andere kamer op plm 5 meter afstand horen. Dat er 10 jaar garantie op de motor zit is voor mij ook belangrijk.De digitale display is gemakkelijk te bedienen.

MAVA52 01-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

De machine pas in gebruik genomen laat al direct een
zeer goede indruk achter. Met betrekking tot het geluid een opmerkelijke verbetering. Centrifugeert goed en werkt met het display informatief erg duidelijk.
Ook de grote vulcapaciteit is een extra pluspunt.

Milena25 24-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Het is een erg fijne machine, met een goed was resultaat en dat niet te veel geluid maakt tijdens het wassen.

majorjackbd. 24-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Ja, dat is erg simpel, zo'n prachtige machine, met een dergelijke garantieduur, mogelijkheden, ecofaciliteiten, muziekje bij het klaar zijn van het wasschema. Picobello dus.

Roon-010 20-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Na diverse telefoons (als gezin) van Samsung te hebben gehad of nog steeds hebben, S1 S2 S3 S4 Note 1 en 2 en de Samsung mega 6.3, ook onze tv is van Samsung de ue55d8000 nu ook een Samsung wasmachine aangeschaft. Begint al echt een Samsung opvang tehuis te worden bij ons :), dit omdat we allemaal verliefd zijn op de design van Samsung en tot nu toe altijd zeer te spreken zijn over de kwaliteit.

De Samsung ec bubble WF80F5E4P4W aangeschaft en de eerste indrukken zijn zoals wij ondertussen gewend zijn van Samsung, schitterende design en verbluffende resultaten. Kortom wederom zeer blij met een Samsung product !!

ellen65 19-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Tot nu toe bevalt hij goed. Het is alleen wennen dat de nieuwe machines er zo lang over doen. Maar goed was resultaat en makkelijk te bedienen.

ilze10 13-09-2013

super makkelijk in gebruik,
nu een paar dagen wast prima. mooie wasmachine, met veel mogelijkheden.
duurzaam kan ik nu nog niks over zeggen

Emira 10-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Geweldig aparaat,ik dacht dat je schoone was aan het wasmiddel te danken hebt maar wasmachine maakt ook veel uit. Ik gebruik zelfde wasmiddel maar mijn was is veel schooner.Geluid staat op het laagste nieveau je hoort het haast niet.Heel erg blij mee

1235 10-06-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Heb deze machine nog maar pas in mijn bezit en bevalt mij uitstekend.Makelijk te bedienen alles heel overzichtelijk en zeer geruisloos Een prima machine.

Ton Nelissen 29-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

wat ik van andere heb gehoord en gezien daarom hebben wij er een gekocht en we hopen dat hij het bij ons niet zo was als bij die vrienden van ons

ceeke12 27-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Wij bezitten het wasmachine 1 dag en zien een ontzettende vooruitgang tegenover ons vorige was machine.
wij zijn hier dan ook zeer tevreden over.

W. Rook 26-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Aangezien wij onze wasmachine nog geen twee weken in huis hebben, hebben wij er nog maar een paar keer mee gewassen zodat wij nog geen volledig gefundeerd oordeel kunnen geven. Wel zijn de resultaten tot nu toe hoopgevend/vertrouwenwekkend. Over de duurzaamheid kunnen wij uiteraard helemaal nog niets zeggen maar dat de motor tien jaar mee zal gaan, zoals werd gezegd, klinkt heel geruststellend.

Arnold1979 23-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Sinds een aantal weken hebben wij de Samsung Eco Bubble, type WF80F5E4P4W/EN. Wij zijn hier erg tevreden over zeker het bedieningsgemak en de te kiezen programma's. Ook de snelheid waarmee een was klaar is (dagelijkse was 1 uur en een paar minuten) is top.
Wasresultaat is schoon.
Ook niet onbelangrijk is de mooie vormgeving en het blauw verlichte LCD scherm waarvan alles goed is af te lezen.
Kortom een prima wasmachine.

Yolan85 17-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Een super machine gemak dient de mens wordt er wel eens gezegd maar daar ben ik het zeker mee eens! En ook niet zoveel lawaai bij het centrifugeren echt geweldig.

Ff niet 17-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Nog niet zo lang in bezit, maar heel blij met mijn aanschaf. Hij maakt weinig lawaai, de duur van het programma wordt aangegeven en de was is schoon. Alleen als hij stopt heeft hij een deuntje waar je van moet houden.

Jansen20131 14-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4P4W

Onlangs een ecobubble aangeschaft. werkt uitstekend. lage energieverbruik en zeer stil. Ben zeer tevreden met dit product