AEG L8FEN96CS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 66 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L8FEN96CS op Kieskeurig.nl.

Claudia 19-01-2018

Een super wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FE96CS

Alles zit erop en eraan. Zelfs een stoomfunctie. En een schoonmaakprogramma voor de wasmachine zelf.

Coby Boschman 08-05-2017

Duidelijke bediening,goed was en centrifuge resultaat.

Geschreven voor: AEG L8FE96CS

Na 38 jaar bovenladers gehad te hebben is deze AEG toch wel een enorme verbetering. Niet meer het overhevelen van de wastrommel naar de centrifuge, veel beter was resultaat, stiller, veel mogelijkheden,duidelijke bediening.
Een zeer goede machine voor deze prijs.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Eenvoudige bediening
  • Veel mogelijkheden

Hugo 09-09-2019

Goed schoon

Geschreven voor: AEG L8FE96CS

Een mooie machine die precies dat doet wat ie moet doen: schoon wassen. Dit is een wasmachine die er keurig uit ziet en gewoon goed en functioneel is. De was (ook 9kg) komt op 1600 rpm behoorlijk droog uit de machine, daarbij blijft deze netjes stil. Een echte aanrader, zeker in combinatie met een 9kg droger van AEG uit de 8000 serie

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Energiezuinig
  • Grote opening voor wasgoed
  • 9kg was

Minpunten

• Tip toetsen reageren niet altijd goed

Jaap 18-08-2019

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Aangeschaft toen onze bosch wasmachine de geest gaf. Hebben al een aeg warmtepompdroger. Bewust ook een aeg wasmachine gekocht bij expert.

Pluspunten

• Grote goed te vullen trommel
  • Makkelijke bediening
  • Zuinig met stroom en water

Akkie 17-08-2019

Duidelijk scherm, grote trommel.

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Ik zijn zeer tevreden over dit product. Vanwege de mooie grote trommel, de was bijna strijkvrij! Omdat er meer was in de trommel gaat, hoef ik minder vaak te wassen. Scheelt tijd en geld. Na een maand deze machine gebruikt te hebben zie ik dat de was weer schoner en minder smoezelig wordt. Kortom een machine om aan te raden.

Pluspunten

• Schone was
  • Grote trommel
  • Makkelijke bediening

B. Schuurman 15-08-2019

Super wasmachine!!

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Al bijna 40 jaar met AEG gewassen. Altijd zeer goed bevallen. Dus nu weer een AEG gekocht. Deze wasmachine is geweldig. Wast erg goed schoon, grote trommel, centrifugeert geweldig, maar vooral héél erg stil. Hele fijne programma's voor alle soorten was. Zelfs de stoomfunctie bevalt goed. Nu ook ruimte genoeg voor de dekbedden. Mijn beste aankoop sinds tijden. AEG kennende ga ik hier weer heel lang plezier aan beleven.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Centrifugeert goed droog
  • Zuinig in gebruik, past water zelf aan
  • Grote trommel voor bv dekbedden
  • Luxe uitstraling, en duidelijk in gebruik

Minpunten

• Nog niet gevonden

Annie Aardema 28-12-2016

Grote deur

Geschreven voor: AEG L8FE96CS

Perfecte machine,zeer tevreden, en zeer gebruiksvriendelijk.
Hij doet wat AEG belooft heeft. en zeer mooi afgewerkt

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Zeer stil

lide 08-06-2021

Deze machine maakt mij heel erg blij

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Dit is mijn 4e AEG wasmachine, ik ben een tevreden klant, nooit ander merk gehad, deze machine wast echt schoner door de langere wastijd en tussenpozen waarin de was "ouderwets" in de week staat en , niet onbelangrijk, de machine is zo lekker geruisloos.

Geertje 08-06-2021

Een dijk van een machine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Ik had mijn nieuwe machine thuis al uitgezocht voor ik naar de winkel ging, maar bij het zien van deze mooie machine, met alle programma's die ik graag had, was ik letterlijk verkocht, kleine wasjes, grote wassen, 1600 toeren, perfect, de prijs kwaliteitverhouding is heel gunstig.
Hij is zeer rustig, wast echt heel schoon, ik ben er heel tevreden en blij mee, echt een aanrader.

Ronduijn 08-06-2021

Een AEG door doe je heel fijn de was mee.

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Heerlijke wasmachine na een drama met een tweetal wasmachines van Beko.Is deze machine een openbaring te noemen.

Monst 07-05-2021

Mooi design en zeer goed

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Nu een maand bezitter van deze wasmachine. Hij is echt stil. Ook tijdens centrifugeren met 1600 toeren. Was is perfect schoon en flink droog. Ook makkelijk is de uitgestelde start. Hierdoor start deze in de nacht is kan de was in de ochtend gelijk de droger in. Omdat hij stil is, heeft niemand er last van. De 9 kg trommel is ook flink groot. Zeker met een gezin met 5 personen. Ben blij met het apparaat

Stroeve 02-05-2021

De perfecte stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Had hiervoor ook een AEG wasmachine, maar deze is veel stiller en prettiger in gebruik waarbij het grote scherm echt fantastisch is. Vooral bij truien, jogging broeken, spijkerbroeken en beddengoed is het verschil merkbaar. De stoomfunctie is ideaal als je even een kledingstuk wil opfrissen. Je hebt een ruime keuze aan wasprogramma’s en met 1600 toeren centrifugeren is de was bijna droog.
Vanwege onze goede ervaringen met AEG hebben we ook maar meteen een droger erbij gekocht. Hiervan hebben we de deur omgezet zodat ze naast-elkaar makkelijk te gebruiken zijn. Kortom een hele goede wasmachine, makkelijke bediening, we zullen deze dan ook echt aanbevelen.

Anita 24-04-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Ziet er top uit en werkt tot nu toe prima.
Super uitgebreide programma's maar erg makkelijk in gebruik dus zeer zeker aan te bevelen. Het stoomprogramma top, al verschillende keren gebruikt.

Anoniem 23-02-2021

Een Top product

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Dit is onze 3e AEG wasmachine. Een teken dat we tevreden zijn. De voorlaatste heeft het 11 jaar volgehouden. Niet slecht toch? We hebben het volste vertrouwen in dit AEG product. Aan bevolen!

haeles 30-01-2021

Schoon,Stil,Snel,Super

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Deze AEG wasmachine is onze vierde alweer, zeer stil en veel programma’s en schone was.
Makkelijk te bedienen. Ik beveel hem zeker aan bij al mijn vrienden.

Renzy 30-01-2021

Geweldige nieuwe apparaten.

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

We hadden een oude wasmachine en een oude droger. Nu is wassen erg leuk, want de was komt er schoon , ongekreukt en droog en mooi uit. Wou dat ik deze apparaten eerder had!

bert 27-01-2021

Een prima wasmachine.

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Hij wast prima en geluidloos en super schoon en een mooi design hij doet alles wat je maar wenst voor een schone was . Het is een aanrader .

Daniel 09-01-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Mooi apparaat met veel functies. Okomix en stoomfunctie. Maar ook heel stil wat wij enorm fijn vinden.

Michel 01-01-2021

Een AEG en anders niet!

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Een qua designe mooie stille wasmachine met okomix en stoom ideale functies..9kg 1600 rpm.
Maar vooral de stilte als hij hard aan het werk is en goede garantie termijn..

carla 23-12-2020

Uitgebreide wasmachine fijn in gebruik

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Fijne wasmachine met veel keuze mogelijkheden. Ook fijn dat er korte programma's zijn als er minder veel was in moet. Grote trommel erg fijn met een groot huishouden. 1600 toeren erg prettig daar de was goed gecentrifugeerd eruit komt.