Siemens WM6HXF90NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXF90NL op Kieskeurig.nl.

m van stek 22-12-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De IQ800 is een fijne wasmachine. Met een laadcapaciteit van 10 kilo past alle was van het gezin erin. Veel mogelijke programma's en de mogelijkheid om de cenrifugestand aan te passen en tussendoor was toe te voegen. Senso fresh is heel geschikt voor het opfrissen van dekbedden en kussens. Kortom een veelzijdige wasmachine.

Henk 11-12-2020

Goeie machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

Veel keuzes in wasprogramma's, grote trommel om veel was in 1 keer te verwerken, werkt zoals bedoeld

Warmtepompdroger 9 kg 29-11-2020

Erg goede droogtrommel met prima droogresultaat

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droogtrommel droogt het wasgoed op een juiste temperatuur en tijd. Daardoor blijft het wasgoed in een goed model en bijna strijkvrij.
Het stroomverbruik is laag. Het schoonmaken van de filter is een beetje lastig. Het went snel.

Marcel B. 29-11-2020

Praktische wasmachine met WIFI

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt schoon en is middels wifi verbonden met de telefoon. Erg handig. Was komt schoon uit de machine. Wasmachine communiceert met de droger. Ook slim. Tip: Wij hebben deze machine op een onderbak gezet. (minder diep bukken)

Peeter 13-11-2020

gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

Deze wasmachine van Siemens is een betaalbare machine waar kwaliteit en de eigen service hoog in het vaandel staan.
Je hoort hem bijna niet lopen en is daarmee trillingvrij. Nu met de cashback extra voordeel
Een echte aanrader voor wie veel wast

Pluspunten

• geluids arm
  • betaalbaar

Jacob 06-11-2020

Fijne upgrade voor gezin met jonge kinderen

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

Wij komen van een 7 kilo/1400 toeren Bosch wasmachine, een instapmodel, 7 jaar geleden. Toen hadden wij nog 2 of 3 wassen per week. Inmiddels 2 jonge kindjes en wassen zij zeker 6 keer per week. Onze machine was stuk en kwam toen op deze Siemens uit. Hij is zeer stil, zuinig, heeft allerlei beveiligingen tegen lekkage. Ook vind ik het scherm erg overzichtelijk. Ik had de machine binnen 20 minuten gekoppeld aan mijn WiFi, een Home Connect Account aangemaakt en gekoppeld aan mijn Google Assistent. Je krijgt netjes een melding op je telefoon als de was klaar is en kunt ook zelf zo de machine updaten als er een update is.

Kortom, stil, zuinig, zwaar gelagerd wat voor een 10KG trommel ook wel nodig is. En echte Duitse kwaliteit ipv productie in lage lonen landen. Deze machine raad ik dan ook zeker aan! Kost iets meer, maar wel echt onwijs veel waar voor je geld.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over Sensofresh. Je kunt je colbertje of overhemd na een dag dragen gewoon in de machine gooien zonder te wassen. De 'stoom'functie verwijdert de nare geurtjes en je overhemd of colbert is echt weer als nieuw.

Pluspunten

• Zuinig
  • Eenvoudig te bedienen
  • Kwalitatief hoogwaardige techniek
  • Bediening via de app en SensoFresh

Familie met 2 pubers 05-11-2020

Siemens wasautomaat WM6HXF90NL

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

Erg blij met deze wasmachine, een stuk stiller dan mijn vorige en hij geeft duidelijk aan hoeveel ik kan laden. De extra grote inhoud is fijn. Het programma Senso Fresh is erg praktisch voor delicate kleding die alleen wat opgefrist moeten worden. Dood alle bacteriën. Scheelt weer stomerij kosten :)
Het piepje kan uitgezet worden. Mijn was is heerlijk schoon en ruikt weer fris, terwijl ik veel minder doseer.

Pluspunten

• SensoFresh programma
  • Extra grote inhoud
  • Stiller in gebruik

Minpunten

• Best prijzig

Siemens wasmachine WH6HXF90NL 31-10-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

Door zijn supersonische waskracht en eco bubbels heeft dit merk het keurmerk natuur groen gekregen.

• Zuinig
  • Snelheid

Minpunten

• Toetsen gevoelig

Sonja haasen 30-10-2020

Mooie en vooral geluidsarme machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

Machine is heel makkelijk te bedienen, veel programma mogelijkheden incl. Verkorten van normale programma's. Machine maakt zelfs bij het centrifugeren heel weinig geluid. Ik wordt hier gelukkig van

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Geluidsarm

Minpunten

• Nog geen gevonden

A. Oudejans 29-10-2020

Uitstekende wasautomaat, zeer goed resultaat.

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

Bestaande wasautomaat was aan vervanging toe.
Het verfrissen van kleding vonden wij belangrijk.
De mogelijkheden van deze machine gaf de doorslag.

Pluspunten

• Goed centrifuge toerental
  • sensofresh Systeem
  • Erg stil
  • Prijs kwaliteit verhouding

Johann 23-10-2020

Eenvoudige bediening en lekker stil

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

Ideaal in gebruik, handige programma's en zeer eenvoudig in gebruik. Wij hebben al onze apparatuur overzichtelijk bijelkaar in de homeconnect app en kunnen ze ook bedienen via Alexa :-)

Fam Karssen 15-10-2020

Mooie wasmachine met nieuw programma (sensofresh)

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

We hebben gekozen voor deze machine gezien de sensofresh-functie. Als je wast op dit programma dan ruikt je was lekkerfris (net alsof het in de buitenlucht heeft gehangen. Echt fijn!

Pluspunten

• programma sensofresh
  • makkelijk te bedienen door grote scherm

mrk 14-10-2020

Wasmachine Siemens

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

Tot nu toe een superapparaat. Stil, schoon en zuinig in energiegebruik. Daarnaast veel programma's en ook nog een keer home connect.

GvW 07-10-2020

Siemens wasmachine WM6HXF90NL

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

het is een wasmachine van deze tijd. Vele mogelijkheden met o.a sensoFresh (wassen zonder water maar met stoom voor kleding die je anders moet laten stomen) Duidelijke gebruiksaanwijzing. Alle instellingen zijn ook zelf te aan te passen o.a. temp, tijd.
is erg geluidarm en wast perfect.

Pluspunten

• bedienbaar via app
  • standaard programmas, maar ook aan te passen

GeaM 29-07-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo blij met deze wasmachine, geluidsarm en in combinatie met de droger echt top.

Olletje 13-07-2020

Mooi apparaat met weinig geluid

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oude machine gaf veel herrie, deze nieuwe niet. Was duurt wel lang, maar kan meer in de machine en de was komt er droger uit

Anoniem 28-06-2020

Juweeltje.

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi design, eenvoudige bediening, weinig geluid en zeer zuinig.

Frederieke 05-06-2020

Fijn apparaat, zuinig en senso fresh is ideaal

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne machine. Senso fresh is ideaal tegen geurtjes die in kleding blijft hangen.

Jerry 26-04-2020

Mooie stille Machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was kost wel veel meer tijd, maar gaat prima.

C kevenaar 04-03-2020

Supermachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXF90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast heel schoon, was komt er behoorlijk droog uit maar de machine is vooral heel erg stil, dus een mooie luxe machine.