AEG L6FBKOLN - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBKOLN op Kieskeurig.nl.

soeren 19-11-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L6FBKOLN

Zeer tevreden! Handig in gebruik alleen is t eerst wel zoeken welke programma's het beste is de was die je dan hebt maar als je t weet dan is t ook niet meer zoeken, weinig decibellen, prima machine!

Andre 24-03-2021

Verschrikkelijke wasmachine NIET KOPEN!

Geschreven voor: AEG L6FBKOLN

Op 19 maart is deze wasmachine bij ons geleverd en aangesloten. Na 20 jaar Bosch een uitstapje naar AEG! Nooit meer dus!
Op het oog zag het perfect uit! Mooi, modern chick. Maar toen.... ging die aan.
Continue problemen met opnemen van he water. Foutcode E10 wasmachine in wacht. Je moest op een start/pauze knoop drukken en ging die even verder. Of stopte die zo maar en lapjes gingen knipperen. Even drukken en ging vrolijk verder.
Aan het einde komt centrifugeren. Ik dacht de de AEG wasmachine uitelkaar vaalt, zo erg ging die trillen. Mijn 11 jaar oude Bosch was nog stiller en rustiger.
Na 3-4 wasprogramma's, kraan, drukwater controle hebben wij snel afscheid van AEG genomen.
Omgeruild naar een nieuwe Bosch. Wat voor verademing. Nooit dus AEG meer!
Sorry AEG had betere producten gemaakt!

Pluspunten

• mooi

Minpunten

• trilt ontzettend bij centrifugeren
  • veel lawaai
  • loopt steeds vast op pompen van het water.

Christell 21-02-2021

Stille machine

Geschreven voor: AEG L6FBKOLN

Fijne grote trommel, maar ook geschikt voor kleine wasjes. Je kunt alles instellen hoe je het wil hebben. Hij is lekker stil! Het enige nadeel vind ik dat de deur naar links open gaat, standaard bij bijna alles machines. En dat die niet te verzetten is.

Wimb 17-01-2021

Vlekkenpen

Geschreven voor: AEG L6FBKOLN

KANS op een vlekkenpen? Ik had AEG hoger ingeschat. Daarnaast wordt je dan ook nog lastig gevallen met niet relevante reclame. Slecht slecht slecht!

Tonia 25-10-2020

Top Wasmachine en droger

Geschreven voor: AEG L6FBKOLN

Wat een verademing met mijn vorige set wasmachine en warmtepompdroger, super stil, makkelijke bediening, was komt er heerlijk fris uit.
Wij zijn nu al na twee dagen super tevreden over onze nieuwe set!!

MHR 21-10-2020

Onvoorstelbaar makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: AEG L6FBKOLN

Ik heb deze wasmachine nu 2 maanden. Het is de makkelijkste machine die ik in 40 jr gehad heb. Als mijn wasdroger het begeeft wordt het er ook een van AEG!

ljmeuken 28-03-2020

Lange verwerkingstijd.

Geschreven voor: AEG L6FBKOLN

Ten opzichte van de vorige aeg lavamat duurt de werkingstijd wel erg lang. In een enkele programma, 's bijna het dubbele. Dat valt behoorlijk tegen.

chatroupphh 16-09-2019

goedkoop is zeker geen duurkoop

Geschreven voor: AEG L6FBKOLN

Voorheen altijd een wasmachine gehad uit een duurdere segment. Nu een nieuwe machine uit een een iets goedkopere segment maar met dezelfde was kwaliteiten. Prima apparaat.