Bosch WAB28060 - Reviews

6 kg
A+
Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,7

• Slecht

hkitzen 14-05-2014

bosch wab28060nl

verbruikt weinig water en stroom geluid is veel minder dan vorige wasmachine. veel variaties in programma's. prettige en makkelijke bediening

Richard Bodde 05-04-2014 Product paar dagen in bezit

Kleding beschadigt en trommel ligt er los in, van de as afgebroken.
Nu zou er vandaag door Modern.nl een nieuwe gebracht worden maar u raad het al, ze bellen af, staat een beschadigde in de vrachtwagen.
Avondje uit afgezegd want moesten snel een nieuwe wasautomaat en nu dus nog niet.
Alles staat gedemonteerd in huis, deuren verwijderd om er doorheen te kunnen ???!!!???
En u raadt het al, bij Modern niemand aanwezig in het weekend, moeten nu de hele week weer werken, en nu ??? Dat boeit geloof ik niemand iets, zeker Modern niet, ik weet niet eens of ze nu Maandag terugkomen of zo ???!!!???
Dat van die trommel blijkt een kwaal van Bosch, zelfde materialen als Zanussi denk ik want bij de vorige lag ook de trommel er los in.
Koude douche dus voor Modern, Zanussi en Bosch, zouden er na alle ellende wel eens een onder garantie mogen geven voor de overlast, dan haal ik ook deze review weer weg.

Jean 30-04-2014

Ook wij een afgebroken trommel in een Bosch wasmachine. Machine gaat wel 10 tot 12 jaar mee zegt Bosch. Als de machine 6 jaar oud is verwacht je niet van een Bosch dat de trommel los in de behuizing ligt. Reparateur mogen we van zowel Bosch als Modern zelf betalen. Nieuw onderdeel zou alleen al iets van 160 euro kosten, niet zo zinvol dus als daar de voorrijdkosten en arbeidsloon nog bijkomen. Merkwaardig dat er blijkbaar van economische restwaarde (non-conformiteit) opeens geen sprake meer is. Eerst monteur betalen, dan praten we verder zeggen Modern en Bosch. Teleurstellend !

RichardPelgrim 02-04-2014

Degelijke Bosch wasmachine

De Bosch WAB28060NL vinden we een erg fijne wasmachine. We hadden hiervoor een LG en die begaf het na 8 jaar {trommellagers kapot} De Bosch in veel stiller zowel met wassen als met centrifugeren. We hebben voor Bosch gekozen omdat we ook een combikoelkast hebben die het al 17 jaar zonder problemen doet. We zijn erg blij met deze keus.

Glkolfschoten 14-12-2013 Product jaar of meer in bezit

4,4
Stuk na 5 jaar!

De trommel is van de as af. Hij kan volgens 2 winkels niet meer gerepareerd worden.
Eerst een hoop kleding beschadigd, nu helemaal stuk. Niet erg duurzaam dus

GB2 19-10-2013

Een eenvoudige, effectieve wasmachine

Onze vorige machine van een budgetmerk liet ons na 9 jaar in de steek en we hopen nog lange tijd van onze nieuwe Bosch wasmachine te mogen genieten. De wasmachine maakt tijdens het wassen en spoelen vrijwel evenveel lawaai als onze vorige machine. Tijdens het centrifugeren is hij beduidend stiller, wat wel zo fijn is in een gehorig appartementencomplex. We hebben bewust gekozen voor een machine zonder LED-display. Zowel voor de duurzaamheid als de eenvoud. En daarmee zit het wel goed bij deze machine. Geen gedoe met 1001 opties, maar gewoon de juiste stand kiezen met de draaiknop en vervolgens een normale of snelle was doen. Ideaal. De machine is relatief diep en steekt iets verder onder het aanrecht uit dan onze vorige machine. Deze Bosch draait bij het centrifugeren een stuk sneller dan onze oude machine, waardoor de was er ook relatief 'droog' uit komt. Dat scheelt heel wat tijd bij het drogen op het wasrek, opnieuw erg fijn als je niet zoveel ruimte hebt. Het is een eenvoudige wasmachine die goed presteert. Wij zijn blij met onze aankoop.