Indesit IWD 71482 B (EU) - Reviews

4,9

• Slecht

wkwakernaak 24-02-2016 Product jaar of meer in bezit

4,2
Na twee jaar en twee maanden begint de wasmachine veel geluid te maken bij het centrifugeren: De lager moet vervangen worden. Op zich een standaard niet te dure reparatie (al is het wat vroeg), ware het niet dat je bij deze machine de lager niet kunt vervangen, alleen de hele trommel met kuip en lager!! Dit is een erg dure reparatie en kost inclusief montage al gauw meer dan de nieuwe machine. Alleen aan onderdelen al meer dan 160 euro. Onbegrijpelijk.

Promesse50 11-03-2015 Product paar weken in bezit

4,2
Download voor je koopt, de handleiding en lees deze goed. Er zit een Eco knop op maar kan beslist niet voor het overgrote deel vd programma's gebruikt worden. De programma's die speciale was zijn, kunnen niet anders in toerental dan 800! dit kan je niet wijzigen naar eigen keuze. Al deze was komt er kletsnat uit. Dus je moet erna nogmaals de machine instellen op spoelen en centrifugeren. Waardeloos. Lingerie wordt al helemaal niet gecentrifugeerd.
Andere programma's zijn redelijk standaard ingesteld, dus als je wilt dat iets 1000 toeren wordt en de fabrikant heeft ingesteld dat dit niet past bij jouw keuze..... dan krijg je dmv een piep een foutmelding te horen. LEES JE GOED IN!!
Ik kon helaas de machine niet meer terugsturen, hoe pak je iets in de originele verpakking? De prijs was de doorslag om dit te bestellen. Maar een slechte keuze en veel spijt.

Bo1982 25-10-2013 Product jaar of meer in bezit

6,2
Tot vorige week zeer tevreden over mijn wasmachine. Mijn oude (van mijn eigen woninkje) was ook een indesit. En altijd zeer tevreden geweest. Maar toen de machine van mijn man kapot ging en ik op het punt stond te bevallen, ben ik voor deze machine gegaan. Met gemiddeld 10 wassen per week is hij van de week kapot gegaan. Na 15 maanden. Balen. Flinke lekkage. Weet nog niet waarom.
Maar in dit geval is goedkoop duurkoop.