Bosch WTW85461NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW85461NL op Kieskeurig.nl.

6,5

Rosa 06-04-2018

Slechte service van Bosch

Geschreven voor: Bosch WTW85461NL

In het begin deed deze droger het prima. Deed wat hij moest doen. Na precies 2 jaar na aanschaf werd het droogprogramma steeds onderbroken. De machine gaf aan dat het waterreservoir geleegd moest worden. Deze was altijd leeg, dus dat was het probleem niet. Na struinen op t internet blijkt dit een veelvoorkomend probleem te zijn bij de was drogers van bosch.
Ik heb de aankoopbon erbij gepakt en zag dat de garantie op 14 dagen na verlopen was. Ik heb Bosch gebeld en ook de receptioniste vertelde mij dat ik helaas net pech had.
Een reparateur laten komen (zonder onderdelen te vervangen) kost 125 euro.... wat???? Als ik de droger nou al jaren had, dan snap ik dit (dan nog).
Ik vind dit een slechte service en ik zal dan ook in de toekomst geen apparaten meer van bosch aanschaffen.

Gozert 14-12-2017

Goede stille droger!

Geweldige makkelijke droger!
Heel veel plezier van deze droger,
Simpel ingebruik omdat hij zelfreinigend is en geen afvoerbuis naar buiten meer nodig heeft

Pluspunten

• Snel
  • Geen grote afvoerbuis meer nodig

Mybaker 06-01-2019

Subliem

Geschreven voor: Bosch WTW85461NL

Zeer stille droger, doet goed zijn werk. En alles komt er droog uit. Voor ieder kledingstuk is er wel een programma. Een kind kan de was doen

jacky 64 09-12-2018

hele fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTW85461NL

Even wennen aan de droogtijd ten opzichte van een gewone droger.
Heel veel keuze aan droog methoden en zuinig in gebruik

aha45 22-10-2018

doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Bosch WTW85461NL

vorige (condens)wasdroger heeft het 18 jaar volgehouden. Deze nieuwe droger ziet er mooi uit en de deur is van echt glas, geen kunststof, dat wordt op den duur een beetje dof. Pluizenfilter zit op een goed bereikbare plaats. Bediening wijst zichzelf. Minpuntje: De handdoeken komen er niet zo droog uit als ik had verwacht bij instelling 'extra droog'.

Mary 30-04-2018

Wat een feest!

Geschreven voor: Bosch WTW85461NL

Een goed uitziend apparaat, dat echt fluisterstil zijn werk geweldig doet! Op dit moment twee maal gebruikt om een hele was te drogen en 1 keer gebruikt om badkamer mat te luchten (schoon te maken) daar kan geen stofzuiger of mattenklopper tegen op! Zeer tevereden over deze aankoop!