Samsung WW10N642RPA - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW10N642RPA op Kieskeurig.nl.

JackyD 27-05-2020

Stil en goede wasprogramma's duidelijke display

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Ik heb deze wasmachine vorige week aangeschaft toen mijn 15 jarige wasmachine het begaf. Eigenlijk werd ik niet zo vrolijk van de aankoop van een nieuwe wasmachine. Maar jeetje wat een verademing is deze Samsung wasmachine. Er kan veel was in, hij is stil en centrifugeert als de beste. Onze kleding komt er bijna droog én met minimale kreukels uit. Dat de was doen een feestje is, gaat misschien iets te ver. Ben wel heel erg blij met deze aankoop!

Beko 24-05-2020

Een super wasmachine met groot lading.

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Een mooi uiterlijk met goed werkende display groot van formaat voor het wassen en het is zo handig met smart view op he smartphone je kan je was programma super volgen ..ben super te vrede met me aankoop.

Resul1994 14-05-2020

Luxe Look en mooie prestatie.

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

De wasmachine ziet er heel luxe en highclass uit, gebruik is makkelijk en overzichtelijk. De wasmachine is groot en 10kilo is meer dan voldoende!

Wwammezz 24-02-2020

Makkelijke bediening, lekker grote trommel

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Bij uitbreiding gezinssamenstelling gekozen voor een grotere trommel met meer variaties aan wasprogramma’s. Voldoet volledig aan onze eisen en verwachtingen. In deze prijscategorie een topper.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Veel wasprogramma’s

Fam Blokland 22-02-2020

Mooi Layout, grote trommel, mooi navulingang.

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Gekocht o.a. vanwege z'n grote trommel. Het is de consumentenbond test winnaar van afgelopen jaar. Prima geleverd en simpel te installeren.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Navul ingang

Abdel 21-02-2020

Samsung wasmachine WW10N642RBA

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Mooie design wasmachine en geluidloos. Ben heel te vrede op onze nieuwe wasmachine. De was wordt vlekkeloos schoongemaakt. Verder kun je de wasmachine via een app besturen wel makkelijk. Ik beveel dit product aan iedereen.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Mooie design

HJG77 19-02-2020

Love it!

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Love this machine, great functionalities, easy to use, washing is completed faster as it can take up to 10 kg. Just love this machine.

Piet van der Plas 13-02-2020

Ideale wasmachine !

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Fijne wasmachine. Veel waar voor je geld. Groot vulgewicht van 10 kg. Ideaal voor grote hoeveelheden. Het speedprogramma van minder dan een uur was echt goed schoon. Heel blij mee!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Snel
  • Later toevoegen is ideaal

Franky89 07-02-2020

Uitstekende machine!

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Geweldig stille machine, eenvoudig te bedienen dankzij app en/of overzichtelijk display. Zeer zuinig en is ook bij te houden in de app. Add wash functie is ook ideaal voor ons. En de grote trommel is ook ideaal voor ons grote gezin.

Frank 07-02-2020

Grote en stille machine.

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Fijne grote machine met voor ons belangrijke eigenschappen. Add wash functie en alles bij te houden in smartthings app ook energie verbruikt. Makkelijke bediening en zeer stil. Een kind kan de was doen.

Pluspunten

• Add wash
  • Grote trommel inhoud
  • App
  • Energie zuinig

Delia 06-02-2020

Samsung ww10n642rpa 10 kg

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Prijs / kwaliteit verhouding is geweldig. Top machine. Hij wast super schoon, net alsof het wasgoed nieuw is.

Pluspunten

• Mooie grote machine
  • Zeer stil

Minpunten

• Programma duurt misschien 10 min
  • langer dan zijn duurdere broer

Lies7777 26-01-2020

Ziet er goed uit en werkt goed!

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Zeer tevreden. Ik heb deze wasmachine uitgezocht met behulp van de wasmachinetest van de consumentenbond juli 2019. Was komt schoon uit machine, de wasmachine centrifugeert goed en is eenvoudig te bedienen. Fijn dat was achteraf toegevoegd kan worden.

Aan het bos 22-01-2020

gebruiksvriendelijke wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Onze Miele van 10 jaar oud die 1400 euro had gekost begaf het (trommelkruis kapot). Nu de beste uit de test gekocht van Samsung voor veel minder dan de helft.

10 kg vullen is echt handig bij een 5 persoonshuishouden (deed gemiddeld 10 wassen per week met een 7 kg apparaat).

Wat opvalt aan de Samsung is dat het gebruiksvriendelijk werkt. Je hebt het snel door en de bediening is gebruiksvriendelijker dan bij de Miele.

Wat ook opvalt is dat de was er droog uitkomt, ook al is dit een 1400 toeren apparaat en de Miele had 1600 toeren, ik voel geen verschil in vochtigheid na het centrifugeren.

Leuke gimmick is dat ik op mijn telefoon kan zien hoelnag de was nog duurt.

Ook handig is het reinigingsprogramma die de wasmachine kan doen om zichzelf schoon te maken. De machine geeft een seintje wanneer dit nodig is.

Helaas geen kuipverlichting, dat mis ik wel.

Ben benieuwd hoelang hij het uithoudt. De Miele meer dan 5000 wasbeurten zonder reparatie.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • grote inhoud
  • prijs/ kwaliteit

Minpunten

• geen trommelverlichting

aan het bos 22-01-2020

goede prijs / kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Ik vergelijk het met een veel duurdere Miele machine, maar deze Samsung is gebruiksvriendelijker. En heeft een veel betere prijs / kwaliteit verhouding. Ben wel benieuwd hoeveel wasbeurten deze machine meegaat. Ben blij met deze machine. Ook het eigen reinigingsprogramma vind ik handig. Was komt er goed droog uit. Top.

Elvinda 18-01-2020

geweldige machine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Goed ruime trommel hij is zuinig en je hoort hem bijna niet. Dat hij ook nog eens gekoppeld kan worden aan je telefoon is ook wel een verrassende luxe. al met al is het zeker een aanrader. Mocht u er een aanschaffen kijk dan eens voor de lol naar de achterkant van uw machine, je zult deze als het goed is maar 1 keer zien daarna is hij verstopt.

Simon 08-01-2020

Eco bubble wasmaschine Samsung

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Een krachtige machine die eenvoudig te bedienen is! Makkelijk in onderhoud en voordelig in aanschaf !

Pluspunten

• Zelfreiniging
  • Uitgebreid programma

Oralda 04-01-2020

ruim,stil,& zuiniger

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

op de laatste dag van het jaar gekocht een Samsung wasmachine & droger wij hebben gekozen voor deze omdat hij 10 kg aan kan en de droger 9 kg dus lekker ruim daardoor hoef je minder te wasssen en drogen ook is hij lekker stil en energiezuinig,wij hebben voor Samsung gekozen omdat wij erg tevreden zijn over Samsung zowel TV,Mobiel,Ipad,en nu ook de was & droger.

De Reus 10-12-2019

Ideale wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

We zijn zeer tevreden over de wasmachine, hij is stil gemakkelijk in gebruik met een overzichtelijke bedieningsknop. Ook de AddWash functie gebruiken we geregeld om toch nog wat was toe te voegen.

Linette 03-12-2019

Goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Het is een prettige wasmachine. Super blij mee. Makkelijke bediening en duidelijke handleiding en is zeer stil.

Pluspunten

• extra luikje voor vergeten was.

ChantalvD 28-11-2019

Fijne machine!

Geschreven voor: Samsung WW10N642RPA

Goeie wasmachine! De was komt er schoon, redelijk droog en zonder kreukels uit. Deurtje voor vergeten was is super handig