Asko W6564NL - Reviews

73 dB

7,1

Erna 10-05-2016 Product kwartaal in bezit

Goede wasmachine!

De wasmachine is makkelijk in gebruik. Er zijn veel keuzemogelijkheden en elke was is mooi schoon. Het is vooral fijn dat je zowel korte als lange programma's hebt op elke gewenste temperatuur.

Tanajura 02-06-2014 Product half jaar in bezit

4,8
Wasmachine gekocht omdat de wasmachine op een houten vloer moest staan en de vorige wasmachine te veel trilde (bouwknecht). We hebben behoorlijke spijt van onze keuze om heel veel redenen:
- De wasmachine laat nog steeds het hele huis trillen, zelfs nadat we een betonnen vloer gestort hebben. De monteur zegt dat het aan ons huis ligt, maar dan moeten ze er niet mee adverteren dat deze wasmachine geruislozer is dan andere wasmachines, want dat is hij niet.
- De was wordt niet schoner dan onze 8 jaar oude Bouwknecht, plaatjes op t-shirts die met de Bouwknecht al vaker gewassen zijn plakken aan elkaar/gaan stuk en ik krijg veel sneller gaten in wat oudere kleding.
- Je kunt niet zien in welke fase een wasprogramma zich bevindt (voorwas, was, spoelen ed).
- In het begin bleef de wasmachine zelfs hangen in het spoelprogramma, waardoor we de wasmachine niet durven te laten draaien als we niet thuis zijn.
- De tijdsindicatie klopt zelden, wasmachine doet er vaak ruim een uur langer op. De wasmachine stelt daarnaast regelmatig onverwacht de tijd bij, je kunt hier dus niet van op aan.
Ik zal vast nog iets vergeten zijn, maar bovenstaande laat voldoende zien dat we niet tevreden zijn. Installatieservice was trouwens wel goed.

suuskieskeurig 08-04-2014 Product jaar of meer in bezit

3,4
Prijs echt niet waard!! Deze dure machine heeft inmiddels na een paar maanden al nieuwe schokbrekers. Monteur ook al 4x gezien.
Door de niet aanwezige rubber rand(heeft voordelen) komt er veel vuil/kleine dingen in de afvoer waardoor machine instabiel wordt. Ik heb spijt van deze aankoop!!

boontje 3871 19-02-2014 Product jaar of meer in bezit

deze machine nu anderhalf jaar in bezit en vanaf het begin een en al ellende. monteur van asko is bijna kind aan huis.
lekkende deur .software update's en nog veel meer ellende.
1 monteur hoeft hier zelfs niet meer te komen.
wat een slechte kwaliteit. ( komt ook niet meer uit zweden, maar uit kroatie )

Doesbrand 05-02-2014 Product jaar of meer in bezit

Topkwaliteit, zeker zo goed als, of misschien wel beter dan Miele (dat zal de tijd moeten leren). NA ruim 2 jaar intensief gebruik (gezin met 3 pubers, sportschool, voetbal, wielrennen, je kent het wel...) nog geen vuiltje aan de lucht. Het enige wat tegenvalt is de stabiliteit, dat zou beter hebben moeten kunnen. Het ding staat bij ons op een houten vloer en ondanks het feit dat dat juist als een van de argumenten voor deze machine werd genoemd, is hij niet zo stabiel als onze eerdere AEG. MAar die gaf meer kuren, dat dan weer wel. Wie zweert bij Miele moet toch ook even ASKO overwegen.

Markia23 10-05-2012 Product maand in bezit

N.a.v. eerdere berichten deze machine bij de vakhandel besteld, het plaatsen is een fluitje van een cent omdat door het ophang systeem de machine niet eens waterpas hoeft te worden gezet. Machine doet wat hij moet doen en voelt degelijk aan, ik ben alleen niet blij met het standaard programma van c.a. 2 uur wat na een kwartier wordt deze duur nog eens met 1,5 uur verlengt wat aanmerkelijk langer is dan de maximale tijd die wordt aangegeven door Asko. Ik ben inmiddels op het korte en extra korte programma overgestapt want die voldoen ook. Vooral de extra garantie tot 5 jaar (standaard na aanmelding bij Asko) geeft mij vertrouwen.

Ineke1969 08-12-2011 Product jaar of meer in bezit

Ik was nu ruim een jaar met deze machine, een waanzinnig grote trommel, wat goed van pas komt met een gezin met 4 kinderen. De machine staat heel stabiel op zijn 4 schokbrekers en er blijft geen washangen in de rubberrand. Al met al zeer tevreden en hopelijk gaat de machine lang mee zoals mijn leverancier Vink Witgoed mij vertelde gebouwd voor 5500 wasbeurten. Tot nu toe erg tevreden over de machine in mijn vaste leverancier uit Westbroek, snel bezorgd en vakkundig advies.