De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 66 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L8FEN96CS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

San66 31-10-2021

Zeer veel programma’s

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Super blij met deze machine!
Veel mogelijkheden en er kan veel wasgoed in!
Ook voor een klein wasje doet deze machine het perfect!

Henk 31-10-2021

Supermachientje

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een paar weken en effe uitproberen hoe die werkt echt een geweldige machine in eigenlijk alle opzichten.

Berrie 31-10-2021

Goede keuze

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

De wasmachine en bijpassende droger staan in ons nieuwe zwarte meubel en het ziet er schitterend uit. Mooi design en instellingen zijn heel duidelijk. Verkorte programma's en de machines maken weinig geluid. Goede keuze!

Ip84 24-10-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo blij met deze nieuwe wasmachine. Was komt al heel droog eruit waardoor de droger weinig tijd kwijt is. Heb nog niet alle programma’s gebruikt maar die ik wel heb gebruikt zijn top

Herman 20-10-2021

Fantastisch product

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote trommel. Zeer tevreden met het product

Leo 03-10-2021

Zeer stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Het grote pluspunt die meteen opgemerkt wordt is dat de wasmachine zeer stilletjes werkt. Zeer goed gedaan. Verder pluspunt is de flexibiliteit van de instellingen en het maximale toerenaantal van 1600.

Alex 29-09-2021

Mooie stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Deze wasmachine met een mooi design en duidelijke handleiding doet precies wat je verwacht te krijgen. De was komt er schoon en fris uit en de bediening is super makkelijk. Echt een top machine !

Meeling 15-09-2021

Wauw wat een top machine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben mega blij. Deze machine is zelfs stiller dan onze oude Bosch machine. Hij staat namelijk op zolder en het huis heeft houten vloeren. Ik ben mega blij. Zou hem zeker aan raden.

Joyce 02-09-2021

Mooie stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben de wasmachine nu een paar weken en zijn er erg tevreden over. Alleen is het op het moment zo dat de donkere was er stinkend uit komt. Witte was gaat goed. Terwijl ik toch echt hetzelfde wasmiddel gebruik. De machine is stil. Heeft veel programma's. Ook eco stand met snellere tijd. Hele fijne wasmachine is mijn ervaring

Alexandra 01-09-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine wast uitstekend, heeft veel instelmogelijkheden en doet zijn werk zonder lawaai.

Anoniem 24-08-2021

Grandioos

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige wasmachine meet heel veel mogelijkheden voor voor de klein wasjes. Natuurlijk ook voor de hele grote er kan 9 kilo in.

tiwi 18-08-2021

Met een AEG ben je snel tevree

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een uitstekend apparaat.
De gebruiksaanwijzing moet echter klantvriendelijker worden waardoor de tevredenheid sneller toeneemt.

Scherpenzeel 17-07-2021

Prachtig geruisloze machine.

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Prachtige geruisloze machine die fantastisch centrifugeert. Was is praktisch droog als het er uit komt. Duidelijke en eenvoudige handelingen. Heel erg blij mee.

RBE 07-07-2021

Klasse

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Na het gebruik van 4 weken zéér tevreden over de wasmachine L8FEN96CS. Veel programma mogelijkheden, de was schoon, grote trommel, enthousiast over kwaliteit en kwantiteit en uitstraling van de machine. De gebruiksaanwijzing overzichtelijk en goed leesbaar. Goede voorlichting gekregen van de witgoed specialist. Een dikke pluim ook voor Visser Burgum.

Martin 07-07-2021

Top wasmachine.

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Keurig geleverd en geïnstalleerd door onze lokale dealer. Deze machine bevalt erg goed. Hij is degelijk en erg stil. 10 jaar garantie op de borstel loze motor. Energie zuinig. Ik kan hem iedereen aanraden.

LH 16-06-2021

Een wasmachine met vele mogelijkheden

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is gemaakt voor een persoon die meer wil dan de kant en klare programma’s. Je kunt alles in stelen naar je eigen behoefte.

lide 08-06-2021

Deze machine maakt mij heel erg blij

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Dit is mijn 4e AEG wasmachine, ik ben een tevreden klant, nooit ander merk gehad, deze machine wast echt schoner door de langere wastijd en tussenpozen waarin de was "ouderwets" in de week staat en , niet onbelangrijk, de machine is zo lekker geruisloos.

Geertje 08-06-2021

Een dijk van een machine

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Ik had mijn nieuwe machine thuis al uitgezocht voor ik naar de winkel ging, maar bij het zien van deze mooie machine, met alle programma's die ik graag had, was ik letterlijk verkocht, kleine wasjes, grote wassen, 1600 toeren, perfect, de prijs kwaliteitverhouding is heel gunstig.
Hij is zeer rustig, wast echt heel schoon, ik ben er heel tevreden en blij mee, echt een aanrader.

Ronduijn 08-06-2021

Een AEG door doe je heel fijn de was mee.

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Heerlijke wasmachine na een drama met een tweetal wasmachines van Beko.Is deze machine een openbaring te noemen.

Monst 07-05-2021

Mooi design en zeer goed

Geschreven voor: AEG L8FEN96CS

Nu een maand bezitter van deze wasmachine. Hij is echt stil. Ook tijdens centrifugeren met 1600 toeren. Was is perfect schoon en flink droog. Ook makkelijk is de uitgestelde start. Hierdoor start deze in de nacht is kan de was in de ochtend gelijk de droger in. Omdat hij stil is, heeft niemand er last van. De 9 kg trommel is ook flink groot. Zeker met een gezin met 5 personen. Ben blij met het apparaat