Bosch WTW85461NL - Reviews

8 kg vulgewicht

6,5

Mary 30-04-2018

Wat een feest!

Een goed uitziend apparaat, dat echt fluisterstil zijn werk geweldig doet! Op dit moment twee maal gebruikt om een hele was te drogen en 1 keer gebruikt om badkamer mat te luchten (schoon te maken) daar kan geen stofzuiger of mattenklopper tegen op! Zeer tevereden over deze aankoop!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Rosa 06-04-2018

Slechte service van Bosch

In het begin deed deze droger het prima. Deed wat hij moest doen. Na precies 2 jaar na aanschaf werd het droogprogramma steeds onderbroken. De machine gaf aan dat het waterreservoir geleegd moest worden. Deze was altijd leeg, dus dat was het probleem niet. Na struinen op t internet blijkt dit een veelvoorkomend probleem te zijn bij de was drogers van bosch.
Ik heb de aankoopbon erbij gepakt en zag dat de garantie op 14 dagen na verlopen was. Ik heb Bosch gebeld en ook de receptioniste vertelde mij dat ik helaas net pech had.
Een reparateur laten komen (zonder onderdelen te vervangen) kost 125 euro.... wat???? Als ik de droger nou al jaren had, dan snap ik dit (dan nog).
Ik vind dit een slechte service en ik zal dan ook in de toekomst geen apparaten meer van bosch aanschaffen.

Gozert 14-12-2017

Goede stille droger!

Geweldige makkelijke droger!
Heel veel plezier van deze droger,
Simpel ingebruik omdat hij zelfreinigend is en geen afvoerbuis naar buiten meer nodig heeft

Pluspunten

• Snel
  • Geen grote afvoerbuis meer nodig