Whirlpool WTD 950B BK EU - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WTD 950B BK EU op Kieskeurig.nl.

yvonne 15-10-2019

grote deur opening

Geschreven voor: Whirlpool WTD 950B BK EU

nog nooit een droger in huis gehad maar toch gekozen voor een grote droger. ziet er mooi uit met veel mogelijkheden. Bij het aanzetten val het geluid reuze mee. Als de was eerst even uitgeklopt is en dan in de droger zie je de resterende droogtijd met minuten naar beneden gaan. Goed duidelijk eind signaal. er is ook een keuze om via afvoer of via opvangbak het overtollig vocht af te voeren.

Pluspunten

• groot
  • stil
  • duidelijke display

Faemke 16-07-2020

Waardeloze droger

Geschreven voor: Whirlpool WTD 950B BK EU

Aanvankelijk was ik heel blij met de droger. Maar nu zijn mijn spullen niet droog en moet ik hem iedere keer nog eens laten draaien. Ik vind het echt een miskoop.

Richard 25-11-2019

Fijne grote droger

Geschreven voor: Whirlpool WTD 950B BK EU

Grote wasdroger. Veel programma's en fijn dat de condens afvoer direct de afvoer inkan ipv in de condensbak.
De automatische programma's werken niet goed naar mijn idee. Bij aangeven van kastdroog is de was toch nog erg vochtig. Ik doe de droger altijd op een vaste tijd zetten op medium warmte en dan is het wel altijd goed droog.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Condenswater direct in afvoer

Minpunten

• Droogt slechter bij automatische programma's